Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

TEMPOMAT 2,4 td.....

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
flery

#1 Příspěvek od flery »

Davam to sem znova ze minule zadna kloudna odpoved neprisla...
co sem zjistil ja...
podle ETK se da koupit packa ktera je jina nez na benzin..coz vypovida ze se zapojuje jinam nez u benzina...
ridici jednotka co ma benzin na td koupit nejde
nejde koupit ani motor co to ovlada
de ale koupit bovden co taha za klapku - tomu vubec nerozumim proc
pokud by slo koupit jen a jen tu packu stal by tempomat do TD 1250 bez dane nebo nejak tak podobne
dalsi zajimavy zjisteni packa s popiskama nemecky je drazsi a to za 3600 bez dane!!!
opravdu bych uvital odpovede i ne teoreticke uvahy..dnes jedu do bmw ale uz vidim jak tam nad tim dumaj jak by to mohlo jit..
este dodam ze se da koupit spinac na pedal a dokonce i kabelovej svazek a ten ma dokonce stejny cislo jak ten benzinovej..ale je divny ze k nemu pak teoreticky neni co napichnout kromne pedalovyho cidla a napojeni do elektriky pod volantem a zapojeni do budiku...
doufa ze tu bude nekdo kdo to treba opravdu vi jak to ma TD!!

pro ty co to nahodou nevi TD ma potenciometr u pedalu a ma elektronicky cerpadlo takze na motor se to opravdu jinak nez elektricky pripojit neda...
kdyby to melo jinej kabelovej svazek chapu to ze to bude jinak takhle sem fakt out..
............................................................................
dnes em byl v inveltu...nic nevi kdo je tady chytrej a rozlouskne to....
kutil
Registrovaný
Příspěvky: 263
Registrován: ned 19.09.2004 00:00
Bydliště: Ostrava

#2 Příspěvek od kutil »

U 5ky stačí jen ta páčka předělával jsem to do TDS páčku
jsem tam dal ze 735 je sice trochu jinak zohýbaná ale tomu se dá pomoct a hned to makalo a do 524 to bude stejné je tam shodná elektrika liší se jen motorový svazek s pc předělával jsem jeden na tds tak mám s tím vlastní zkušenost ale u 3ky jsem se při pokusech dostal asi tak daleko jako ty při snaze najít patici do které by pasoval ten ovladač jsem nepochodil tak jsem to vzdal :cry:
flery

#3 Příspěvek od flery »

kutil píše:U 5ky stačí jen ta páčka předělával jsem to do TDS páčku
jsem tam dal ze 735 je sice trochu jinak zohýbaná ale tomu se dá pomoct a hned to makalo a do 524 to bude stejné je tam shodná elektrika liší se jen motorový svazek s pc předělával jsem jeden na tds tak mám s tím vlastní zkušenost ale u 3ky jsem se při pokusech dostal asi tak daleko jako ty při snaze najít patici do které by pasoval ten ovladač jsem nepochodil tak jsem to vzdal :cry:
chci to do E30 touring byl to puvodne automat ted je to manual prdedelanej..ale dneska sem tam treba nasel 4 draty do spinace na brzde a v budikach sem nasel pripojenej kabel kterej vede do svazku a napojenej v budikach do pozice tempomat..nemate nekdo foto toho konektoru od packy???at vim co mam hledat....diky moc za info
kutil
Registrovaný
Příspěvky: 263
Registrován: ned 19.09.2004 00:00
Bydliště: Ostrava

#4 Příspěvek od kutil »

Mělo to myslím 8 dírek 4 ve dvou řadách rozměr asi 3 x 2 cm bylo tam zapojeno snad 5 drátu
flery

#5 Příspěvek od flery »

hm..nic takovyho sem nenasel..budu hledat.....
Fugo
Registrovaný
Příspěvky: 1751
Registrován: sob 22.02.2003 01:00
Bydliště: ZX-10R

#6 Příspěvek od Fugo »

tak čistě teoreticky když je čerpadlo ovládané elektricky tak by tam měla být nějaká jednotka (u 750 jsou klapky taky ovládaný elektronicky a je na to jednotka EML u motoru v eboxu) no a pokud s tím ta jednotka počítá tak by mělo stačit zapojit tu páčku a spínače pod brzdu a spojku a mělo by to chodit.
flery

#7 Příspěvek od flery »

vono to vypada ze s tim pocita ale je otazka kam to presne pripojit....je to divny, a smutny ze to v BMW proste nevi....... :roll:
Odpovědět