narazil jsem na problem.. nahradnim klicem nenastartuju auto - je/vypada stejne jako ten co pouzivam(dalka funguje z obou), jde i rucne otevrit dvere a zapalovani prepnout do polohy 2, ale kdyz chci startovat, tak NIC! S ostatnima klicema to jde bez problemu..
napada nekoho neco
zmenil jsem predmet threadu - byl "Zahada nahradniho klice", coz mohlo byt matouci
Mne napada, ale mozna je to hovadina. Klice maji cip, ktery musi byt nacten do ridici jdnotky centr.zamykani. Kdyby ti to v nejaken servisu omylem resetli a pak nacetli jenom klic, ktery meli k dispozici, pak by to zadny jiny neakceptovalo. Muselo by se to znova resetnout a nacist oba klice... ale jak rikam - mozna je to volovina...
mengi píše:Mne napada, ale mozna je to hovadina. Klice maji cip, ktery musi byt nacten do ridici jdnotky centr.zamykani. Kdyby ti to v nejaken servisu omylem resetli a pak nacetli jenom klic, ktery meli k dispozici, pak by to zadny jiny neakceptovalo. Muselo by se to znova resetnout a nacist oba klice... ale jak rikam - mozna je to volovina...
to zni rozmune a samotneho me to napadlo taky, ale.. ma E34 vubec takovouhle vymozenost - cip v klici? me to prijde, ze je to normalni klasickej klic s Infra dalkou
pokud je to tak, kde k tomu najdu nejake info? zatim jsem na nic takoveho nenarazil..
mengi píše:Mne napada, ale mozna je to hovadina. Klice maji cip, ktery musi byt nacten do ridici jdnotky centr.zamykani. Kdyby ti to v nejaken servisu omylem resetli a pak nacetli jenom klic, ktery meli k dispozici, pak by to zadny jiny neakceptovalo. Muselo by se to znova resetnout a nacist oba klice... ale jak rikam - mozna je to volovina...
to zni rozmune a samotneho me to napadlo taky, ale.. ma E34 vubec takovouhle vymozenost - cip v klici? me to prijde, ze je to normalni klasickej klic s Infra dalkou
pokud je to tak, kde k tomu najdu nejake info? zatim jsem na nic takoveho nenarazil..
tak jak to je?
pravdepodobne ma u e34 nic divnyho. musi se ten klic naprogramovat v servise
klasika má to imobilizér v klíči ten klíč ti nikdo nenaprogramuje protože v něm není čip. musíš si nechat udělat origo klíč u BMW dojdeš s velkým TP a oni v německu udělají klíč stojí to přibližně 1800 Kč
tds píše:klasika má to imobilizér v klíči ten klíč ti nikdo nenaprogramuje protože v něm není čip. musíš si nechat udělat origo klíč u BMW dojdeš s velkým TP a oni v německu udělají klíč stojí to přibližně 1800 Kč
Jo, jo, to je přesně tak, a nebo odpojit imobilizer v autě
tds píše:klasika má to imobilizér v klíči ten klíč ti nikdo nenaprogramuje protože v něm není čip. musíš si nechat udělat origo klíč u BMW dojdeš s velkým TP a oni v německu udělají klíč stojí to přibližně 1800 Kč
??? no ale ten klic je original.. je i s dalkou proc tedy nefunguje?
tds píše:klasika má to imobilizér v klíči ten klíč ti nikdo nenaprogramuje protože v něm není čip. musíš si nechat udělat origo klíč u BMW dojdeš s velkým TP a oni v německu udělají klíč stojí to přibližně 1800 Kč
??? no ale ten klic je original.. je i s dalkou proc tedy nefunguje?
tds píše:klasika má to imobilizér v klíči ten klíč ti nikdo nenaprogramuje protože v něm není čip. musíš si nechat udělat origo klíč u BMW dojdeš s velkým TP a oni v německu udělají klíč stojí to přibližně 1800 Kč
??? no ale ten klic je original.. je i s dalkou proc tedy nefunguje?
Protože v něm není čip jen ta dálka.
sorry, ale nejak to nechapu..
mohl bys mi, prosim, objasnit, jak to cely funguje?
No podle toho, co píšeš, máš auto s imobilizérem a čip máš jen v jednom klíči, nevím přesně jak u BMW, ale třeba VW měli dva klíče s imobilizérem a třetí byl jen záložní bez imob. Takže pokud chceš startovat oběma klíči, tak si musíš ten druhý objednat v BMW, nijak jinak ten čip do toho klíče nedostaneš. A nebo jak jsem psal, zrušit imob., to je ale asi blbost.
papyk píše:No podle toho, co píšeš, máš auto s imobilizérem a čip máš jen v jednom klíči, nevím přesně jak u BMW, ale třeba VW měli dva klíče s imobilizérem a třetí byl jen záložní bez imob. Takže pokud chceš startovat oběma klíči, tak si musíš ten druhý objednat v BMW, nijak jinak ten čip do toho klíče nedostaneš. A nebo jak jsem psal, zrušit imob., to je ale asi blbost.
aha.. nevim, ale to se mi nezda..
k autu (E34 525tds touring rok 1996) jsem dostal 3 origo klice - 2x s dalkou (upnle stejne) a 1x zalozni (ten v sobe 100% elektroniku nema).. zaloznim klicem jde nastartovat (pokud je vypnuty alarm a imobilizer) 1.dalkou jde zapinat a vypinat alarm+imob. a jde nastartovat 2.dalkou jde zapinat a vypinat alarm+imob. ale nejde nastartovat (i kdyz je alarm a imob. vypnuty)
PROČ
...jestlize je to problem, ktery popisujete, jak probiha nacteni klicu do jednotky centralu???
No tak to nevím, nemám e34, bral jsem to jen selským rozumem, ale podle mě klíčem přece nejde vypnout imobilizér, nebo jo? Kdyžtak mě chlapi opravte , ale pokud mám pravdu že nejde imob.vypnout klíčem tak je to tak jak píšu že tam není žádný čip-tudíž otevřeš auto ale nenastartuješ.
papyk píše:No tak to nevím, nemám e34, bral jsem to jen selským rozumem, ale podle mě klíčem přece nejde vypnout imobilizér, nebo jo? Kdyžtak mě chlapi opravte , ale pokud mám pravdu že nejde imob.vypnout klíčem tak je to tak jak píšu že tam není žádný čip-tudíž otevřeš auto ale nenastartuješ.
no jo.. presne takhle to funguje
podle me taky nejde imob. vypnout klicem, ale ma se to vypnout dalkou ( ) jenze dalka funguje a tim klicem stejne nenastartuju..
zkousel jsem i kombinace (1.dalkou deaktivuju alarm+imob. a 2.startuju a nic )
Dálka otevře auto a deaktivuje POUZE alarm, a imobilizér pracuje na principu čipu v klíči který po zasunutí do spínačky pozná auto, proběhne laicky řečeno dekodování a umožní start! No a podle mě ty v tom 2.klíči žádný čip nemáš, to je celý problém.
papyk píše:Dálka otevře auto a deaktivuje POUZE alarm, a imobilizér pracuje na principu čipu v klíči který po zasunutí do spínačky pozná auto, proběhne laicky řečeno dekodování a umožní start! No a podle mě ty v tom 2.klíči žádný čip nemáš, to je celý problém.
AAAHA .. no tak pokud je to takto, tak je to pro me novinka..
jakym zpusobem se dorozumiva klic s imobilizerem???
..v tom pripade nechapu proc BMW dodava k autu klic, ktery se neda pouzit (kazdej neni natolik zrucny, aby si dokazal odpojit imobilizer a pochybuju, ze by to i nekdo v tehle cenove relaci noveho auta delal!)
mozna bude problem jeste nekde jinde.. menil jsem v tom druhem klici/dalce baterky.. nemusi se ten klic nejak znovu inicializovat stejne jako dalka???
papyk píše:Dálka otevře auto a deaktivuje POUZE alarm, a imobilizér pracuje na principu čipu v klíči který po zasunutí do spínačky pozná auto, proběhne laicky řečeno dekodování a umožní start! No a podle mě ty v tom 2.klíči žádný čip nemáš, to je celý problém.
AAAHA .. no tak pokud je to takto, tak je to pro me novinka..
jakym zpusobem se dorozumiva klic s imobilizerem???
Nejsem mechoš, ale právě nějak přes ten čip ...ja mám e36ku bez imob. takže u bmw to může být i jinak, jen jsem to srovnával s jinýmy auty co jsem měl a měli imob....ještě bych zkusil oba klíče rozlousknout a porovnat střeva v čem se liší a měl bys mít jasno...ale spíš at napíše někdo s e34kou, nebo nějaký místní znalec
Pokusím se ti malinko osvětlit princip přenosu dat z klíče do imobilizeru. Přesně jak bylo řečeno výše.. Dálkou by jsi měl pouze odemknout vůz a zároveň deaktivovat alarm. Při vložení klíče do spínací skříňky si imobilizer tzv. načuchá klíček, resp. čip v něm. Je to bezdrátový přenos dat. Čip v klíčku má naprogramovaná data shodná s imobilizerem. Pokud klíček s čipem nemáš, tak to prostě nanatočíš. Závada, kterou popisuješ vypadá na vadný čip v klíči nebo možná došlo k poruše dat právě v čipu. Nic jiného v tom nehledej. Zajeď do BMW servisu a budeš mít po problému. Mám pocit, že Bychl to dělá na počkání. Ale radši si tam dopředu zavolej. Samozřejmě, že musíš doložit, že to vozidlo je Tvoje.. heh .. Kontakt http://www.bmwbychl.cz . Servis
Maxiczech píše:Dálkou by jsi měl pouze odemknout vůz a zároveň deaktivovat alarm. Při vložení klíče do spínací skříňky si imobilizer tzv. načuchá klíček, resp. čip v něm. Je to bezdrátový přenos dat. Čip v klíčku má naprogramovaná data shodná s imobilizerem. Pokud klíček s čipem nemáš, tak to prostě nanatočíš. Závada, kterou popisuješ vypadá na vadný čip v klíči nebo možná došlo k poruše dat právě v čipu. Nic jiného v tom nehledej.
dik.. to zni rozumne.. jeste by me zajimalo na jakem principu je onen prenos dat??? Oproti me minule E34 (nemela imobilizer) ma tato kolem spinaci skrinky jakysi vystupek po celem obvodu.. nebude to spolu souviset - ctecka?
Maxiczech píše:
Jinak se zase samozřejmě do mě můžeš pustit na "Výbava v sociálce"
myslim, ze jsem se do tebe nepustil, ale jestli ti to tak prislo tak sorry..