a slysel si ho ? Ja jo a rekl bych ze nemaskautik píše:jo ja taky slysel ze M5 V10 ma zvuk jako diesel)

major píše:Neberu ti tvé nadšení pro velkoobjemový V-motory,ale pokud jde o kultivivanost tak řadovej šestivál jí má rozhodně větší než V8.Věř tomu,že pokud by to bylo možné tak konstruktéři motorů určitě zvolí z důvodů rozložení rotujících hmot uspořádání válců v řadě nebo boxer.V-čka se dělají hlavně kvůli úspoře místa,aby se dali narvat do krátkýho motorovýho prostoru.Pokud si o tom chceš něco přečíst,doporučuji VŠ skrypta "Motory a vozidla" od Prof.Grečenka či jiná z katedry motorových vozidel na ČVUT.
To je dost rozumnej názorRedBaron píše:Koukám, že jsme králíkovi zase pomohli s výběrem auta![]()
To, že 525td(s) i 530d či 730d zvenku chrochtá úplně stejně, to je fakt, ne výmysl. Uvnitř je to ale ve všech hodně v pohodě. Sjeďte si s něčím od VW a pak mluvte o rachtání. Co se týče V8, má takovou kulturu chodu, že na ni žádný šestiválec nemá, a to ani v řadě. Prostě samet s mamutím zátahem.
530d kolem těch tří kil už koupit jdou, ale asi to bude mít dost za sebou, což při dobré údržbě E39tce asi zas tak moc nevadí. Spotřeba je tak kolem 9 litrů, což je na tak velké auto hodně v pohodě, s manuálem i o něco míň a líp to jede. Optimální je tenhle motor v trojce, tam je to s tím krou?ákem malý emko a umí jezdit kolem sedmi na sto. Co se týče mě, koupil bych si za dvě kila 528i v palbě a sto tisíc si nechal na palivo a nějaké to zkrášlování.
kurna poznam to i kdyz je to zahrate.... jeste rekni ze to je kultivovanejsi nez V8 4,4!!! Proste neni a hotovo! Chrochtak to je.... na svejch 25000 rocne nechci diesel navic servis je drazsi...Kdybych lital 50000km+ a chtel bych usetrit jdu do dieselu....ale ja nechci... chci sametovy s e v e l e n i osmivalce chapes?krakatit píše:Nezlob se ,ale meleš nesmyslymajor píše:prd melu, stejne je to chrochtak, uvnitr to je samozrejme v pohode, urcite je kultivovanejsi nez TDi a spol. ale stejne je to chrochtak, mam rad tichy motor....mas neco proti?krakatit píše:co to meles, 530d ma oproti jinym dieslum uplne libovy zvuk....a vevnitr to od benzinu ani nerozeznas....imho jestli si slysel m5 e60 po nastartovani, tak bys to nechtel, bo bys rek ze to je diesel![]()
,530D má při jízdě klasický zvuk řadovýho šestiválce,prostě šepot květin,žádnej traktor.Rozhodně to,že jde o naf?áka podle zvuku pozná zvenku při jízdě jen opravdu cvičené ucho.Dokonce i 325TDS má pěkný šestiválcový zvuk.
ser na to kdyz o tom motoru vis hovno... podle toho jak jsi psal ze jsi puvodne mel zajem o 530D tak usuzuju ze to auto melo slouzit na normalni a usporny jezdeni... proc tady najednou hazis ramena ze chces V8 v benzinu? a v cem je drazsi servis? delas jako by jsi tam musel kazdej druhej patek... tos musel mit nejakyho bastla ne?JFK píše:kurna poznam to i kdyz je to zahrate.... jeste rekni ze to je kultivovanejsi nez V8 4,4!!! Proste neni a hotovo! Chrochtak to je.... na svejch 25000 rocne nechci diesel navic servis je drazsi...Kdybych lital 50000km+ a chtel bych usetrit jdu do dieselu....ale ja nechci... chci sametovy s e v e l e n i osmivalce chapes?krakatit píše:Nezlob se ,ale meleš nesmyslymajor píše: prd melu, stejne je to chrochtak, uvnitr to je samozrejme v pohode, urcite je kultivovanejsi nez TDi a spol. ale stejne je to chrochtak, mam rad tichy motor....mas neco proti?![]()
,530D má při jízdě klasický zvuk řadovýho šestiválce,prostě šepot květin,žádnej traktor.Rozhodně to,že jde o naf?áka podle zvuku pozná zvenku při jízdě jen opravdu cvičené ucho.Dokonce i 325TDS má pěkný šestiválcový zvuk.
![]()