Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

motor 3,0 V8

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
guiver
Registrovaný
Příspěvky: 26
Registrován: pon 10.01.2005 01:00
Bydliště: Budějovicko
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od guiver »

mám teď šanci koupit E34 94 s V8 motorem a jak sem koukal tak sem jich ani moc nenašel a chtěl sem se zeptat jesli to má nějaký úskalí nebo jaký s tim máte zkušenosti
Mad Max
Registrovaný
Příspěvky: 571
Registrován: sob 15.02.2003 01:00
Bydliště: Boskovice
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Mad Max »

alp píše:
guiver píše:mám teď šanci koupit E34 94 s V8 motorem a jak sem koukal tak sem jich ani moc nenašel a chtěl sem se zeptat jesli to má nějaký úskalí nebo jaký s tim máte zkušenosti


motor je neskutecnej drzak, i kdyz ma hodne nalitano, tak je naprosto bez problemu. Osobne tenhle motor chvalim ...


Někde jsem četl, že 3,0l je více poruchový než 4,0l. Co je na tom pravdy nevím. Nyní na své V8 4,0l točím lehce přes 250t Km a motor šlape stále jako hodinky.
Mad Max
Registrovaný
Příspěvky: 571
Registrován: sob 15.02.2003 01:00
Bydliště: Boskovice
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Mad Max »

alp píše:to plati hlavne v americe ... ale jinak ja s tim motorem problemy vicemene nemam a to ma pres 400k ...


To je možný, tam mají jiný benzín. A ten článek jsem četl x let zpět.
philipson
Registrovaný
Příspěvky: 83
Registrován: ned 30.03.2003 01:00
Bydliště: Prag

#4 Příspěvek od philipson »

tak už je to bohužel pase ale zas papíry k tomu autu nebyli až zas tak košer jinak myslel sem že přapis auta z venku funguje tak že se udělá výmaz motoru a přepis karoserie a on chtěl přeřezávat a převařovat čísla tak jak to tedy funguje ???
Odpovědět