Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
chiptuning u Diesel-technik a výfuk
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 410
- Registrován: úte 29.04.2003 00:00
- Bydliště: Karlovarsko
- Klubové ID: 257
- Kontaktovat uživatele:
tak příští týden bych měl absolvovat úpravu řj, tzv. chiptuning.
Jako člen bmwklubu budu mít slevu 20%. Tak potom poreferuji a ideálně natočím stejné video na stejném úseku dálnice jako jsem již natočil (je tam zrychlení 0-100-200 a potom pružné zrychlení 100-200). Doufám, že to bude zajímavé srovnání.
Chtel jsem poradit, co doporučujete za úpravu na výfukovém potrubí a koncovce. Koukal jsem na nabídku firmy Supersprint, ale to je za cca 20t bez DPH, tak hledám něco levnějšího aby to mělo trochu zvuk a potom dozadu koncovku at to trochu vypada. Má s tím někdo zkusenost?
Jedná se o e39-530d
Jako člen bmwklubu budu mít slevu 20%. Tak potom poreferuji a ideálně natočím stejné video na stejném úseku dálnice jako jsem již natočil (je tam zrychlení 0-100-200 a potom pružné zrychlení 100-200). Doufám, že to bude zajímavé srovnání.
Chtel jsem poradit, co doporučujete za úpravu na výfukovém potrubí a koncovce. Koukal jsem na nabídku firmy Supersprint, ale to je za cca 20t bez DPH, tak hledám něco levnějšího aby to mělo trochu zvuk a potom dozadu koncovku at to trochu vypada. Má s tím někdo zkusenost?
Jedná se o e39-530d
no myslim ze jo, zas tak moc jsem to nezkoumal... sport konec mel treba LukasH... na diesel se dava proste pruchozi absorbcni tlumic, vic nez 5k bych za nej nedal... jinak bez nej to ma taky cool zvuk... treba jak jsem delal Rajdlosovi, jen hola nerez trubka a zvuk maximalni 

“Ability is what you're capable of doing.”
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 410
- Registrován: úte 29.04.2003 00:00
- Bydliště: Karlovarsko
- Klubové ID: 257
- Kontaktovat uživatele:
tak je to hotovo, upravu řj jsem nechal delat u diesel-technik ( http://www.diesel-technik.cz ) běžná cena 13300 - po sleve 20% pro bmwklub 10640,- takže super!!!
Původní hodnoty: E 39 - 530 d - 193 k / 410Nm
upravena řj plus: 26 kW / 35 PS / 62 Nm
Celkem 238k / 472 Nm
Prý by to šlo upravit ještě více, ale toto je optimum.
Poznatky z jízdy:
Auto jede o poznání lépe, hlavně při plném plynu se motor nyní lépe vytáčí a jede více. Vymazali jsme také omezovač max. rychlosti, ktera byla nastavena na 230km, nyní 250km. Na jednom kousku dálnice z Prahy do KV jsme jeli 240 a ještě by to šlo dál. Hlavně pružné zrychlení je taky podstatne lepší.
Ohledně spotřeby jsem nezaznamenal žádný patrný rozdíl. Toto však potvrdím až později, kdy budu jezdit svojí jízdou do práce na tempomat 90-100. nyní jsem měl praha-kv 8,2l/100km a to jsme jeli velmi svižně.
Bohužel moje auto utrpělo z této jízdy jednu újmujavascript:emoticon(':x')
Sjezd do KV, u golfového hřiště, je to asi 2km vyfrézované, vyfrézovaná silnice je rovnější než většina komunikací v čr!
Nějaký idiot tam na celý tento úsek dal 50 - to tam samozřejmě nikdo nejede, protože je to dlouhé klesání. Já měl asi 90-100. V jedné zatáčce toto frézování končilo, jakmile jsem si toho všiml, tak jsem začal brzdit, dostal jsem se na 50. Bohužel zde před koncem vyfrezovaného asfaltu není žádná značka říkající že kreténi, který to tam frézovali na silnici udělali dva schody. To ve spojení s nízkoprofilovými Dunlop 225/40/18 na mých chormovaných Breytonech způsobilo mírné "bouchnutí-promáčknutí" jednoho kolajavascript:emoticon(':evil:')
Zajímavé je že na první benzíně za tímto místem hned po mě zastavil nějaký děda z německa z pežotem a byl strašně naštvaný a říkal že to jsou idioti...
Proč musíme mít tak zkurvené silnice a frézaře, to nikoho nenapadne to aspon vyfrézovat zkosene a ne jako schody....
Při pohledu z boku je to patrné až po podrobném pozorování kola, nicméně při jizdě to na straně spolujezdce mírně vibruje. Ale opravdu jemně, spíše tak že v e39 je jinak při jízde velmi dobre filtrovaná nerovnost, tak nyní to opravdu minimálně jde cítit. Člověk, který by o tom neveděl a nesoustředil se na to, by asi nic necítil.
Me to ale dost štve, a nevím co s tím. Otázka je jestli když se podaří kolo vyvážit, tak tyto vibrace zmizí?
Dá se vyrovnat lechce ?uklý chromovaný kolo aniž by se poškodilo (frézování, nahřívání na teplotu, kdy by chrom byl poškozen)?
Prosím o radu, pokud někoho něco napadne.

Původní hodnoty: E 39 - 530 d - 193 k / 410Nm
upravena řj plus: 26 kW / 35 PS / 62 Nm
Celkem 238k / 472 Nm
Prý by to šlo upravit ještě více, ale toto je optimum.
Poznatky z jízdy:
Auto jede o poznání lépe, hlavně při plném plynu se motor nyní lépe vytáčí a jede více. Vymazali jsme také omezovač max. rychlosti, ktera byla nastavena na 230km, nyní 250km. Na jednom kousku dálnice z Prahy do KV jsme jeli 240 a ještě by to šlo dál. Hlavně pružné zrychlení je taky podstatne lepší.
Ohledně spotřeby jsem nezaznamenal žádný patrný rozdíl. Toto však potvrdím až později, kdy budu jezdit svojí jízdou do práce na tempomat 90-100. nyní jsem měl praha-kv 8,2l/100km a to jsme jeli velmi svižně.
Bohužel moje auto utrpělo z této jízdy jednu újmujavascript:emoticon(':x')
Sjezd do KV, u golfového hřiště, je to asi 2km vyfrézované, vyfrézovaná silnice je rovnější než většina komunikací v čr!
Nějaký idiot tam na celý tento úsek dal 50 - to tam samozřejmě nikdo nejede, protože je to dlouhé klesání. Já měl asi 90-100. V jedné zatáčce toto frézování končilo, jakmile jsem si toho všiml, tak jsem začal brzdit, dostal jsem se na 50. Bohužel zde před koncem vyfrezovaného asfaltu není žádná značka říkající že kreténi, který to tam frézovali na silnici udělali dva schody. To ve spojení s nízkoprofilovými Dunlop 225/40/18 na mých chormovaných Breytonech způsobilo mírné "bouchnutí-promáčknutí" jednoho kolajavascript:emoticon(':evil:')
Zajímavé je že na první benzíně za tímto místem hned po mě zastavil nějaký děda z německa z pežotem a byl strašně naštvaný a říkal že to jsou idioti...
Proč musíme mít tak zkurvené silnice a frézaře, to nikoho nenapadne to aspon vyfrézovat zkosene a ne jako schody....
Při pohledu z boku je to patrné až po podrobném pozorování kola, nicméně při jizdě to na straně spolujezdce mírně vibruje. Ale opravdu jemně, spíše tak že v e39 je jinak při jízde velmi dobre filtrovaná nerovnost, tak nyní to opravdu minimálně jde cítit. Člověk, který by o tom neveděl a nesoustředil se na to, by asi nic necítil.
Me to ale dost štve, a nevím co s tím. Otázka je jestli když se podaří kolo vyvážit, tak tyto vibrace zmizí?
Dá se vyrovnat lechce ?uklý chromovaný kolo aniž by se poškodilo (frézování, nahřívání na teplotu, kdy by chrom byl poškozen)?
Prosím o radu, pokud někoho něco napadne.


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1129
- Registrován: čtv 04.11.2004 01:00
- Bydliště: Plzen
- Klubové ID: 94
- Kontaktovat uživatele:
ou ou,tohle znam s ibizou TDi,tezky motor..uplne to same..rafek prezil,ale na gume se udelala boulicka..ta pak zpusobovala jemne vibrace..podivej se dobre na gumu a hod pak jeste kola na vyvazovacku
...pokud nepomuze,vidim to na geometrii
S tim chromem,nevi nevim..zalezi jak moc je kolo buchle... nemas fotecku? 


