Jo musím podotknout, že v autě je plyn, na kterej to šlape úplně v poho. Ale jezdi jen na LPG,že...
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
525i nejde nastartovat...
mám docela zásadní problém - nejde mi natočit motor
. Z ničeho nic se ráno měl motor snahu natočit,ale vzápětí to chcípne a nevím kde je problém. Pojistka,relátko i pal. čerpadlo je OK.Prostě to má snahu chytit,blafne a nic. Setkal se s tím někdo, kde je asi chyba
Jo musím podotknout, že v autě je plyn, na kterej to šlape úplně v poho. Ale jezdi jen na LPG,že...
Jo musím podotknout, že v autě je plyn, na kterej to šlape úplně v poho. Ale jezdi jen na LPG,že...
Přátelé
,vrátil jsem se ze servisu a:
-plyn, který dělali v Olomouci před cca 4 lety totálně sprasenej jako od dobytka - můžu být rád, že jsem si nezalítal
...
-směšovač rozdělávanej - vypadaný pružinky a celej vnitřek... prostě zázrak že to jezdilo...
-na sání byl plyn přivedenej obráceně,prostě brutalita
-do sání si už několikrát plyn taky střelil,takže budu scháněn novej plastovej domeček pro vzduchový filtr a mohl bych pokračovat,ale ani jsem si všechno nezapamatoval...
Na benzín už to taky jezdí,ale kde byla chyba nikdo neví... Svíce tam byly nový NGK s dvojtou elektrodou (předtím nové Bosche-nic horčího snad není) a nový filtr po koupi byl samozřejmostí...
Teď jsou tam třetí nový svíce, plyn seřízenej a předělanej tak jak má. Chyba byla ještě i někde jinde, protože se to začalo výkonově sbírat až po 2 tis. otáčkách... Těď to jede jako pila i na plyn. Ještě by to chtělo dát novej směšovač (3.500,-) a vychytat poslední věc: Proč mi to občas jede jen na pět válců...
-plyn, který dělali v Olomouci před cca 4 lety totálně sprasenej jako od dobytka - můžu být rád, že jsem si nezalítal
-směšovač rozdělávanej - vypadaný pružinky a celej vnitřek... prostě zázrak že to jezdilo...
-na sání byl plyn přivedenej obráceně,prostě brutalita
-do sání si už několikrát plyn taky střelil,takže budu scháněn novej plastovej domeček pro vzduchový filtr a mohl bych pokračovat,ale ani jsem si všechno nezapamatoval...
Na benzín už to taky jezdí,ale kde byla chyba nikdo neví... Svíce tam byly nový NGK s dvojtou elektrodou (předtím nové Bosche-nic horčího snad není) a nový filtr po koupi byl samozřejmostí...
Teď jsou tam třetí nový svíce, plyn seřízenej a předělanej tak jak má. Chyba byla ještě i někde jinde, protože se to začalo výkonově sbírat až po 2 tis. otáčkách... Těď to jede jako pila i na plyn. Ještě by to chtělo dát novej směšovač (3.500,-) a vychytat poslední věc: Proč mi to občas jede jen na pět válců...
Směšovač je prostě jedna velká plechovka chrastící vypadanejma pružinkama a vším možným... Trochu ho sice poladili, ale novej by byl nejlepší...
K tomu benzínu: zas to nejede. A je zajímavý, že když to nejede na benzín,tak ani neukazuje průměrná spotřeba pod otáčkoměrem...
Proměřil jsem i vstřiky do kterých š?áva jde a přesto to na benzín stávkuje.
Ale jinak je plyn OK, jsem s ním spokojenej. Jezdím každej den cca 250km, tak se mi vyplácí... A spotřebu mám cca 11l plynu/100km...
K tomu benzínu: zas to nejede. A je zajímavý, že když to nejede na benzín,tak ani neukazuje průměrná spotřeba pod otáčkoměrem...
Proměřil jsem i vstřiky do kterých š?áva jde a přesto to na benzín stávkuje.
Ale jinak je plyn OK, jsem s ním spokojenej. Jezdím každej den cca 250km, tak se mi vyplácí... A spotřebu mám cca 11l plynu/100km...
-
ajfel
- Registrovaný
- Příspěvky: 1164
- Registrován: pát 25.02.2005 01:00
- Bydliště: Opava
- Klubové ID: 321
takze myslis reduktor a ne smesovac ...Fany píše:Směšovač je prostě jedna velká plechovka chrastící vypadanejma pružinkama a vším možným... Trochu ho sice poladili, ale novej by byl nejlepší...
reduktoru se dela jednou za par let generalka (je to bezne)
meni se membrany a prave nejake pruziky (je na to sada)
(nekdo to dela doma, ja to delavam v servise ... )
smesovac (mix) je to, co je strcene v sani (pokud nemas SGI) ...
petr
Tak, tak... Myslel jsem reduktor.
Sorry...
Ten reduktor fakt musím vyměnit, protože mi to včera na křižovatce střelilo do sání a přestal jít posilovač brzd a šíleně houpaly otáčky na volnoběh. Jenže, když mám na sobě kvádro, tak se v tom hrabat prostě nejde. Borec v servisu se pohrabal vsání (rozložil a složil) a ejhle, zase to jezdí...
Ale nechtěl mi říct, cos tím bylo - prý je to jeho tajemství, nějaký fígl. Já bych ovšem docela rád věděl, co s tím bylo. Co kdyby někdy, že... 
Ten reduktor fakt musím vyměnit, protože mi to včera na křižovatce střelilo do sání a přestal jít posilovač brzd a šíleně houpaly otáčky na volnoběh. Jenže, když mám na sobě kvádro, tak se v tom hrabat prostě nejde. Borec v servisu se pohrabal vsání (rozložil a složil) a ejhle, zase to jezdí...
-
Hitman
- Registrovaný
- Příspěvky: 2044
- Registrován: stř 19.02.2003 01:00
- Bydliště: přechodně Afghánistán
- Klubové ID: 166
- Kontaktovat uživatele:
mno ten opravar je magor...taky mi to strilelo ale bylo to tim ze jsem mel taky debilni plyn a hlavne neserizene ventily, po serizeni to jelo nadherne a ani jednou nestrelilo....kdyz uz se to predtim stalo tak mi to neslo nastartovat asi tak 15 sekund ani na benzin, pak se to vzdy rozbehlo. otacky jsem si serizoval ventilkem na hadici ktery dodaval plyn, ridil jsem si bohatost smesi, takze se to dalo nastelovat na spotrebu nebo na vykon
kazdopadne jsem jezdil bawem levneji nez busem 
