Pietro píše:Jestli si dobře vzpomínám, tak v mém ex - TDS spínalo při 2500rpm
nevim jak na TD ale TDS zacina nekde od 1800 a neni tam tolik znat turbo efekt - zabira soumerne - jako benzinak
Přesně tak při 1800ot dává počáteční plnící tlak který je citelný jinak je velmi jednoduché to vyzkoušet nejlépe 2-ku tak 1000ot. plnej plyn a pak vidíš kdy to začne trochu jet.
Pietro píše:Jestli si dobře vzpomínám, tak v mém ex - TDS spínalo při 2500rpm
nevim jak na TD ale TDS zacina nekde od 1800 a neni tam tolik znat turbo efekt - zabira soumerne - jako benzinak
turboefekt znat sice neni u tds, ale zato turbodira je tam celkem velka.. coz mi na TD vyhovuje-okamzite reaguje na pridani plynu. rekl bych, ze tds zatahuje v o neco vyssich otackach. precejen mu chvili trva naplnit ic..
TDS 1800 ot pokud Vám to zabírá až později tak někde uniká tlak.
Born to be for BMW 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d
Huska píše:TDS 1800 ot pokud Vám to zabírá až později tak někde uniká tlak.
no neřekl bych že uniká tlak, to je celkem blbost! protože potom by to auto jelo velmi špatně, šlo by to slyšet, a navíc by to dýmilo černě jak lokomotiva. spíš turbo odcházi do pr....