Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

524td e34???

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
marek_b
Registrovaný
Příspěvky: 35
Registrován: úte 20.05.2003 00:00

#21 Příspěvek od marek_b »

zdar pani, po prečítaní vaši príspevkou som nejak stratil chu? kupi? 525tds...ale......Mám možnos? od kamoša kupi? 525tds r.v.93, nejaká ta vybava auto ma cca 350.tiskm, servis len BMW.....za posledný rok vymenil čerpadla, alternátor, spojku, trisky, štarter, prednú napravu a nejake drobnosti....auto nedymý, naštartuje na prvy šup aj ked stalo 2 týždne....chcel by som počuj Váš nazor, či do neho mam is?, lebo naftové kamínka som ešte nemal
voko21
Registrovaný
Příspěvky: 1035
Registrován: pát 23.01.2004 01:00
Bydliště: Old Pillsen
Kontaktovat uživatele:

#22 Příspěvek od voko21 »

ManyP píše:jakou mas spotrebu???


To je těžký, záleží jak nastavím to čerpadlo. Hojně té možnosti nastavení využívám, většinou jedu jen po městě, tak to mam utažený na úkor výkonu. Když mam chu? na trochu sportovnější jízdu, tak to zase povolim. Když bych udělal průměr, tak to bude okolo 9l. Extrém je u mě 6,5l, ale jel jsem klobouk. Momentálně se mi spotřeba špatně počítá, protože jak jsem uved, nemam BC a teď mi neukazujou ani ujetý km.
Hitman
Registrovaný
Příspěvky: 2044
Registrován: stř 19.02.2003 01:00
Bydliště: přechodně Afghánistán
Kontaktovat uživatele:

#23 Příspěvek od Hitman »

majitel jednoho docela sikovneho a velkeho servisu u HK mi rikal ze u dieselu praskaj hlavy docela casto, ja bych do tak stareho auta s tds nesel a asi ani do noveho tds :)
voko21
Registrovaný
Příspěvky: 1035
Registrován: pát 23.01.2004 01:00
Bydliště: Old Pillsen
Kontaktovat uživatele:

#24 Příspěvek od voko21 »

marek_b píše:zdar pani, po prečítaní vaši príspevkou som nejak stratil chu? kupi? 525tds...ale......Mám možnos? od kamoša kupi? 525tds r.v.93, nejaká ta vybava auto ma cca 350.tiskm, servis len BMW.....za posledný rok vymenil čerpadla, alternátor, spojku, trisky, štarter, prednú napravu a nejake drobnosti....auto nedymý, naštartuje na prvy šup aj ked stalo 2 týždne....chcel by som počuj Váš nazor, či do neho mam is?, lebo naftové kamínka som ešte nemal


Když znáš a majitele, víš že se na něj můžeš spolehnout a tak bych do toho šel. To už by si člověk nemohl koupit vůbec nic. Záleží na stavu, výbavě a nakonec i na penězích.
skautik Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4132
Registrován: úte 17.01.2012 18:39

#25 Příspěvek od skautik Čestný člen »

marek_b píše:zdar pani, po prečítaní vaši príspevkou som nejak stratil chu? kupi? 525tds...ale......Mám možnos? od kamoša kupi? 525tds r.v.93, nejaká ta vybava auto ma cca 350.tiskm, servis len BMW.....za posledný rok vymenil čerpadla, alternátor, spojku, trisky, štarter, prednú napravu a nejake drobnosti....auto nedymý, naštartuje na prvy šup aj ked stalo 2 týždne....chcel by som počuj Váš nazor, či do neho mam is?, lebo naftové kamínka som ešte nemal


ja myslim ze uplne v pohode, taky tu je dost lidi co jsou s td/s spokojeni :)

Rudosh, ja, Lukas.h, martinez, marekis atd. jakoze nikdy zadny problem s hlavou a podobne.

jinak pokud menil vsechny tyto veci a servisoval to pravidelne tak bych se toho nebal. Zkus to s nim projet zahrat na provozni teplotu a pak to nechat stat tak 15 - 20 min v klidu. Pokud to pak nastartuje na 1 - 2 protoceni motoru (nerikam na drc :) ) tak je to v klidu, ale pokud se to musi startovat pri teplem motoru dlouho tak je to zrale na repasi vstrikovaciho cerpadla :)
marek_b
Registrovaný
Příspěvky: 35
Registrován: úte 20.05.2003 00:00

#26 Příspěvek od marek_b »

čerpadla boli menené, jak vstrekovacie tak aj podavacie....nastavovane v Bosch-i, okrem turba su tam skoro všetko new veci, na všetko existuju papiere o kupe a samo že ešte su v zaruke rok.....ja sa bojím len tej palice.
voko21
Registrovaný
Příspěvky: 1035
Registrován: pát 23.01.2004 01:00
Bydliště: Old Pillsen
Kontaktovat uživatele:

#27 Příspěvek od voko21 »

marek_b píše:čerpadla boli menené, jak vstrekovacie tak aj podavacie....nastavovane v Bosch-i, okrem turba su tam skoro všetko new veci, na všetko existuju papiere o kupe a samo že ešte su v zaruke rok.....ja sa bojím len tej palice.


To si ale budeš muset rozhodnout sám, jestli ano nebo ne. Podle toho co píšeš a co tu čtu, je to solidní koupě.

Nesouhlasí rok, ale není to tahle 525ka? : http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... pic&t=7560
skautik Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4132
Registrován: úte 17.01.2012 18:39

#28 Příspěvek od skautik Čestný člen »

marek_b píše:čerpadla boli menené, jak vstrekovacie tak aj podavacie....nastavovane v Bosch-i, okrem turba su tam skoro všetko new veci, na všetko existuju papiere o kupe a samo že ešte su v zaruke rok.....ja sa bojím len tej palice.


to ale neni vec ktera se nici sama od sebe, tomu musi nekdo pomoci...
pepus
Registrovaný
Příspěvky: 1053
Registrován: stř 11.08.2004 00:00
Bydliště: zatim ano

#29 Příspěvek od pepus »

TDSko muzu jenom doporucit, co na nem ale odchazi je to cerpadlo.... to se da resit tak od 7000(bastl)-35000(komplet novy), rozumny je repase nebo nova vrchni cast. ale je to komplikovanejsi motor nez ostatni motory z dob e34, takze je to kus od kusu, jak se k tomu predchozi majitel choval...
Mirw
Registrovaný
Příspěvky: 133
Registrován: úte 22.03.2005 01:00

#30 Příspěvek od Mirw »

Mam taky TDSo,rv. 93,problemy s cerpadlem mel snad kazdej,s hlavou spousta lidi,ale ja ne. U Chraisleru prej praska taky, jeden typek z Plzne co dela BMW rikal ze je to tim jak je ta hlava dlouha,z jakyho je materialu,...Proste kdyz chladne tak se materialy vni krouti a kuli tomu popraska nebo tak neco,... :idea: :oha:
marek_b
Registrovaný
Příspěvky: 35
Registrován: úte 20.05.2003 00:00

#31 Příspěvek od marek_b »

nie to auto to nieje ja som z SK,
voko21
Registrovaný
Příspěvky: 1035
Registrován: pát 23.01.2004 01:00
Bydliště: Old Pillsen
Kontaktovat uživatele:

#32 Příspěvek od voko21 »

marek_b píše:nie to auto to nieje ja som z SK,


Jo to vím, ale zmátlo mě jméno inzerujícího. :oops: Gabo zní hrozně slovensky. :)
skautik Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4132
Registrován: úte 17.01.2012 18:39

#33 Příspěvek od skautik Čestný člen »

Mirw píše:Mam taky TDSo,rv. 93,problemy s cerpadlem mel snad kazdej,s hlavou spousta lidi,ale ja ne. U Chraisleru prej praska taky, jeden typek z Plzne co dela BMW rikal ze je to tim jak je ta hlava dlouha,z jakyho je materialu,...Proste kdyz chladne tak se materialy vni krouti a kuli tomu popraska nebo tak neco,... :idea: :oha:


jo proto se nesmi ten motor prehrivat :)
marek_b
Registrovaný
Příspěvky: 35
Registrován: úte 20.05.2003 00:00

#34 Příspěvek od marek_b »

nesiem sa prehrievat.....ale ako tomu zabrani????? ja som mal vždy len benzín, aj ked v praci mam tdi, ale tomu naklada každy ved je v záruke :o)), a verte ci nie mame ich problem v zime po meste zahriat nieto prehriat to asi ani nejde.....pasuju veci na BMW motor z motora čoi sa montoval do opel omega??? myslím že je to sami či nie??
voko21
Registrovaný
Příspěvky: 1035
Registrován: pát 23.01.2004 01:00
Bydliště: Old Pillsen
Kontaktovat uživatele:

#35 Příspěvek od voko21 »

marek_b píše:nesiem sa prehrievat.....ale ako tomu zabrani????? ja som mal vždy len benzín, aj ked v praci mam tdi, ale tomu naklada každy ved je v záruke :o)), a verte ci nie mame ich problem v zime po meste zahriat nieto prehriat to asi ani nejde.....pasuju veci na BMW motor z motora čoi sa montoval do opel omega??? myslím že je to sami či nie??


Např.: Přehřívání: 1/Nejezdit bez vrtule chladiče (Já jezdím s klimou, tak se tam točí hned dvě.) 2/Nejezdit dlouho v otáčkách okolo 5000 3/Hlídat stav vody v chladiči+ucpání+zavzdušnění 4/Nemít vylágrovaný vodní čerpadlo :? 5/Měnit olej+kvalitní+sledovat hladinu(nekterá auta ho žerou.) 6/Měnit klínové řemeny (u passáta mi vylítnul řemen od vod.čerpadla a za chvíli teplota stoupala) 7/Nejlépe ihned zastavit, když leze teplota nahoru 8/Mít v pořádku ukazatel teploty na palubce. 9/Další se najdou :)

!U 524td měnit včas rozvoďák a když koupíš 524td od neznámého vojína, tak je lepší ho vyměnit hned, pokud není evidentně vidět, že je to funglovka.

Už mi tady někdo poučil, že né všechny díly motoru z Omegy 2.5td jdou do BMW 2.5td, tak nevím. :oops:
skautik Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4132
Registrován: úte 17.01.2012 18:39

#36 Příspěvek od skautik Čestný člen »

voko21 píše:
marek_b píše:nesiem sa prehrievat.....ale ako tomu zabrani????? ja som mal vždy len benzín, aj ked v praci mam tdi, ale tomu naklada každy ved je v záruke :o)), a verte ci nie mame ich problem v zime po meste zahriat nieto prehriat to asi ani nejde.....pasuju veci na BMW motor z motora čoi sa montoval do opel omega??? myslím že je to sami či nie??


Např.: Přehřívání: 1/Nejezdit bez vrtule chladiče (Já jezdím s klimou, tak se tam točí hned dvě.) 2/Nejezdit dlouho v otáčkách okolo 5000 3/Hlídat stav vody v chladiči+ucpání+zavzdušnění 4/Nemít vylágrovaný vodní čerpadlo :? 5/Měnit olej+kvalitní+sledovat hladinu(nekterá auta ho žerou.) 6/Měnit klínové řemeny (u passáta mi vylítnul řemen od vod.čerpadla a za chvíli teplota stoupala) 7/Nejlépe ihned zastavit, když leze teplota nahoru 8/Mít v pořádku ukazatel teploty na palubce. 9/Další se najdou :)

!U 524td měnit včas rozvoďák a když koupíš 524td od neznámého vojína, tak je lepší ho vyměnit hned, pokud není evidentně vidět, že je to funglovka.

Už mi tady někdo poučil, že né všechny díly motoru z Omegy 2.5td jdou do BMW 2.5td, tak nevím. :oops:


z omegy jdou temer vsechny

proste sledovat teplotu vody ktera se musi vzdy a bezpodminecne za vsech okolnosti drzet pulky... pokud jde pres, zastavit dal nejezdit a zjistit pricinu, vyresit

kdyz tomu davas kartac tak to pred vypnutim motoru nechat chvili bezet aby se ochladilo turbo cyrkulujicim olejem, jinak se ti muze stat ze se ti zapece na hridelce a to neni uplne ok :)
margos
Registrovaný
Příspěvky: 654
Registrován: sob 05.06.2004 00:00
Bydliště: Vyškov
Kontaktovat uživatele:

#37 Příspěvek od margos »

ManyP píše:...e34 je supr auto v mnoha vecech bych rek ze lepsi jak e39 a proto ho chci mit co nejdyl ikdyz pro nekoho je to stara rachotina.


:woot: zase neprehanej!!
marek_b
Registrovaný
Příspěvky: 35
Registrován: úte 20.05.2003 00:00

#38 Příspěvek od marek_b »

tak to by nemal by? až taký problem, v aute je castrol RS, a udajne ho nezozere ani kapičku, jediny auto ktore sa mi prehrievalo bola filcka, a ta to zvladla aj v zime v zapche :o))
Odpovědět