Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
540i nejede, pomoc!
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 73
- Registrován: pon 31.01.2005 01:00
- Bydliště: P4
Včera ráno přijdu k autu, nastartuju a asi po 30s chcíp. Tak to zkusim znovu, 20s a chcíp. A teď už to jen tak skoro chytne a hned chcípne. Ale když odpojim benz. pumpu tak to nemá vůbec žádnou snahu, zato když pumpu spojim drátem s plusem natrvalo tak motor běží normálně, takže pumpa je ok. Nevím kde přesně je relé pumpy, je to to na levym podběhu v samotný krabičce? To vypadá že mu nic není. A je to automat, takže se mi ho nikam na diagnostiku zatim tahat nechce, třeba mi někdo napovíte... Takže teď jezdim v půjčeným puntu 1.1i.... asi 15 koní***
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 73
- Registrován: pon 31.01.2005 01:00
- Bydliště: P4
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 73
- Registrován: pon 31.01.2005 01:00
- Bydliště: P4
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 73
- Registrován: pon 31.01.2005 01:00
- Bydliště: P4
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 73
- Registrován: pon 31.01.2005 01:00
- Bydliště: P4
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 73
- Registrován: pon 31.01.2005 01:00
- Bydliště: P4
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3701
- Registrován: úte 07.01.2003 01:00
- Klubové ID: 91
- Kontaktovat uživatele:
nehledas blbe, najit v etk konkretni rele = prace pro psychopata, oni se moc neobtezovali popsat vsechny rele. Kdyz se kouknes na 'various relays' nebo tak nak to je nazvany, tak tam je asi osm az deset nejpouzivanejsich rele a podle toho to urcit, cenu odhaduju kolem petikila. Pak je moznost jeste to rele opravit. Docela bych si tipnul ze to bude klasicka bmw vec, problem s rele.540Touring píše:nějak ho nemůžu v ETK najít, asi blbě hledám, nemáš představu o ceně?
hehe ted koukam, kdysi jsem nakejm laikum popisoval co je vlastne rele
http://e32.zcepe.net/elektrika.htm
nicmene zde z mych stranek, kde je problem s rele, imho se to da aplikovat i na tohle a mne prepajeni pomohlo
2.) Falešné poplachy
E32ky tímto poměrně často trpí. Jedná se o to, že počítač CCM čas od času ohlásí, že některá světla nejsou v pořádku. Obvykle má namysli koncová světla ( Tail light ). Po tom co jsme se přesvědčili snad stokrát, že světla jsou opravdu v pořádku začneme řešit tento problém vážně. První co doporučuju, je vyčistit kontakty na světlech. I když kontakty jsou dobře chráněný, jeden nikdy neví a čistota je půl zdraví a nikdy si nemůžete být jistí co s tím dělali předchozí majitelé. Nepomůže-li ani tohle, pak padá vina na relé. Relé se nachází v hlavní pojstkové skříni a má žlutou barvu. V anglických diskuzních skupinách ( viz odkaz diskuze v hlavním menu ) je toto relé nazývané "Mustard Relay". Pro neangličtináře, mustard = hořčice. Mají namysli ten jejich vybledlej blevajz (a přesně takovou barvu to má ) a ne naší dobrou plnotučnou

Toto platí jen pro E32ky do určitého data. Od tohoto data E32ky toto relé nemají (takže se dá jednoduše zjistit stav) Co se mi podařilo zatím bez záruky zjistit je, že změna přišla někdy v roce 92. Moje 735i '91 toto relé má.
Tady je ta slíbená oprava ze dne 30.4.2002 - Takže Side Light není v tomto případě blinkr, ale přední obrysový. To relé přepájejte opravdu důkladně a všechny kontakty. Ten cín se nechce na kontaktech moc udržet. Já to dělal dvakrát, ale teď už mám 14 dní klid.
Problém s předním obrysovým (sidelight) je jednak v konektoru a druhak přímo v patici žárovky, až to uvidíte tak prozříte

Celou proceduru s relé jsem nafotil, fotky zde budou časem
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 73
- Registrován: pon 31.01.2005 01:00
- Bydliště: P4
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 73
- Registrován: pon 31.01.2005 01:00
- Bydliště: P4
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 73
- Registrován: pon 31.01.2005 01:00
- Bydliště: P4
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 73
- Registrován: pon 31.01.2005 01:00
- Bydliště: P4
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 61
- Registrován: pon 12.02.2007 01:00
- Bydliště: Praha-zapad Černošice
zdravím mám podobný problém s mou 540i E-34 ,jaký to je typ ,značka alarmu díky540Touring píše:Tak již opět jezdím, děkuji všem zúčastněným za rady, nakonec se jednalo o dálkově ovládaný immobilizér od alarmu... vážně odpojoval benzínovou pumpu a nebyl součástí samotné jednotky alarmu, ale byl přímo na drátu k pumpě.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1220
- Registrován: čtv 16.05.2002 00:00
- Bydliště: Lomnice
- Klubové ID: 1028
No, alpe, myslím, že kdyby měl o jeho auto "zájem", zjistil by si to i jinak a míň nápadně...alp píše:proc by ti to mel rikat ??? pokud chces poradit, tak napis co mas za problem, ale nevyzvidej tu kdo ma co za alarm ... to se fakt nedela ...bobobmw píše:zdravím mám podobný problém s mou 540i E-34 ,jaký to je typ ,značka alarmu díky540Touring píše:Tak již opět jezdím, děkuji všem zúčastněným za rady, nakonec se jednalo o dálkově ovládaný immobilizér od alarmu... vážně odpojoval benzínovou pumpu a nebyl součástí samotné jednotky alarmu, ale byl přímo na drátu k pumpě.
