-Měl bych taovou technickou-proč je pod volantem v tom věnečku asi 2 kilometry tý bílý pásky Marně sem si nad tim dneska lámal hlavu když sem vyndaval vystřelenej pytel jo a ješt jedna záhada mám pod rezervou dvě škatulky z každe znich vedl kabael do konektoru přívodního kabelu k zadním světlum a byly do sebe zacvaknutý. Takže zadní světla byly odpojený. Kabel ke škatuli je opatřený ještě jedním konektorem-který má piny v jedné řadě a né jako origo konektor ke světlum ve dvou. Netušim kčemu to tam je
David píše:[quote="gamers"]nevypadajity krabece takhle?
No to sou přesně voni Škoda že mi nenechali v autě i ty lampy No a co tam maj teda za fc?Je to tam kuli těm led diodám?
je to kvuli tem diodam a hlavne kvuli check controlu, aby ti ty novy lampy nehlasily chybu. Ty lampy se daj v pohode sehnat
na to staci jeden odpor aby ti to nebral Check kontrol[/quote]
tak to nestaci, puvodne jsou tam ziveny dve zarovky oproti 8 diodam - tezko ti odebere tolik watu, takze pokud tam das jen odpor, tak do dvaceti minut se roztavi a vodrovnas jeste ty diody
No to sou přesně voni Škoda že mi nenechali v autě i ty lampy No a co tam maj teda za fc?Je to tam kuli těm led diodám?
je to kvuli tem diodam a hlavne kvuli check controlu, aby ti ty novy lampy nehlasily chybu. Ty lampy se daj v pohode sehnat
na to staci jeden odpor aby ti to nebral Check kontrol[/quote] tak to nestaci, puvodne jsou tam ziveny dve zarovky oproti 8 diodam - tezko ti odebere tolik watu, takze pokud tam das jen odpor, tak do dvaceti minut se roztavi a vodrovnas jeste ty diody[/quote]
na xenony to funguje... nehadej se semnou... a to ma jeste vetsi odber
no xenon ma obrovsky odběr při startu ale pak
Výbojka potřebuje v autě se jinak nevyskytující napětí,to děla trafo pro start až 27kV, pro běžné napájení po startu pak 85V SS 400Hz. Spotřeba je 40A při startu (asi 400us), dále pak cca 20A po dobu 10 vteřin po startu a poté cca 10A, po ustálení je spotřeba 3A.!!!!!
gamers píše:no xenon ma obrovsky odběr při startu ale pak Výbojka potřebuje v autě se jinak nevyskytující napětí,to děla trafo pro start až 27kV, pro běžné napájení po startu pak 85V SS 400Hz. Spotřeba je 40A při startu (asi 400us), dále pak cca 20A po dobu 10 vteřin po startu a poté cca 10A, po ustálení je spotřeba 3A.!!!!!
no a pochybuju ze takovy proud odebiraji zadni svetla