Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

hydroštely

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
divinol
Registrovaný
Příspěvky: 324
Registrován: úte 19.10.2004 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od divinol »

ahoj,má někdo tušení co stojí hydroštely na E-34? 525i 24V...kolik jich tam je?......
Uživatelský avatar
George_D
Registrovaný
Příspěvky: 7737
Registrován: stř 10.03.2004 01:00
Bydliště: Měšice
Klubové ID: 49
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od George_D »

Nebude jich tam 24 ??? :wink: :lol:
Obrázek
E36 328 Coupe+E30 318iA LPG Coupe - Jezdim se srdcem, ktere mi tluče pod kapotou BMW
ŽEBŘÍČEK ŠKODLIVOSTI DROG !!!!
divinol
Registrovaný
Příspěvky: 324
Registrován: úte 19.10.2004 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od divinol »

asi jo,jen mne děsí ten počet ......jeden snad údajně okolo 500,-
mkalous
Registrovaný
Příspěvky: 1180
Registrován: pon 15.03.2004 01:00
Bydliště: Děčín
Klubové ID: 64
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od mkalous »

nebude to jen 12 kousku?????
divinol
Registrovaný
Příspěvky: 324
Registrován: úte 19.10.2004 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od divinol »

A JE TO TADY.....TAK KOLIK TEDA?.....NECHCI ROZVÁDĚT DEBATU KE VŠEOBECNÉMU VESELÍ,ASI JE TO NĚKOMU ÚPLNĚ JASNÉ ALE MĚ MOMENTÁLNĚ NE......
mkalous
Registrovaný
Příspěvky: 1180
Registrován: pon 15.03.2004 01:00
Bydliště: Děčín
Klubové ID: 64
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od mkalous »

no, jasne to neni ani me... je pravda, ze to zatim nepotrebuji, ale co kdyby.
navic, nemusi se menit snad vsechny, ne? staci ty, nefungujou spravne a klapou jak krava, ne?
navic, zuriva debata o hydrostelech se rozvrnela i u nas v praci.... nejak se nemuze sjednotit.....
tak opravdu nevim a sam jsem zvedav na vysledek....
bas

#7 Příspěvek od bas »

No ked mas v motore 24 ventilov, a na kazdy ventil je jeden, tak ich tam mas 24. Ale vymenit mozes len tie, ktore ti klepu, je to natebe.
divinol
Registrovaný
Příspěvky: 324
Registrován: úte 19.10.2004 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od divinol »

no jo,ale v servisu mi klidně řeknou,že je třeba vyměnit všechny a já poznám prd....
voko21
Registrovaný
Příspěvky: 1035
Registrován: pát 23.01.2004 01:00
Bydliště: Old Pillsen
Klubové ID: 151
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od voko21 »

divinol píše:no jo,ale v servisu mi klidně řeknou,že je třeba vyměnit všechny a já poznám prd....
Na to sem můžeš spolehnout, pokud tam nemáš známého. :?
Fikux
Registrovaný
Příspěvky: 291
Registrován: úte 10.08.2004 00:00

#10 Příspěvek od Fikux »

Když už to budeš dělat, tak je lepší to udělat komplet ... těžko se jim bude rozpoznávat který cvaká a který ne ... jinak to teď řešim taky ... cvaká mi to jako svině a bylo mi řečeno, že to může být hydroštely, potom taky tlakem oleje. Tak nevim ... každopádně mě to štve ... udajná cena je 500,-Kč za :!: starší :!: mi bylo řečeno
Zave
Registrovaný
Příspěvky: 7883
Registrován: sob 22.05.2004 00:00
Bydliště: Charlie's in da Starobrno
Klubové ID: 90
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od Zave »

kdyz uz zacne jeden tak casem uz zacne i jinej... lepsi je vsecky.. ale je to dost penez :roll: :(
divinol
Registrovaný
Příspěvky: 324
Registrován: úte 19.10.2004 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od divinol »

Fikux píše:Když už to budeš dělat, tak je lepší to udělat komplet ... těžko se jim bude rozpoznávat který cvaká a který ne ... jinak to teď řešim taky ... cvaká mi to jako svině a bylo mi řečeno, že to může být hydroštely, potom taky tlakem oleje. Tak nevim ... každopádně mě to štve ... udajná cena je 500,-Kč za :!: starší :!: mi bylo řečeno
tak jsem to včera trochu zjiš?oval....u bmw Krotil H.Měcholupy prý 500,-nový /kus a určitě 2-3h práce=2000,- u Štangla 1ks-630,-je otázka jestli těch 500,-není bez daně jak je dnes zvykem oznamovat.....starší bych nedával to je podle mne hloupost,takové díly to chce jen nové.....prý to nemám řešit když to po 2 min ztichne a při teplém oleji to nedělá,jestli jich tam je 24 tak když jsem to spočítal tak mne málem odvezli....
Fikux
Registrovaný
Příspěvky: 291
Registrován: úte 10.08.2004 00:00

#13 Příspěvek od Fikux »

divinol píše:
Fikux píše:Když už to budeš dělat, tak je lepší to udělat komplet ... těžko se jim bude rozpoznávat který cvaká a který ne ... jinak to teď řešim taky ... cvaká mi to jako svině a bylo mi řečeno, že to může být hydroštely, potom taky tlakem oleje. Tak nevim ... každopádně mě to štve ... udajná cena je 500,-Kč za :!: starší :!: mi bylo řečeno
tak jsem to včera trochu zjiš?oval....u bmw Krotil H.Měcholupy prý 500,-nový /kus a určitě 2-3h práce=2000,- u Štangla 1ks-630,-je otázka jestli těch 500,-není bez daně jak je dnes zvykem oznamovat.....starší bych nedával to je podle mne hloupost,takové díly to chce jen nové.....prý to nemám řešit když to po 2 min ztichne a při teplém oleji to nedělá,jestli jich tam je 24 tak když jsem to spočítal tak mne málem odvezli....
Super info ... cena je to ale závratná ... to už bych si snad sehnal celej motor jinej a ještě by mě to vyšlo levněji :) takže tuto opravu rozhodně nepodstoupim :?
U mě je to trochu podivný s tim cvakánim ... do dvou minut to cvakat přestane, když jedu normálně, tak je klid, ale když pak někde dávám třeba sprinty nebo dělám kraviny, tak to zase začne :cry:
divinol
Registrovaný
Příspěvky: 324
Registrován: úte 19.10.2004 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od divinol »

podle mne je tam větší zátěž na mazání a jak je tam trochu vůle tak se to znova ozve,já sprinty nejezdím takže za jízdy je klid ale někdy po jízdě po dálnici když to ženu tak okolo 180 tak po zastavení a vypnutí mi to ukáže málo oleje a přitom je tam ho dost....no,taky asi do toho nepůjdu rozhodně ne hned teď i když rád bych aby to bylo jak má být....
Fikux
Registrovaný
Příspěvky: 291
Registrován: úte 10.08.2004 00:00

#15 Příspěvek od Fikux »

divinol píše:podle mne je tam větší zátěž na mazání a jak je tam trochu vůle tak se to znova ozve,já sprinty nejezdím takže za jízdy je klid ale někdy po jízdě po dálnici když to ženu tak okolo 180 tak po zastavení a vypnutí mi to ukáže málo oleje a přitom je tam ho dost....no,taky asi do toho nepůjdu rozhodně ne hned teď i když rád bych aby to bylo jak má být....
To se stát může ... mělo by to být jen tim, že ten olej ještě stéká dolů do vany a když vypneš motor a znovu klíček zapneš, tak čidlo hlásí nízkou hladinu oleje, protože tam ještě dotejká ze stěn
Zave
Registrovaný
Příspěvky: 7883
Registrován: sob 22.05.2004 00:00
Bydliště: Charlie's in da Starobrno
Klubové ID: 90
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od Zave »

po vypnuti motoru mas vetsinu oleje rozstrikanyho po celem motoru... nez to ztece do vany, chce to tak 20minut...
Odpovědět