Servis Bohm. Tak o tom Vám něco napíšu. V kostce by to bylo takto: Pan majitel je arogantní mistr světa. Možná by se měl nad sebou zamyslet, jak se chová k zákazníkům. V tomhle servisu bych si nenechal nafouknout ani pneumatiky. Málo kdo si nechá rozbít auto a ještě za to zaplatit.
hehe, no taky sem k nemu jezdil a prestal sem. Hlavne teda proto, ze cena silne neodpovidala kvalite - mozna do novejsich aut dava lepsi dily, ale me cpal do E34 dily z vrakace v nic moc stavu a dycky me na nich docela natahl (pritom tvrdil ze si uctuje jenom praci).
Ale jedna kuriozitka - dal sem si k nemu opravit levy zrcatko, melo naprasklej ten ramecek co je kolem. Vadilo mi na tom, ze dyz sem zabouchl dvere, tak to vydalo takovej škoda120 zvuk, ale jinak to bylo naprosto OK.
Bohm to "opravil" a ja sem odjel a hned zacalo v aute nekde piskat. Tak sem si rikal, jestli to neni turbo, nebo neco v motoru, no poslouchal sem po celym aute a pak sem zjistil, ze dyz tam nandaval ten ramecek, tak mu prasklo cely zrcatko (jako ne sklo ale ta venkovni cast) a samozrejme mi to nerekl.
Takze vysledek - misto jednoho zvuku pri zabuchovani dveri mam zvuk jinej, kterej se zacne ozyvat pri 60km/h a prestane bejt slyset az tak kolem 120 a musim koupit cely zrcatko.
no normalne bych sem takovou kravinu nepsal, ale kdyz uz to nekdo natukl...
Jednou jsem u něj byl na kukačku a pro radu, které se mně stejně nedostalo. Jediná jeho deviza je MODIC. Kdyby byla diagnostika na BMW dostupná jako je na koncernový auta, tak by si ani neškrtl.
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Nechci vypadat jako kverulant, ale muj názor na Bohma neni tak hroznej. Asi vám věřim, že je to možný, ale já s mojí E34 u něj neměl větší problém. Jen jednou po krádeži jsem mu zadal co má opravit a on mi některý věci neudělal s tim, že by to bylo moc drahý. To sice chápu, ale mohl mi zavolat a zeptat se, ale on řekl že je vše ok a teprve u předání mi řekl tohle. Jinak to bylo ale několikrát v pohodě. Speciálně odpory na ventilaci mi měnil taky a krom toho že to nebylo na počkání si nemůžu stěžovat. A největší radost mi udělal tim, když mi klepal předek a ve třech servisech mi chtěli měnit celý ramena a chtěli asi 20k a on to odstranil jen silentblokama a tyčkama stabilizátorů asi za 1500. A už je to nějakej měsíc a Bimmer jezdí pořád jako novej.
Přiznávam, že je to trochu svéráznej člověk, ale mam pocit, že všude jinde se mě snažili natáhnout mnohem víc.
Jo a ještě jeden postřeh, na kterej jsem zapomněl. Ty jeho rady po telefonu fakt celkem fungujou. Možná je to tim, že nejsem techjnicky tak zdatnej, ale pokaždý když jsem měl nějakej trouble a zavolal mu, včetně víkendů, tak se celkem snažil poradit a většinou to i pomohlo.
V tu chvíli to bylo moc hlavně na mě. Málo který servis jezdí autem zákazníka na nákupy, že? Pan mistr světa zřejmě tyhle zásadní věci neřeší. Natož další a mnohem závažnější věci.
Každý majitel BMW si své autíčko oprašuje a chce mu dát v mezích možností to nejlepší. Ale servis Bohm, je hodně špatná volba. Popovídat si s některým minulých zákazníků, mnohem více napoví.
Né vždy se vyplatí koukat na cenu za hodinu práce..
Jo jednou sem ho též navštívil a dohadovali jsme se na nějaké práci a když mi řekl ceny tak jsem zavolal Jirkovi Savkovi a ten mi to samé udělal podstatněji levněji
Nevim, ale fakt se ho musim zastat. Spousta lidí mi vychvalovala Četuli v Praze, ale byl jsem tam asi třikrát, a i když jsem věděl přesně co chci, tak na mojí E34 koukali jako na nějakej povl. Nebo možná právě proto, že jsem věděl co chci. Byla tam taková panička s E39, která kolem toho jen běhala a brečela že jí to nejede a to byste viděli, jak kolem ní všichni skákali.
Myslim si, že Bohm neni tak špatná volba, akorát si to holt člověk musí všechno ohlídat, což by ale každej měl dělat v jakýmkoliv servisu.
afterburner píše:Nevim, ale fakt se ho musim zastat. Spousta lidí mi vychvalovala Četuli v Praze, ale byl jsem tam asi třikrát, a i když jsem věděl přesně co chci, tak na mojí E34 koukali jako na nějakej povl. Nebo možná právě proto, že jsem věděl co chci. Byla tam taková panička s E39, která kolem toho jen běhala a brečela že jí to nejede a to byste viděli, jak kolem ní všichni skákali.
Myslim si, že Bohm neni tak špatná volba, akorát si to holt člověk musí všechno ohlídat, což by ale každej měl dělat v jakýmkoliv servisu.
jasně ,není špatnej...no bóže tak jsem ti odřel auto no bych ho asi zabil! no coment....
afterburner píše:Nevim, ale fakt se ho musim zastat. Spousta lidí mi vychvalovala Četuli v Praze, ale byl jsem tam asi třikrát, a i když jsem věděl přesně co chci, tak na mojí E34 koukali jako na nějakej povl. Nebo možná právě proto, že jsem věděl co chci. Byla tam taková panička s E39, která kolem toho jen běhala a brečela že jí to nejede a to byste viděli, jak kolem ní všichni skákali.
Myslim si, že Bohm neni tak špatná volba, akorát si to holt člověk musí všechno ohlídat, což by ale každej měl dělat v jakýmkoliv servisu.
ohlídat ? jo, to už jsem u něj zkoušel, je to tady na fóru někde v historii ... to se pan jachtař hodně vztekal ... a stejně zvládl zkurvit jinou část auta, než tu, na které dělal.
Fenri píše:Proč jsi to přepsal ? Že by to nebyla zas až tak úplná pravda ? Tady se už neblejskneš ničim.
To je jednoduché. Byl jsem pěkně vzteklej a nešetřil jsem sprostým slovem. Pěkně detailně jsem situaci popsal, takže by pan mistr světa Bohm v pohodě přišel na to, kdo to psal. Je dost velkej magor na to, abych měl ráno ve střeše krumpáč. A o to fakt nestojim. K tomu blejskání.. Nikdy jsem o to nestál. Ostatně.., když jde o bankovky..
afterburner píše:Nevim, ale fakt se ho musim zastat. Spousta lidí mi vychvalovala Četuli v Praze, ale byl jsem tam asi třikrát, a i když jsem věděl přesně co chci, tak na mojí E34 koukali jako na nějakej povl. Nebo možná právě proto, že jsem věděl co chci. Byla tam taková panička s E39, která kolem toho jen běhala a brečela že jí to nejede a to byste viděli, jak kolem ní všichni skákali.
Myslim si, že Bohm neni tak špatná volba, akorát si to holt člověk musí všechno ohlídat, což by ale každej měl dělat v jakýmkoliv servisu.
ohlídat ? jo, to už jsem u něj zkoušel, je to tady na fóru někde v historii ... to se pan jachtař hodně vztekal ... a stejně zvládl zkurvit jinou část auta, než tu, na které dělal.
Jestli takhle bude pokračovat, tak by ho mohl někdo potopit. Né, že bych mu to přál Jeden zákazník si nechal opravit servo a né, že by mu z toho udělal olejničku, ale v pohodě mu sekl Michelinu, na které byla boule jako kráva. Samozřejmě pan Bohm né.. On si jen jezdí autem zákazníka na oběd, na nákup a tak. Sic jako na závodech, ale co. Ostatně... Auto po opravě se musí pořádně vyzkoušet, ne?
A? si každý udělá úsudek sám. Já rozhodně nedoporučuji!
Nech si nabourat nebo jinak dokurvit auto pro nic. Pak se vydej do BMW vrakoviště Bohm
ted si myslis ze nepozna kdo to psal? Myslis ze tam boura denne s 520iT v socialce?
kdyz jsem u nej mel auto tak jedno kolo pekne bouchli, v kufru prosteradlo od oleje, takze s tim nejezdili jen na obed, ale bylo to nejrychlejsi a zaroven nejlevnejsi reseni....
RuDoSh píše:ted si myslis ze nepozna kdo to psal? Myslis ze tam boura denne s 520iT v socialce?
kdyz jsem u nej mel auto tak jedno kolo pekne bouchli, v kufru prosteradlo od oleje, takze s tim nejezdili jen na obed, ale bylo to nejrychlejsi a zaroven nejlevnejsi reseni....
Nepozná. Ten zhuntí takovejch aut, že nemůže mít přehled o tom, které to vlastně zrovna je... Nezapomeň to zase vymazat. Jantare..
afterburner píše:Ty vole tak tohle už je fakt na Bohnice. Úplně to vidim živě, jak Bohm každej víkend obchází svoje bejvalý zákazníky a seká jim krumpáčem do střechy.
Na Bohnice je hlavně pan Mistr světa Bohm. Pokaždé, když někomu něco zkurví, tak zmodrá a nechce nic o tom slyšet. To není normální..