Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

studený start

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
525tds
Registrovaný
Příspěvky: 39
Registrován: pát 22.07.2005 00:00

#1 Příspěvek od 525tds »

Zdravím ,
mám 525 TDS e34 r.v. 1992 a teď se mě stává ,že studený motor po nastartování nejprve naskočí tak na 500 otáček a až po chvíly ( asi 15 sekund ) teprve naskočí normální volnoběh . Potom je všechno už OK. Nemáte s tím někdo nějaký zkušenosti . Děkuji za odpovědi . PEPA
skautik Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4132
Registrován: úte 17.01.2012 18:39

#2 Příspěvek od skautik Čestný člen »

525tds píše:Zdravím ,
mám 525 TDS e34 r.v. 1992 a teď se mě stává ,že studený motor po nastartování nejprve naskočí tak na 500 otáček a až po chvíly ( asi 15 sekund ) teprve naskočí normální volnoběh . Potom je všechno už OK. Nemáte s tím někdo nějaký zkušenosti . Děkuji za odpovědi . PEPA
spatne minimalne 2 zhavice, cena za kus je od 140 - 450kc - vymenil bych vsech 6
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od JaraX »

prohodil bych všechy žhaviče,za 250 jsou bosche, tusim v elitu, a je na par let pokoj, taky bych rovnou nechal seridit trysky, pokud nevis kdy to je naposled delany.
525tds
Registrovaný
Příspěvky: 39
Registrován: pát 22.07.2005 00:00

#4 Příspěvek od 525tds »

Děkuji , tušil jsem to .Nevíte kolik asi stojí seřízení vstřiků ? A ještě by mě zajímalo , na co je tam ten řídící vstřik ?
Doktor1
Registrovaný
Příspěvky: 782
Registrován: pon 08.12.2003 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 78
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Doktor1 »

Mě to dělalo taky tak,i po výměně žhavičů.Zlepšilo se to až po překroužkování motoru,teď to chytá i v -20st,a to mám na 4.válci malinkatou rýhu... Taky to chce kvalitní naftu a přípravky proti zamrzání...
jahy
Registrovaný
Příspěvky: 124
Registrován: pát 06.05.2005 00:00
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od jahy »

a taky to chce čerpadlo.po výměně za nové mi auto chytalo při minus 20 na první nažhavení.
skautik Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4132
Registrován: úte 17.01.2012 18:39

#7 Příspěvek od skautik Čestný člen »

nebo taky novej motor, ne?
Doktor1
Registrovaný
Příspěvky: 782
Registrován: pon 08.12.2003 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 78
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od Doktor1 »

jahy píše:a taky to chce čerpadlo.po výměně za nové mi auto chytalo při minus 20 na první nažhavení.
Já vyměnil čerpadlo a bylo to stejný... :?
Odpovědět