Maxiczech píše:Mě ta dálka funguje nepravidelně. Někdy to otevřu z 30 metrů v pohodě a někdy naopak mačkám třeba dvakrát klíček metr od auta. Zřejmě jak je nabitý. Možná na to souvisí i s okolními vlivy. Těžko říct. Nevíte spolehlivě někdo, zda-li se ten akumulátor musí někdy vyměnit? To, že se dobíjí indukcí je fajn, ale každý akumulátor má svoji životnost. Díky za korektní odpověď.
no pokud si to téma přečteš od začátku zjistíš že je bud indukční cívka nebo baterie.... ingukčka je bez údržby nerozdělávatelné (pokud odejde tak navěky) a nebo s výměnnou baterií a tu holt musíš měnit
Mno.. to nebude tak jednoznačné. Baterie není akumulátor, tudíž se musí jednou za cca rok či dva roky měnit. Akumulátor je dobíjecí baterie. Tudíž by měla vydržet o mnoho déle. Indukční cívka je schopna násobit proud či napětí, ale musí mít do čeho. Není mi známo, že by indučka byla schopna uchovat proud po delší dobu. Je tam kondenzátor nebo akumulátor! Indukční cívka je schopna pouze indukovat proud! V žádném případě není náhražkou za baterii či akumulátor. V tomto případě nahrazuje bezdrátové dobíjení klíčku zapalování.
Martinéz píše:
ty ses vazne psychopat..
moje kara je 95, mam ji od 18, tretim rokem a s tim ze je to veteran sem si ji kupoval.. mam to jako konicka, hlavni je pro me studium. a tvoje kara mi v zaludku vazne nelezi, kdyz by me zajimalo jak vypadaj klice od novodobejch bavcu, najdu po baraku jedny 2005 a jedny 2004
Tak si užij káry rodičů a na mě se laskavě vyser. Věnuj se studiu a né stupidním reakcím na netu. Sbohem..
sem rad ze si muzu uzivat svuj youngtimer
Ty jsi ale nějaký movitý demeter. Nejsi náhodou Zvěřina z Václaváku? Tolik Baworáků po baráku.
Že by druhý Darmon?
Martinéz píše:koukam ze cechackovstvi ti nekouka jen z nicku.. uzivej si
Ty Tvoje slinty si nacpi.. Kdyby ses jednou svezl pětkou r.v. 2004, tak nám tady něco napíšeš a nemedituješ o kravinách.
Zatím se jen do mě navážíš a připadáš si, že jsi udělal maturitu.
Vra? se pod sukýnku k mamince a postěžuj si, že jsou na tebe na netu zlí.
Sedni tatínkovi do Bawora a možná pocítíš sílu chlapa.
Jdi do háje.. Snowboarďáku...
Martinéz píše:koukam ze cechackovstvi ti nekouka jen z nicku.. uzivej si
A Ty seš Maďar, Rumun, Rus nebo kretén? Nedělej Italům ostudu.
Ještě tě nepřešlo hrát si na virtuální svět?
Normálního jedince to opouští v průběhu puberty.
Buď jsi ještě v pubertě (potom nezáleží na národnosti) nebo jsi fakt kretén.
Maxiczech píše:
A Ty seš Maďar, Rumun, Rus nebo kretén? Nedělej Italům ostudu.
Ještě tě nepřešlo hrát si na virtuální svět?
Normálního jedince to opouští v průběhu puberty.
Buď jsi ještě v pubertě (potom nezáleží na národnosti) nebo jsi fakt kretén.
Maxiczech píše:
A Ty seš Maďar, Rumun, Rus nebo kretén? Nedělej Italům ostudu.
Ještě tě nepřešlo hrát si na virtuální svět?
Normálního jedince to opouští v průběhu puberty.
Buď jsi ještě v pubertě (potom nezáleží na národnosti) nebo jsi fakt kretén.
tak to jsi vystihnul Lopolo
btw Maxidebile, co kdyby ses nekdy s tou svoji socialkou ukazal na srazu???
Maxiczech píše:
A Ty seš Maďar, Rumun, Rus nebo kretén? Nedělej Italům ostudu.
Ještě tě nepřešlo hrát si na virtuální svět?
Normálního jedince to opouští v průběhu puberty.
Buď jsi ještě v pubertě (potom nezáleží na národnosti) nebo jsi fakt kretén.
tak to jsi vystihnul Lopolo
co kdyby ses nekdy s tou svoji socialkou ukazal na srazu???
Tak kde jsou administrátoři aby příspěvky výše promazali ????? At si to vyřeší přes SZ a neukazují kdo víc koho urazí
Born to be for BMW 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d
Huska píše:no pokud si to téma přečteš od začátku zjistíš že je bud indukční cívka nebo baterie.... ingukčka je bez údržby nerozdělávatelné (pokud odejde tak navěky) a nebo s výměnnou baterií a tu holt musíš měnit
Mno.. to nebude tak jednoznačné. Baterie není akumulátor, tudíž se musí jednou za cca rok či dva roky měnit. Akumulátor je dobíjecí baterie. Tudíž by měla vydržet o mnoho déle. Indukční cívka je schopna násobit proud či napětí, ale musí mít do čeho. Není mi známo, že by indučka byla schopna uchovat proud po delší dobu. Je tam kondenzátor nebo akumulátor! Indukční cívka je schopna pouze indukovat proud! V žádném případě není náhražkou za baterii či akumulátor. V tomto případě nahrazuje bezdrátové dobíjení klíčku zapalování.
až tak se v tom nevyznám...ale jeden klíč se dá rozdělat .. můžeš měnit baterii druhý ne... tudíš když odejde tak musíš koupit druhý.
Born to be for BMW 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d
Huska píše:no pokud si to téma přečteš od začátku zjistíš že je bud indukční cívka nebo baterie.... ingukčka je bez údržby nerozdělávatelné (pokud odejde tak navěky) a nebo s výměnnou baterií a tu holt musíš měnit
Mno.. to nebude tak jednoznačné. Baterie není akumulátor, tudíž se musí jednou za cca rok či dva roky měnit. Akumulátor je dobíjecí baterie. Tudíž by měla vydržet o mnoho déle. Indukční cívka je schopna násobit proud či napětí, ale musí mít do čeho. Není mi známo, že by indučka byla schopna uchovat proud po delší dobu. Je tam kondenzátor nebo akumulátor! Indukční cívka je schopna pouze indukovat proud! V žádném případě není náhražkou za baterii či akumulátor. V tomto případě nahrazuje bezdrátové dobíjení klíčku zapalování.
až tak se v tom nevyznám...ale jeden klíč se dá rozdělat .. můžeš měnit baterii druhý ne... tudíš když odejde tak musíš koupit druhý.
Nevím jaké klíče máš ty, ale já mám dva svazky po třech klíčích. V jednom svazku je klíč, který má v sobě všechno (dálku, imobiliser), druhý klíč má v sobě pouze imobiliser (ten není rozdělávatelný), tudíž musím odemknout klasicky zámkem, ale natočím to a třetí nejmenší klíček pouze odemyká a zamyká (manuálně) bez dálky a imobiliseru.