524td - nejede na plný výkon
-
paca
- Registrovaný
- Příspěvky: 1750
- Registrován: úte 02.03.2004 01:00
-
BMWAK
- Registrovaný
- Příspěvky: 612
- Registrován: stř 17.12.2003 01:00
- Bydliště: Plzeň
-
paca
- Registrovaný
- Příspěvky: 1750
- Registrován: úte 02.03.2004 01:00
-
Bairischen
- Registrovaný
- Příspěvky: 38
- Registrován: ned 05.06.2005 00:00
- Bydliště: U Liberce
Jo, na diagnostice to zjistíš, hele já mám tohodle ropáka už strašně dlouho, upřímně ti říkám že ten motor je na hovno!! fakt se to sere!! Bud máš v píči malou řj....to je nejpravděpodobnější!...a ještě ti svítí oranžová kontrolka vstřiku vedle žavení vit??? může to bejt taky snímání polohy jehly,-to je ten 3vstřik jak z něj dou ty dva drátky, hele všechny tyto věci mam, pokud něco zjistíš a budeš cokoli potřebovat, tak se ozvy. 604272138 čus!
-
paca
- Registrovaný
- Příspěvky: 1750
- Registrován: úte 02.03.2004 01:00
Když zapnu klíče, tak ta oranžová kontrolka svítí, ale po chvilce zhasne, takže to značí tu řídící jednotku nebo ten vstřik? No, každopádně zajedu na tu diagnostiku a uvidím. díkBairischen píše:Jo, na diagnostice to zjistíš, hele já mám tohodle ropáka už strašně dlouho, upřímně ti říkám že ten motor je na hovno!! fakt se to sere!! Bud máš v píči malou řj....to je nejpravděpodobnější!...a ještě ti svítí oranžová kontrolka vstřiku vedle žavení vit??? může to bejt taky snímání polohy jehly,-to je ten 3vstřik jak z něj dou ty dva drátky, hele všechny tyto věci mam, pokud něco zjistíš a budeš cokoli potřebovat, tak se ozvy. 604272138 čus!
-
Slid
- Registrovaný
- Příspěvky: 4511
- Registrován: pát 05.11.2004 01:00
- Klubové ID: 1699
To je správný, když otočíš klíčkem má kontrolka Regulace elektronického vstřikovacího zařízení svítitt, ale tak do 5sec. max a pak zhasnout.To znamená že je vše v pořádku.paca píše:Když zapnu klíče, tak ta oranžová kontrolka svítí, ale po chvilce zhasne, takže to značí tu řídící jednotku nebo ten vstřik? No, každopádně zajedu na tu diagnostiku a uvidím. díkBairischen píše:Jo, na diagnostice to zjistíš, hele já mám tohodle ropáka už strašně dlouho, upřímně ti říkám že ten motor je na hovno!! fakt se to sere!! Bud máš v píči malou řj....to je nejpravděpodobnější!...a ještě ti svítí oranžová kontrolka vstřiku vedle žavení vit??? může to bejt taky snímání polohy jehly,-to je ten 3vstřik jak z něj dou ty dva drátky, hele všechny tyto věci mam, pokud něco zjistíš a budeš cokoli potřebovat, tak se ozvy. 604272138 čus!
-
paca
- Registrovaný
- Příspěvky: 1750
- Registrován: úte 02.03.2004 01:00
Jo, ta kontrolka po chvilce zhasne. Kdyby mi mohl někdo půjčit tu malou ŘJ abych to zkusil, tak bych se nezlobil, okolí Břeclav, Hodonín, Brno. Dík.Slid píše:To je správný, když otočíš klíčkem má kontrolka Regulace elektronického vstřikovacího zařízení svítitt, ale tak do 5sec. max a pak zhasnout.To znamená že je vše v pořádku.
-
voko21
- Registrovaný
- Příspěvky: 1035
- Registrován: pát 23.01.2004 01:00
- Bydliště: Old Pillsen
- Klubové ID: 151
Jak dlouho máš to auto? Jezdí tak už od začátku co ho máš? To že to nejede víc jak 140, bych nehledal v počítači, ale spíš ve filtrech (vzduch - nafta).
Pokud to ovšem nepřestalo tahat naráz.
Kdyby to bylo tím ventilem na turbu, tak by ti to při určitém tlaku cuklo a otáčky by nešly nahoru, jako to měl Flery. Když to zkusíš někde na parkovišti roztočit někam k 5k ot, tak by se to táhlo mělo pohnout.
Žluté světlo (spirála) by mělo zhasnout a začne svítit zelený signál (kroužek), že je vše v pořádku. Jinak asi bude špatná jedna ze žhaviček.
Teď si nejsem jistej, jestli to neukazuje i špatnej vstřik. 
Kdyby to bylo tím ventilem na turbu, tak by ti to při určitém tlaku cuklo a otáčky by nešly nahoru, jako to měl Flery. Když to zkusíš někde na parkovišti roztočit někam k 5k ot, tak by se to táhlo mělo pohnout.
Žluté světlo (spirála) by mělo zhasnout a začne svítit zelený signál (kroužek), že je vše v pořádku. Jinak asi bude špatná jedna ze žhaviček.
-
voko21
- Registrovaný
- Příspěvky: 1035
- Registrován: pát 23.01.2004 01:00
- Bydliště: Old Pillsen
- Klubové ID: 151
Jo a jinak nechápu, jak může někdo psát, že je M21 motor nahowno a podobný věci.
Je to naftovej motor, kterej má najezdit 400k km a v mnoha případech tomu tak je. Když chceš po naftovým motoru, kterej má už 250k km a o kterej bylo né zrovna s láskou pečováno rychlostní výkony okolo 170-200km/h, tak je lepší si koupit 525i. Už jsem tu psal, že 524td neni závodní auto.
Po 15 letech určitě došlo k opotřebení všech třecích ploch, vzniká tím větší tření a tím i teplota = při dosažení určité meze se začne měnit struktura materiálu a výsledkem je psaní vět do fóra bmwklubu, že "kurva praskla mi hlava, kde ji mám nechat zavařit?" 
Je to naftovej motor, kterej má najezdit 400k km a v mnoha případech tomu tak je. Když chceš po naftovým motoru, kterej má už 250k km a o kterej bylo né zrovna s láskou pečováno rychlostní výkony okolo 170-200km/h, tak je lepší si koupit 525i. Už jsem tu psal, že 524td neni závodní auto.
-
Bairischen
- Registrovaný
- Příspěvky: 38
- Registrován: ned 05.06.2005 00:00
- Bydliště: U Liberce
no jo no....voko21 máš asi trochu pravdu!!!
já ne něm ma 333000Km, a pořád jezdí....v tomhle to jako jo!! ale prostě ty závady na řídících jednotkách,a v eletrice, někdy i turba.....to je trošku na hovno
ale jako jinak je to prostě držáckej diesel!!! hele já jsem tam nacpal mechanický čerpadlo, jinej chladíč s ventilátorem kterej se spíná přes čidlo, novej olej filtry, řemeny, termostat a náplně a jezdím!!!takže ok!!! Beru trochu zpět co sem řekl na hovno!!
je to prostě milované bmw!!! 
-
paca
- Registrovaný
- Příspěvky: 1750
- Registrován: úte 02.03.2004 01:00
-
voko21
- Registrovaný
- Příspěvky: 1035
- Registrován: pát 23.01.2004 01:00
- Bydliště: Old Pillsen
- Klubové ID: 151
Co jsi tam dal za chladič?Bairischen píše:no jo no....voko21 máš asi trochu pravdu!!!já ne něm ma 333000Km, a pořád jezdí....v tomhle to jako jo!! ale prostě ty závady na řídících jednotkách,a v eletrice, někdy i turba.....to je trošku na hovno
ale jako jinak je to prostě držáckej diesel!!! hele já jsem tam nacpal mechanický čerpadlo, jinej chladíč s ventilátorem kterej se spíná přes čidlo, novej olej filtry, řemeny, termostat a náplně a jezdím!!!takže ok!!! Beru trochu zpět co sem řekl na hovno!!
je to prostě milované bmw!!!
-
voko21
- Registrovaný
- Příspěvky: 1035
- Registrován: pát 23.01.2004 01:00
- Bydliště: Old Pillsen
- Klubové ID: 151
-
paca
- Registrovaný
- Příspěvky: 1750
- Registrován: úte 02.03.2004 01:00
-
michal
- Registrovaný
- Příspěvky: 124
- Registrován: stř 26.02.2003 01:00
- Bydliště: u Znojma
na 100% mas ko tu malou ridici jednotkupaca píše:Jo, ta kontrolka po chvilce zhasne. Kdyby mi mohl někdo půjčit tu malou ŘJ abych to zkusil, tak bych se nezlobil, okolí Břeclav, Hodonín, Brno. Dík.Slid píše:To je správný, když otočíš klíčkem má kontrolka Regulace elektronického vstřikovacího zařízení svítitt, ale tak do 5sec. max a pak zhasnout.To znamená že je vše v pořádku.
resil jsem to mockrat
mam tu jednotku,neni problem vyzkouset a klidne ji i prodam
jsem kousek od Znojma
-
paca
- Registrovaný
- Příspěvky: 1750
- Registrován: úte 02.03.2004 01:00
