Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

prodleva otáček

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
jumbo
Registrovaný
Příspěvky: 120
Registrován: čtv 01.12.2005 01:00
Bydliště: skoro Brno

#1 Příspěvek od jumbo »

Čau. Většinou mě stačí hledání ve vyhledávači, ale chci se zeptat:
Jak bylo – 20 nenastartoval jsem káru, nechal jsem ji pak garáži rozmrznout, asi zamrzlí regulátor otáček. Od té doby, při nastartování se otáčky drzí v normálu 600-700, při jízdě na neutrál jsou zvýšeny na 1 200-1 400ot. Při řazení je to nepříjemné, otáčky totiž zůstávají v poslední pozici výšky před sundáním nohy z plynu, kde se drží 1-2 sec. Poté spadnou na 1 000. Na normální hodnotu jdou až při zastavení a pár sekundách. Prostě tam chybí signál od něčeho(škrtící klapka) něčemu, že mám hohu z plynu. Proto ta prodleva.
Studoval jsem vaše témata, vypadá to na: váhu vzduchu, potenciometr škrtící klapky, teplotní čidlo, regulátor ot.(ten to není, měl jsem tam i jiný) Při odpojování konektorů u těchto součástek, docházelo k tomu, že motor na to reagoval zněnou otáček, nepravidelný chod. Neříkám, že něco není špatného, ale reakce na to jsou, otázka je jestli mají správné a dostačující hodnoty (odpor.. )prostě něco co si můžu změřit, než vyměním půlku motoru.
Chtěl bych se zeptat, zda někdo neví hodnoty těchto součástek, moc by mě to pomohlo.

525, M50,24v, rv94

Díky všem
Odpovědět