chci koupit tohle auto a mam par dotazu na majitele techto modelu.. jak je na tom automat vs. Diesel? je to hodne zly? jak tyhle diesly startujou (kdyz jsou v dobrym stavu) ..hned, parkrat se to musi otocit apod.? na co si mam dat pozor (u motoru) jak tohle auto tahne? (mel jsem 2,5TD forda a ten hral do 2tis ot mtrvyho brouka a od 2,5tis to docela jelo - ale rozdil byl radikalni!.. jak je to u tohohle..) neni tu nekdo s 2,5tds z vychodnich cech? prijel bych se mrknout co a jak a nechat se svezt
toretto píše:chci koupit tohle auto a mam par dotazu na majitele techto modelu.. jak je na tom automat vs. Diesel? je to hodne zly? jak tyhle diesly startujou (kdyz jsou v dobrym stavu) ..hned, parkrat se to musi otocit apod.? na co si mam dat pozor (u motoru) jak tohle auto tahne? (mel jsem 2,5TD forda a ten hral do 2tis ot mtrvyho brouka a od 2,5tis to docela jelo - ale rozdil byl radikalni!.. jak je to u tohohle..) neni tu nekdo s 2,5tds z vychodnich cech? prijel bych se mrknout co a jak a nechat se svezt
dik moc
kup si automat co už má ASR t.j.vločku na přepínači
Měl by startovat hned, přávě podle toho poznáš jak je na tom vstřikovací čerpadlo za tepla to nesmí točit dýl jak 1 sec.
první na co dát pozor je prasklá palice a jestli už v minulosti prasklá byla.indicie k tomu jsou: musí být naprosto čistá nádobka na vodu žádné usazeniny atd. když koukněš tak musí být origo těsnění pod palicí je na něm krásně vidět na štítku BMW pokud tam není tak už do toho vrtalo nějaké hovado a to není dobrý!
když tomu dáš vitriol tak by to nemělo dýmit trochu jo ale je jak liazka.markantní tah je od 1900 ot. musí to pořád citelně tahat až do 4800ot. možná bych prodal svého kombíka r.v.96 plná palba, naprosto nový kus je tvůj za 200 tis.
Ještě bych doplnil:
Při startování studeného TDSa počkej po zhasnutí žhavení asi ještě 5 vteřin a pak teprve otoč klíčkem.Pokud je vše v pořádku tak takto ti to naskočí hned na první škrtnutí.TDSa musíš požhavit, když jsou studený prostě trochu déle.Teplý to chytá hned.Pokud ne je problém většinou v čerpadlu(nový stojí cca 40k,repas okolo 20k)
Na tu palici si dej pozor, praská to lidem co to honěj do otáček hned po startu.Všeobecně je dobrý netočit nad 2,5tis.ot/min dokud to neohřeješ.Motor se dobře prohřeje tak po 10km jízdy.
Ještě bývá někdy problém s turbem(méně časté než čerpadlo a hlava),pokud je v sání olej (mrkni do krabice vzduch filtru)tak turbo už netěsní jak by mělo.Prakticky všechny turba trochu rosí zvenku, ale to je ještě ok.
Není tak daleko od pravdy, zjiš?oval jsem ceny a bylo to dost podobný u několika sevisů co se zabývají opravou čerpadel. Elektronickej vršek stojí 15 a mechanickej spodek 30. Ceny nových dílů plus výměna a seřízení a demontáž a montáž do auta.
Není tak daleko od pravdy, zjiš?oval jsem ceny a bylo to dost podobný u několika sevisů co se zabývají opravou čerpadel. Elektronickej vršek stojí 15 a mechanickej spodek 30. Ceny nových dílů plus výměna a seřízení a demontáž a montáž do auta.
na to cerpadlo si dej bacha, taky sem menil... este zkontroluj pri zahratym motoru, jestli to drzi otacky na neutral (jestli to skace a skube tak zase cerpadlo). ale zase takovej porod to cerpadlo neni, da se koupit treba jenom repasla hlava do 6kkc. no ale dyz vymenis cely za novy, tak to je jak nova kara, dela to fakt dost
bych to zhrnul do jedne rady.... TDSo nekupuj spotreba s cenama PHM taky nejsou pro a najit kus do ktereho bys 50k km nemusel vrazit prachy nenajdes....
Není tak daleko od pravdy, zjiš?oval jsem ceny a bylo to dost podobný u několika sevisů co se zabývají opravou čerpadel. Elektronickej vršek stojí 15 a mechanickej spodek 30. Ceny nových dílů plus výměna a seřízení a demontáž a montáž do auta.
15 a 20k je dost rozdil bych rekl....
To je pravda, ale když odejde spodek, máš vymalováno.
no mě třeba otáčky drží,ale když vyřadím a zmačknu na brzdu a auto zastaví tak klesnou.jakmile ale pustím brzdu tak hned stoupnou na optimum.je to normal???
jahy píše:no mě třeba otáčky drží,ale když vyřadím a zmačknu na brzdu a auto zastaví tak klesnou.jakmile ale pustím brzdu tak hned stoupnou na optimum.je to normal???
tds píše:první na co dát pozor je prasklá palice a jestli už v minulosti prasklá byla.indicie k tomu jsou: musí být naprosto čistá nádobka na vodu žádné usazeniny atd. když koukněš tak musí být origo těsnění pod palicí je na něm krásně vidět na štítku BMW pokud tam není tak už do toho vrtalo nějaké hovado a to není dobrý!
tyhle casti moc nerozumim - tedy ano, ale neumim si to predstavit - foto by nebylo?
tds píše:možná bych prodal svého kombíka r.v.96 plná palba, naprosto nový kus je tvůj za 200 tis.
dik za nabidku, ale tolik penez zdaleka nemam a sorry, ale ani bych nedal..
kolik zere> podle stylu jizdy a obuti, nejmin sem mel s pneu 195/R15 (to ale dost plave), sem se vesel dalnice 150-160 do 7 litru. Jinak s 225/R16 je to 9, coz mi pride uz docela dost. Mesto tak za 8-10 (195/225). Ideal je podle me mit na tom 205ky a to potom jezdis mesto za 8.5 mimo 7.5 aniz by ses musel nak moc omezovat. Jeste teda zalezi na stavu toho cerpadla, to ti klido nakej ten litr ke spotrebe prihodi.
jahy píše:no mě třeba otáčky drží,ale když vyřadím a zmačknu na brzdu a auto zastaví tak klesnou.jakmile ale pustím brzdu tak hned stoupnou na optimum.je to normal???
RuDoSh píše:bych to zhrnul do jedne rady.... TDSo nekupuj spotreba s cenama PHM taky nejsou pro a najit kus do ktereho bys 50k km nemusel vrazit prachy nenajdes....
to bych zase netvrdil, ja sem s nim po vymene cerpadla narame spokojen . Ale nesmi se k tomu clovek chovat jako prase, to je pravda ze na nejaky vytaceni a blbnuti to neni.