Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
524td e34???
zdar pani, po prečítaní vaši príspevkou som nejak stratil chu? kupi? 525tds...ale......Mám možnos? od kamoša kupi? 525tds r.v.93, nejaká ta vybava auto ma cca 350.tiskm, servis len BMW.....za posledný rok vymenil čerpadla, alternátor, spojku, trisky, štarter, prednú napravu a nejake drobnosti....auto nedymý, naštartuje na prvy šup aj ked stalo 2 týždne....chcel by som počuj Váš nazor, či do neho mam is?, lebo naftové kamínka som ešte nemal
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1035
- Registrován: pát 23.01.2004 01:00
- Bydliště: Old Pillsen
- Kontaktovat uživatele:
ManyP píše:jakou mas spotrebu???
To je těžký, záleží jak nastavím to čerpadlo. Hojně té možnosti nastavení využívám, většinou jedu jen po městě, tak to mam utažený na úkor výkonu. Když mam chu? na trochu sportovnější jízdu, tak to zase povolim. Když bych udělal průměr, tak to bude okolo 9l. Extrém je u mě 6,5l, ale jel jsem klobouk. Momentálně se mi spotřeba špatně počítá, protože jak jsem uved, nemam BC a teď mi neukazujou ani ujetý km.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1035
- Registrován: pát 23.01.2004 01:00
- Bydliště: Old Pillsen
- Kontaktovat uživatele:
marek_b píše:zdar pani, po prečítaní vaši príspevkou som nejak stratil chu? kupi? 525tds...ale......Mám možnos? od kamoša kupi? 525tds r.v.93, nejaká ta vybava auto ma cca 350.tiskm, servis len BMW.....za posledný rok vymenil čerpadla, alternátor, spojku, trisky, štarter, prednú napravu a nejake drobnosti....auto nedymý, naštartuje na prvy šup aj ked stalo 2 týždne....chcel by som počuj Váš nazor, či do neho mam is?, lebo naftové kamínka som ešte nemal
Když znáš a majitele, víš že se na něj můžeš spolehnout a tak bych do toho šel. To už by si člověk nemohl koupit vůbec nic. Záleží na stavu, výbavě a nakonec i na penězích.
marek_b píše:zdar pani, po prečítaní vaši príspevkou som nejak stratil chu? kupi? 525tds...ale......Mám možnos? od kamoša kupi? 525tds r.v.93, nejaká ta vybava auto ma cca 350.tiskm, servis len BMW.....za posledný rok vymenil čerpadla, alternátor, spojku, trisky, štarter, prednú napravu a nejake drobnosti....auto nedymý, naštartuje na prvy šup aj ked stalo 2 týždne....chcel by som počuj Váš nazor, či do neho mam is?, lebo naftové kamínka som ešte nemal
ja myslim ze uplne v pohode, taky tu je dost lidi co jsou s td/s spokojeni

Rudosh, ja, Lukas.h, martinez, marekis atd. jakoze nikdy zadny problem s hlavou a podobne.
jinak pokud menil vsechny tyto veci a servisoval to pravidelne tak bych se toho nebal. Zkus to s nim projet zahrat na provozni teplotu a pak to nechat stat tak 15 - 20 min v klidu. Pokud to pak nastartuje na 1 - 2 protoceni motoru (nerikam na drc


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1035
- Registrován: pát 23.01.2004 01:00
- Bydliště: Old Pillsen
- Kontaktovat uživatele:
marek_b píše:čerpadla boli menené, jak vstrekovacie tak aj podavacie....nastavovane v Bosch-i, okrem turba su tam skoro všetko new veci, na všetko existuju papiere o kupe a samo že ešte su v zaruke rok.....ja sa bojím len tej palice.
To si ale budeš muset rozhodnout sám, jestli ano nebo ne. Podle toho co píšeš a co tu čtu, je to solidní koupě.
Nesouhlasí rok, ale není to tahle 525ka? : http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... pic&t=7560
marek_b píše:čerpadla boli menené, jak vstrekovacie tak aj podavacie....nastavovane v Bosch-i, okrem turba su tam skoro všetko new veci, na všetko existuju papiere o kupe a samo že ešte su v zaruke rok.....ja sa bojím len tej palice.
to ale neni vec ktera se nici sama od sebe, tomu musi nekdo pomoci...
Mam taky TDSo,rv. 93,problemy s cerpadlem mel snad kazdej,s hlavou spousta lidi,ale ja ne. U Chraisleru prej praska taky, jeden typek z Plzne co dela BMW rikal ze je to tim jak je ta hlava dlouha,z jakyho je materialu,...Proste kdyz chladne tak se materialy vni krouti a kuli tomu popraska nebo tak neco,...



Mirw píše:Mam taky TDSo,rv. 93,problemy s cerpadlem mel snad kazdej,s hlavou spousta lidi,ale ja ne. U Chraisleru prej praska taky, jeden typek z Plzne co dela BMW rikal ze je to tim jak je ta hlava dlouha,z jakyho je materialu,...Proste kdyz chladne tak se materialy vni krouti a kuli tomu popraska nebo tak neco,...![]()
jo proto se nesmi ten motor prehrivat

nesiem sa prehrievat.....ale ako tomu zabrani????? ja som mal vždy len benzín, aj ked v praci mam tdi, ale tomu naklada každy ved je v záruke
)), a verte ci nie mame ich problem v zime po meste zahriat nieto prehriat to asi ani nejde.....pasuju veci na BMW motor z motora čoi sa montoval do opel omega??? myslím že je to sami či nie??

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1035
- Registrován: pát 23.01.2004 01:00
- Bydliště: Old Pillsen
- Kontaktovat uživatele:
marek_b píše:nesiem sa prehrievat.....ale ako tomu zabrani????? ja som mal vždy len benzín, aj ked v praci mam tdi, ale tomu naklada každy ved je v záruke)), a verte ci nie mame ich problem v zime po meste zahriat nieto prehriat to asi ani nejde.....pasuju veci na BMW motor z motora čoi sa montoval do opel omega??? myslím že je to sami či nie??
Např.: Přehřívání: 1/Nejezdit bez vrtule chladiče (Já jezdím s klimou, tak se tam točí hned dvě.) 2/Nejezdit dlouho v otáčkách okolo 5000 3/Hlídat stav vody v chladiči+ucpání+zavzdušnění 4/Nemít vylágrovaný vodní čerpadlo


!U 524td měnit včas rozvoďák a když koupíš 524td od neznámého vojína, tak je lepší ho vyměnit hned, pokud není evidentně vidět, že je to funglovka.
Už mi tady někdo poučil, že né všechny díly motoru z Omegy 2.5td jdou do BMW 2.5td, tak nevím.

voko21 píše:marek_b píše:nesiem sa prehrievat.....ale ako tomu zabrani????? ja som mal vždy len benzín, aj ked v praci mam tdi, ale tomu naklada každy ved je v záruke)), a verte ci nie mame ich problem v zime po meste zahriat nieto prehriat to asi ani nejde.....pasuju veci na BMW motor z motora čoi sa montoval do opel omega??? myslím že je to sami či nie??
Např.: Přehřívání: 1/Nejezdit bez vrtule chladiče (Já jezdím s klimou, tak se tam točí hned dvě.) 2/Nejezdit dlouho v otáčkách okolo 5000 3/Hlídat stav vody v chladiči+ucpání+zavzdušnění 4/Nemít vylágrovaný vodní čerpadlo5/Měnit olej+kvalitní+sledovat hladinu(nekterá auta ho žerou.) 6/Měnit klínové řemeny (u passáta mi vylítnul řemen od vod.čerpadla a za chvíli teplota stoupala) 7/Nejlépe ihned zastavit, když leze teplota nahoru 8/Mít v pořádku ukazatel teploty na palubce. 9/Další se najdou
![]()
!U 524td měnit včas rozvoďák a když koupíš 524td od neznámého vojína, tak je lepší ho vyměnit hned, pokud není evidentně vidět, že je to funglovka.
Už mi tady někdo poučil, že né všechny díly motoru z Omegy 2.5td jdou do BMW 2.5td, tak nevím.
z omegy jdou temer vsechny
proste sledovat teplotu vody ktera se musi vzdy a bezpodminecne za vsech okolnosti drzet pulky... pokud jde pres, zastavit dal nejezdit a zjistit pricinu, vyresit
kdyz tomu davas kartac tak to pred vypnutim motoru nechat chvili bezet aby se ochladilo turbo cyrkulujicim olejem, jinak se ti muze stat ze se ti zapece na hridelce a to neni uplne ok
