Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
automat - výměna oleje
Hoj. Nechal jsem vyměnit olej v automatické převodovce. Tak jenom informuji pokud to někoho zajímá:
olejový filtr .................................................... 550,-
převodový olej 13,5 litrů (Shell)....................... 3510,-
práce 2,5 hod. ............................................... 1125,-
po cestě do servisu mi shořela žárovka 21W na zadní brzdě, kterou jsem po mechanikovi vydyndal a sám si ji přehodil. ve faktuře se pak za tuto žárovku navíc objevila částka
žárovka 21 W ................................................ 90,-
takže celkem ............................................... 5275,-
tj. celkem ............................................... 6277,- s 19 % DPH
olejový filtr .................................................... 550,-
převodový olej 13,5 litrů (Shell)....................... 3510,-
práce 2,5 hod. ............................................... 1125,-
po cestě do servisu mi shořela žárovka 21W na zadní brzdě, kterou jsem po mechanikovi vydyndal a sám si ji přehodil. ve faktuře se pak za tuto žárovku navíc objevila částka
žárovka 21 W ................................................ 90,-
takže celkem ............................................... 5275,-
tj. celkem ............................................... 6277,- s 19 % DPH
To jsi ajko docela zainvestoval, co? To kvůly té Praze?berri píše:Hoj. Nechal jsem vyměnit olej v automatické převodovce. Tak jenom informuji pokud to někoho zajímá:
olejový filtr .................................................... 550,-
převodový olej 13,5 litrů (Shell)....................... 3510,-
práce 2,5 hod. ............................................... 1125,-
po cestě do servisu mi shořela žárovka 21W na zadní brzdě, kterou jsem po mechanikovi vydyndal a sám si ji přehodil. ve faktuře se pak za tuto žárovku navíc objevila částka
žárovka 21 W ................................................ 90,-
takže celkem ............................................... 5275,-
tj. celkem ............................................... 6277,- s 19 % DPH


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 7883
- Registrován: sob 22.05.2004 00:00
- Bydliště: Charlie's in da Starobrno
- Klubové ID: 90
- Kontaktovat uživatele:
a odstrikovacema...Maxiczech píše:To sečetl i s motorákem, ne?alp píše:13,5 litru prevodoveho oleje ???? proboha kam se to vejde ??? ... kdyz abstrahuju od toho ze olej v e39 v automatu je udajne "dozivotni" ....
ja mel za to ze v prevodovce je maximalne 3,5litru ....

dyt 750 ma nejakych 5litru ci co...
Darmon nam to rekne..

Steptronic v 740i ma 10litru oleje.... pri vymene oleje mi v patek menili udajne skoro 8 litru....podle me to je blbost, vytece tak 6 litru...10 litru je udaj vyrobce, treba Valvoline uvadi hodnotu 7,5litru... Mozna Valvoline pocita s tim, ze 7,5 litru vytece ale celkove mnozstvi je 10 litru (presne 9,5litru teda)
Kdybys jim zady odcitoval alespoň jeden odstavec, když jsi tak znalej a informovanej, pomohl by jsi jim asi víc, než těma tvejma kydama...darmon píše:v technickejch informacich je dokument o automatickejch prevodovkach, kde jsou vsechny vase dotazy popsany, takze jestli chcete vedet jak to je tak si to kurva prectete, je to prinosnejsi nez spekulace nad kravinama co tu vedete.

Vidím, že se diskuze ujala. Takže na vysvětlení:
1) Taky jsem se někde dočet, že v automatu je olej doživotní. Ale mám špatný zkušenosti. Ze 4 automatů 2 v prdeli (nebyly to BMW!). Jeden přestal couvat a jeden neřadit 3ku a to to byl jenom 3-kvalt. Výměna sady lamel a všech těch blbostí uvnitř, tzn. repase automatu u BMW E-39 stojí cca. 60.000,-. (Jednu stříbrnou tam měli už druhej měsíc na dvoře.)
2) Mám najeto podle počítadla 105.000 km a r.v. 99 a nevím jak s tím předchozí řidiči jezdili. Takže jsem šel raděj do výměny.
3) Olej v aut.přev. se nemění jako v motoru, že vyleješ starej a naleješ novej. Dle technologického postupu se má dělat tzv. "průplach" převodovky, aby se z ní dostaly veškeré možné úlomky a špony, které by ji mohly odrovnat.
4) Takže, ikdyž je v převodovce cca. 4 litry oleje, ale v servise vám udělají 2 proplachy s tím, že pokaždé auto projedou a olej z převodovky vylejou do kanálu, dostanete se na zmíněných +- 13,5 litru a 2,5 hodiny práce.
Závěr:
Už před opravou nezjistili žádné anomálie v řazení a já taky ne. Vše O.K. Já můžu říci, že řazení je teď po výměně podstatně lepší - plynulejší a tolik necuká. Oni samotní doporučují měnit olej v jakémkoliv automatu po 40.000 Km (určitě hraje roli i byznys...) a z mích 105.000 km byli na větvi. Nicméně, když sundali vanu v které jsou 2 magnety zachycující kovovej bordel, nic tam nebylo. A nebyl tam ani jinej bordel. Takže převodovka naprosto O.K., což potvrdil i mechanik. Žádné výrazné opotřebení.
Takže já si myslím, že:
kdo chce měnit a? mění, a kdo nechce nemusí. já jsem měnil a jsem teď v naprostým klidu.
1) Taky jsem se někde dočet, že v automatu je olej doživotní. Ale mám špatný zkušenosti. Ze 4 automatů 2 v prdeli (nebyly to BMW!). Jeden přestal couvat a jeden neřadit 3ku a to to byl jenom 3-kvalt. Výměna sady lamel a všech těch blbostí uvnitř, tzn. repase automatu u BMW E-39 stojí cca. 60.000,-. (Jednu stříbrnou tam měli už druhej měsíc na dvoře.)
2) Mám najeto podle počítadla 105.000 km a r.v. 99 a nevím jak s tím předchozí řidiči jezdili. Takže jsem šel raděj do výměny.
3) Olej v aut.přev. se nemění jako v motoru, že vyleješ starej a naleješ novej. Dle technologického postupu se má dělat tzv. "průplach" převodovky, aby se z ní dostaly veškeré možné úlomky a špony, které by ji mohly odrovnat.
4) Takže, ikdyž je v převodovce cca. 4 litry oleje, ale v servise vám udělají 2 proplachy s tím, že pokaždé auto projedou a olej z převodovky vylejou do kanálu, dostanete se na zmíněných +- 13,5 litru a 2,5 hodiny práce.
Závěr:
Už před opravou nezjistili žádné anomálie v řazení a já taky ne. Vše O.K. Já můžu říci, že řazení je teď po výměně podstatně lepší - plynulejší a tolik necuká. Oni samotní doporučují měnit olej v jakémkoliv automatu po 40.000 Km (určitě hraje roli i byznys...) a z mích 105.000 km byli na větvi. Nicméně, když sundali vanu v které jsou 2 magnety zachycující kovovej bordel, nic tam nebylo. A nebyl tam ani jinej bordel. Takže převodovka naprosto O.K., což potvrdil i mechanik. Žádné výrazné opotřebení.
Takže já si myslím, že:
kdo chce měnit a? mění, a kdo nechce nemusí. já jsem měnil a jsem teď v naprostým klidu.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3701
- Registrován: úte 07.01.2003 01:00
- Klubové ID: 91
- Kontaktovat uživatele:
a tyhle tvy kecy pomohly komu cemu ? pro celej klub si udelal absolutni hovno, tak tu nedavej rady kdo komu jak pomuze.Maxiczech píše:Kdybys jim zady odcitoval alespoň jeden odstavec, když jsi tak znalej a informovanej, pomohl by jsi jim asi víc, než těma tvejma kydama...darmon píše:v technickejch informacich je dokument o automatickejch prevodovkach, kde jsou vsechny vase dotazy popsany, takze jestli chcete vedet jak to je tak si to kurva prectete, je to prinosnejsi nez spekulace nad kravinama co tu vedete.
krakatit píše:ja jedu za 14 dni znovu na vymenu oleje a filtru....sic mi ho jednou uz menili ale chci mit jistotu...menili me ho po 130 000km poprve se sdelenim ze se me mozna automat posere, tak v 135000km ho vymenim znova a budu si u toho stat a koukat na ne....


no asi tak nejak...ale ja jak to nevidim ze me to delali tak neverim, nebo mozna zkusim jakej tam je olej, kdyz bude cistej tak se na to vyseru...berri píše:krakatit píše:ja jedu za 14 dni znovu na vymenu oleje a filtru....sic mi ho jednou uz menili ale chci mit jistotu...menili me ho po 130 000km poprve se sdelenim ze se me mozna automat posere, tak v 135000km ho vymenim znova a budu si u toho stat a koukat na ne....mě to dělali na kanále, takže jsem tam moc opruzovat nemohl. stál jsem nahoře. normálně by to šlo vyměnit samodomo, ale tlačí se to tam ze spod pumpou, či ručním čerpadlem. na konci je zahnutá trubka, která se vrazí do nalívacího otvoru, čímž tu převodovku naplníš vlastně jakoby zvrchu, akorát pumpuješ dokuď ti to nezačne chcát na hlavu.
taky si myslím, že je to lepší, čučet jim na rucekrakatit píše:no asi tak nejak...ale ja jak to nevidim ze me to delali tak neverim, nebo mozna zkusim jakej tam je olej, kdyz bude cistej tak se na to vyseru...berri píše:krakatit píše:ja jedu za 14 dni znovu na vymenu oleje a filtru....sic mi ho jednou uz menili ale chci mit jistotu...menili me ho po 130 000km poprve se sdelenim ze se me mozna automat posere, tak v 135000km ho vymenim znova a budu si u toho stat a koukat na ne....mě to dělali na kanále, takže jsem tam moc opruzovat nemohl. stál jsem nahoře. normálně by to šlo vyměnit samodomo, ale tlačí se to tam ze spod pumpou, či ručním čerpadlem. na konci je zahnutá trubka, která se vrazí do nalívacího otvoru, čímž tu převodovku naplníš vlastně jakoby zvrchu, akorát pumpuješ dokuď ti to nezačne chcát na hlavu.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1164
- Registrován: pát 25.02.2005 01:00
- Bydliště: Opava
- Klubové ID: 321
ja mam ted taky cerstve vymeneny olej ... (zrovna jsem prijel)berri píše:Hoj. Nechal jsem vyměnit olej v automatické převodovce. Tak jenom informuji pokud to někoho zajímá:
olejový filtr .................................................... 550,-
převodový olej 13,5 litrů (Shell)....................... 3510,-
práce 2,5 hod. ............................................... 1125,-
po cestě do servisu mi shořela žárovka 21W na zadní brzdě, kterou jsem po mechanikovi vydyndal a sám si ji přehodil. ve faktuře se pak za tuto žárovku navíc objevila částka
žárovka 21 W ................................................ 90,-
takže celkem ............................................... 5275,-
tj. celkem ............................................... 6277,- s 19 % DPH
stary byl pry uplne vyjety (nesmrdel) ... rikali, ze je dobre, ze jsem prijel . jinak bych teda prijel pozdeji a mel bych to drazsi ..

vana byla naprosto cista, na coz koukal i mechanik ...
neproplachovali to (na vice krat), jenom vymenili 5 litru, filtr a rikali, ze za 80tkm se mam stavit. davali tam dexronIII. meli vsude barely vavoline ... takze asi vavoline ...
platil jsem 2900Kc ...
meli to na zvedaku a celou dobu jsem koukal, co delaji ..
aspon jsem si prohlidl auto zespoda

petr
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 840
- Registrován: čtv 15.09.2005 00:00
- Bydliště: nemám :o(
- Klubové ID: 2567
Jinak pokud odšroubujou výpušťák, tak z automatický převodovky vyteče maximálně tak 75%l oleje. Nikdy nevyteče všechno. Takže pokud jen vypustí olej, pak se chytrácky podívaj do nějakech tabulek, kolik litrů je náplň a naúčtujou, tak je to jasnej podvod. Nikdy, pokud jen vypustí a dolejou do plna, nevymění celou náplň.
6000,- je asi docela dost pokud udělaj jen to co jsem výše zmínil
6000,- je asi docela dost pokud udělaj jen to co jsem výše zmínil