

Ještě jsem na to nekoukal, resp. nesundaval spodní dekl .. spíš se chci zeptat, kde se to většinou ztrácí, bych byl připraven teoreticky trochu dopředu

Díky předem za tipy

chtěl jsem se zeptat zda ti to neohazovala vrtule po celém motorovém prostoru.?Mě totiž ubývá olej ze serva a začínám mít ohozené konce vrtule ,ale u toho vstupu výstupu do chladiče oleje je to suchý.Tak si říkám jestli není opravdu prasklý ten chladič.Tah vzduchu by to pak prskal na vrtuli.Děkuji za názor.Mám tedy 523i ,ale servo tam bude asi stejně.JosefCB píše:Takže závada zjištěna a je to přesně tak, jak tvrdil sb a Hanz ... trubka prasklá uprostřed a jelikož jsem ji ještě nevyndal, tak nevím přesný počet děr... ale humus mezi chladičema byl tedy řádný
![]()
Při vyndavání jsem narazil na tento problém ... nejdou mi rozpojit spojky mezi hadicí a hliník. trubkou, takové jakoby převlečné matice, které mají v sobě plastovou krytku. Tu jsem taky vyndal, hadicema migal jak o život a nic platný. Jde to vůbec rozdělat? Není jediný řešení odstranit origo pásku u nádržky a na nápravě to povolit na šroubu a chladič vyndat i s hadicema. Zdá se mi to ale dost divný, nemožnost rozpojit dva odlišné díly .....
Budu vděčen za každou radu, abych už to konečně dotáhl do konce