Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

turbo-otáčky

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
jahy
Registrovaný
Příspěvky: 124
Registrován: pát 06.05.2005 00:00
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od jahy »

v kolika má zabrat turbo?
Pietro
Registrovaný
Příspěvky: 511
Registrován: pon 01.11.2004 01:00
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Pietro »

Jestli si dobře vzpomínám, tak v mém ex - TDS spínalo při 2500rpm
jahy
Registrovaný
Příspěvky: 124
Registrován: pát 06.05.2005 00:00
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od jahy »

na mém td to je stejně.do 2500 je to mrtvý až pak to jde.
toretto
Registrovaný
Příspěvky: 558
Registrován: úte 19.04.2005 00:00
Bydliště: Úpice
Klubové ID: 449

#4 Příspěvek od toretto »

Pietro píše:Jestli si dobře vzpomínám, tak v mém ex - TDS spínalo při 2500rpm
nevim jak na TD ale TDS zacina nekde od 1800 a neni tam tolik znat turbo efekt - zabira soumerne - jako benzinak
tds
Registrovaný
Příspěvky: 1058
Registrován: úte 29.06.2004 00:00
Bydliště: MIKULOV

#5 Příspěvek od tds »

toretto píše:
Pietro píše:Jestli si dobře vzpomínám, tak v mém ex - TDS spínalo při 2500rpm
nevim jak na TD ale TDS zacina nekde od 1800 a neni tam tolik znat turbo efekt - zabira soumerne - jako benzinak
Přesně tak při 1800ot dává počáteční plnící tlak který je citelný jinak je velmi jednoduché to vyzkoušet nejlépe 2-ku tak 1000ot. plnej plyn a pak vidíš kdy to začne trochu jet.
jahy
Registrovaný
Příspěvky: 124
Registrován: pát 06.05.2005 00:00
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od jahy »

no auto do 1500 je uplně mrtvé.pak to okolo 1800 začne ozívat a okolo 2500 je to cítit.mam jen TD a ještě na zadku 245/40 17.
Martinéz
Registrovaný
Příspěvky: 4435
Registrován: stř 19.02.2003 01:00
Klubové ID: 356

#7 Příspěvek od Martinéz »

toretto píše:
Pietro píše:Jestli si dobře vzpomínám, tak v mém ex - TDS spínalo při 2500rpm
nevim jak na TD ale TDS zacina nekde od 1800 a neni tam tolik znat turbo efekt - zabira soumerne - jako benzinak
turboefekt znat sice neni u tds, ale zato turbodira je tam celkem velka.. coz mi na TD vyhovuje-okamzite reaguje na pridani plynu. rekl bych, ze tds zatahuje v o neco vyssich otackach. precejen mu chvili trva naplnit ic..
Uživatelský avatar
Huska
Registrovaný
Příspěvky: 3224
Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
Bydliště: Brno / Olomouc
Klubové ID: 200
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od Huska »

TDS 1800 ot pokud Vám to zabírá až později tak někde uniká tlak.
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d :-)
tds
Registrovaný
Příspěvky: 1058
Registrován: úte 29.06.2004 00:00
Bydliště: MIKULOV

#9 Příspěvek od tds »

Huska píše:TDS 1800 ot pokud Vám to zabírá až později tak někde uniká tlak.
no neřekl bych že uniká tlak, to je celkem blbost! protože potom by to auto jelo velmi špatně, šlo by to slyšet, a navíc by to dýmilo černě jak lokomotiva. spíš turbo odcházi do pr....
Odpovědět