Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Kompresor do M50?

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
psena
Registrovaný
Příspěvky: 2208
Registrován: čtv 18.12.2003 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 58
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od psena »

Zacinam premyslet o zvednuti vykonu me M50 2,5 RV 93 , po rozhovoru s Alpem se to momentalne ubira smerem namontovani kompresoru.
Nasel by se nekdo kdo s timto ma zkusenosti, na jakemkoliv motoru(nepocitam ze to tady nekdo na M50 ma), dale kdo vi o nekom kdo tyto upravy dela, proste piste co vas k tomuto tematu napadne...
Sbiram informace, jinak, motor je v dobrem stavu, je po generalce hlavy asi pred rokem.Byl bych rad, kdyby se pri montazi kompresoru dalo obejit bez uprav vnitrku motoru.
Dik za jakekoliv info....
Co me nejvic zajima:
1) za kolik?
2) kolik bude pri nizkem plnicim tlaku narust vykonu?
3) bude potreba upravit ridici jednotku?

Rady at si koupim 540i sem psat nemusite, to je totiz dalsi varianta...ale cekam az na E39 a tohle ma byt jen zkraceni cekaci doby... :D
Martinéz
Registrovaný
Příspěvky: 4435
Registrován: stř 19.02.2003 01:00
Klubové ID: 356

#2 Příspěvek od Martinéz »

a nebude lepsi tam nacpat v8 i s prevodovkou nebo z M5ky? levnejsi urcite a efekt zarucenej..
psena
Registrovaný
Příspěvky: 2208
Registrován: čtv 18.12.2003 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 58
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od psena »

nebude, k V 8 potrebuju motor prevodovku 6kvalt(tezko k sehnani) a difer
M5 motor+ prvodovka a difer +vymena(je lepsi koupit celou M5)
Obe varianty temer dvakrat drazsi nez kompresor.Taky o dost vic vykonu, to je fakt, muj neodborny odhad je ze ten kompresor da tak 30-40koni.Ale zustane Ti jakztakz lehky auto, ta V8 je tezka jak krava...+200kg.
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6218
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i
Klubové ID: 6

#4 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

co jsem se o to zajimal, kompresor (dostavovanej) je hodne o kompromisech a ve finale drazsi nez turbo kit (mene PS za Kc)... ten kit jak jsem tady daval link vyjde kolem 70k Kc a verim, ze to bude podstatne jinde nez uni-nejlevnejsi-kompresor kit... samotnej kompresor ti sezenu relativne "zalevno", ale jak ho poradne pridelat, vyresit volnobeh, predelat sani a dalsi radosti... nevim, jestli to ma cenu, kdyz uz ted uvazujes o jinym aute :-)
“Ability is what you're capable of doing.”
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 51

#5 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

Asi tak, práce s upevněním, pak předělat celý sání a i výfuk. Ale hlavně by mě zajímalo, kdo Ti odladí RJ a za kolik, ale miň jak 20kkč za tu jednotku bych to neviděl...

Co takhle tam vrazit M54 3,0 ? 6-ti vál, převodovka by tam měla padnout, ne? Neví někdo?
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6218
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i
Klubové ID: 6

#6 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

jasne, to by bylo fajn, az tohle menu sezenes za rozumnej peniz, hned mi dej vedet... klidne i 2,5-3,0d :-)
“Ability is what you're capable of doing.”
Odpovědět