je jedno jestli řídící nebo jakejkoli jinej,pokud teče tak padá nafta a to může být taky ten problém, ale to jsi nepsal že máš mokré vstřiky.kdyby byl špatnej samotnej řídící vstřik tak ti to svítí na palubce.
na palubce nic nesviti.. nevim cim to je, ale ted zas to auto chyta dobre.. na prvni drb, akorat si pak asi dvakrat skytne.. a palivem to asi nebude - jezim porad na stejny (jeste jsem netankoval)
je jedno jestli řídící nebo jakejkoli jinej,pokud teče tak padá nafta a to může být taky ten problém, ale to jsi nepsal že máš mokré vstřiky.kdyby byl špatnej samotnej řídící vstřik tak ti to svítí na palubce.
na palubce nic nesviti.. nevim cim to je, ale ted zas to auto chyta dobre.. na prvni drb, akorat si pak asi dvakrat skytne.. a palivem to asi nebude - jezim porad na stejny (jeste jsem netankoval)
to je jasný že to chytá líp,protože je tepleji tzn. je to na 100% žhavič.prostě bude asi 1 špatnej, ozve se to asi až bude zas zima.nejlepší je vyměnit všechny žhaviče a dát tam BERU, ty jsou asi nejlepší.
je jedno jestli řídící nebo jakejkoli jinej,pokud teče tak padá nafta a to může být taky ten problém, ale to jsi nepsal že máš mokré vstřiky.kdyby byl špatnej samotnej řídící vstřik tak ti to svítí na palubce.
No mě tenkrát žádná kontrolka nesvítila... Ale jak pozoruju tu debatu asi to budou ty žhavicí svíčky...Mně to blblo naprosto nezávisle na počasí. Dokonce jsem to nadláb v minus 20 na otočení... Čímž jsem tedy pěkně nasr. všechny okolo, co už stáli s otevřenejma kapotama...
tds píše:to je jasný že to chytá líp,protože je tepleji tzn. je to na 100% žhavič.prostě bude asi 1 špatnej, ozve se to asi až bude zas zima.nejlepší je vyměnit všechny žhaviče a dát tam BERU, ty jsou asi nejlepší.
menil jsem komplet zhavice pred dvema mesicema.. asi se tim nema cenu zabyvat, ale muzu to reklamovat? menili to v servise.. jde do reklamace i prace???
tds píše:to je jasný že to chytá líp,protože je tepleji tzn. je to na 100% žhavič.prostě bude asi 1 špatnej, ozve se to asi až bude zas zima.nejlepší je vyměnit všechny žhaviče a dát tam BERU, ty jsou asi nejlepší.
menil jsem komplet zhavice pred dvema mesicema.. asi se tim nema cenu zabyvat, ale muzu to reklamovat? menili to v servise.. jde do reklamace i prace???
nedal jsi tam náhodou Brisk twin že ne? jestli jo tak ty stojí za hovno, jsou pomalý a po chvíli používání ztratí výkon jaký by měli mít.
Mám dotaz ohledně vstřiků na motor 2.5TD. Zjistil jsem že mám okolo prvního vstřiku malou loužičku nafty, čím to může být? Kontroloval jsem přepad nafty, ale hadičky se zdají být OK, drží dost pevně. Může vstřik téct z jiného místa, než špatným přepadem nafty?
Legend1 píše:Mám dotaz ohledně vstřiků na motor 2.5TD. Zjistil jsem že mám okolo prvního vstřiku malou loužičku nafty, čím to může být? Kontroloval jsem přepad nafty, ale hadičky se zdají být OK, drží dost pevně. Může vstřik téct z jiného místa, než špatným přepadem nafty?
taky to tak mam.. sehnal jsem si jinej vstrik a chystam se ho vymenit (uz mesic), tak poreferuju..