Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E34-kmitání volantu při brždění
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1035
- Registrován: pát 23.01.2004 01:00
- Bydliště: Old Pillsen
- Kontaktovat uživatele:
martinmasat píše:Zave_M50 píše:jo jaky je problem shodit zadni kotouce? znamej mechos mi rikal ze pry kdyz shodim ty trmeny tak mi vyjedou ty pistky a pry se to tam musi nejakym specialnim cimsi zatlacit z5 a nejak pri tom jakoby sroubovat bo co...tak se bojim aby nahodou se neco nestalo co se nema stat...
![]()
Nevím čím to tam mačká tvůj mechoš ale mi to děláme takovejma velkejma sikovkama.
Já měl po ruce koště a tou násahou to taky šlo.

Ten pístek mi nevyjel ven, ale původní desky byly už jak papír a ty nový špalky se tam prostě nevešly, tak se musí prostě pístek odtlačit.

znamej mechos ma pravdu ale to plati u aut co maj rucni brzdu pres desky, bmw na to ma solo pakny a brzdic se vzadu nelisi od prednihoZave_M50 píše:jo jaky je problem shodit zadni kotouce? znamej mechos mi rikal ze pry kdyz shodim ty trmeny tak mi vyjedou ty pistky a pry se to tam musi nejakym specialnim cimsi zatlacit z5 a nejak pri tom jakoby sroubovat bo co...tak se bojim aby nahodou se neco nestalo co se nema stat...
![]()
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 192
- Registrován: úte 13.01.2004 01:00
- Bydliště: PRAHA
- Kontaktovat uživatele:
1. spatne nasazeni kol,vyvazeni,to by se projevilo při normální jizde
2. kdyz to dela jen pri brzdeni muzou to byt
a. horni ramena (čepy)
b. spatne vycistena plochav brzdičích, ta ve které jezdí a jsou uchyceny destičky, stačí to vzít drátěným kartačem
c. nenechal si je dobře tzv. vypálit
d. chtěl si ušetřit a koupis Scheiß Arbeit oder Fälschung Werk
3. rozeber to a udělej revizi to bude asi nejlepsi a nejlevnejsi prohlidni kotouce zkus je sundat a jsetli jsou uplne nove tak je oba priloz k sobe ne bo poloz je na uplne rovnou plochu doporucuji sklo a uvidíš estli se skroutily nebo ne ale to lze jen u nových
2. kdyz to dela jen pri brzdeni muzou to byt
a. horni ramena (čepy)
b. spatne vycistena plochav brzdičích, ta ve které jezdí a jsou uchyceny destičky, stačí to vzít drátěným kartačem
c. nenechal si je dobře tzv. vypálit
d. chtěl si ušetřit a koupis Scheiß Arbeit oder Fälschung Werk
3. rozeber to a udělej revizi to bude asi nejlepsi a nejlevnejsi prohlidni kotouce zkus je sundat a jsetli jsou uplne nove tak je oba priloz k sobe ne bo poloz je na uplne rovnou plochu doporucuji sklo a uvidíš estli se skroutily nebo ne ale to lze jen u nových
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 192
- Registrován: úte 13.01.2004 01:00
- Bydliště: PRAHA
- Kontaktovat uživatele:
Sundáš kolo, pak pofolis ty 2 sedmickofy imbusaky ktery se samo v sadě nedaj koupit a kdyz tak to stoji raketu ja doporucuji OBI maj frofi 7ku za 190voci, potom vyndas ty desticky a ty desticky maj tvar )
a na kazde strane je takovy zobacek co zapadne do takovyho vyrezu a ten musis poradne ale poradne fycistit pac kdyz to neudelas stava se ze se desticka zadekava a brzdi na sikmo pac prece tam nejaka ta fule je a kdyz to namazes hoodnne domrym mazem co fydrzi nejakou tu teplotu tak to je jenom OK pak to zadelas a melo by to byt OK a to cely i na druhe strane

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 315
- Registrován: sob 10.04.2004 00:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 315
- Registrován: sob 10.04.2004 00:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 159
- Registrován: čtv 24.07.2003 00:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2587
- Registrován: stř 12.02.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Zave_M50 píše:jo kdyz chci shodit kotouce i s deskama, tak musim povolit taky jen ty 7micky imbusy? nebo i cely ty trmeny ten klic 15?
Nejdřív musíš povolit ty třmeny. Jsou dvoudílný jako předek.
Když sundaš tu přední část, tak dostaneš dolů ty kotouče.
Jak už jsem tenkrát psal ten imbus bejva zarezlej a moc opatrně a? to neutrhneš. Teď si nejsem jistej, ale mám dojem že je to 5
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 7883
- Registrován: sob 22.05.2004 00:00
- Bydliště: Charlie's in da Starobrno
- Kontaktovat uživatele:
Pivson píše:Zave_M50 píše:jo kdyz chci shodit kotouce i s deskama, tak musim povolit taky jen ty 7micky imbusy? nebo i cely ty trmeny ten klic 15?
Nejdřív musíš povolit ty třmeny. Jsou dvoudílný jako předek.
Když sundaš tu přední část, tak dostaneš dolů ty kotouče.
Jak už jsem tenkrát psal ten imbus bejva zarezlej a moc opatrně a? to neutrhneš. Teď si nejsem jistej, ale mám dojem že je to 5
jo diky... ten imbus na kotouci sem povolil... napred to neslo, ale po poradnem naklepnuti uz to slo krasne!!

pánové s tím klepáním do volantu při brždění mám také své zkušenosti. Jsem po výměně kotoučů, desek, všech ramen opravdu všech!! prostě celý předek nový vše originál a dělá to stejně akorát, že ne při brždění ale od 100-110 ale opravdu trochu spíš se volant jenom chvěje. jinak to píská jako prase při brždění.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 9986
- Registrován: ned 20.04.2003 00:00
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
aha, jsi anonymni... tak posli mejl na rudosh@quick.cz nebo napis sem
cassidi@seznam.cz píše:pánové s tím klepáním do volantu při brždění mám také své zkušenosti. Jsem po výměně kotoučů, desek, všech ramen opravdu všech!! prostě celý předek nový vše originál a dělá to stejně akorát, že ne při brždění ale od 100-110 ale opravdu trochu spíš se volant jenom chvěje. jinak to píská jako prase při brždění.
a měnils, pokud tam máš,na tyči řízení to uložení?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2208
- Registrován: čtv 18.12.2003 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Talz jsme to resil v podstate rok, a jak uz jsem tu kdysi psal, tak je to v bodech moznych pricin asi takto:
1. kola
(nejen vyvazit, ale hlavne skontrolovat veskere hazivosti pneu!)
2.Silentbloky hornich ramen, ale radsi komplet ramena
(vymenil jsem silentbloky, ale za pul roku stejne sly vsechny ramena na vymenu a to teprv stabilizovalo predek na mximum, cena 6500( TRW a Meyle) za vsechny ramena je podle me prijatelna, vzhledem ke zvyseni komfortu a jistoty jizdy, doporucuji vsem.Sam jsem mel ramena jeste jakstaks OK, servisak i kdyz to dal do sveraku tak zadna vule, ale novy
jsou o 100% jinde.
3. Brzdove kotouce
4.Tlumice
Ja jsem jen udelal kontrolu a zjistil jsem, ze mam v predu tlumice origo BMW ve vybornem stavu a 75% na testeru, ale jinak mohou spatne tlumice skutecne auto rozvybrovat pri brzdeni.
Vsechny veci ktere jsem zde napsal, jsem vymenil za nove a nyni se moje auto ani nehne pri brzdeni z jakychkoli rychlosti, volant zustava v klidu.
Kotouice jsou na tretim miste proto, protoze mely v mem pripade az tak maly vliv na odstraneni kmitani.Proste vubec neplati, ze vymena kotoucu vyresi tyto problemy na 100%, E 34 je na predek nemocna a dost citliva, v nekterych pripadech je odstrabneni chveni temer nemozne...
1. kola
(nejen vyvazit, ale hlavne skontrolovat veskere hazivosti pneu!)
2.Silentbloky hornich ramen, ale radsi komplet ramena
(vymenil jsem silentbloky, ale za pul roku stejne sly vsechny ramena na vymenu a to teprv stabilizovalo predek na mximum, cena 6500( TRW a Meyle) za vsechny ramena je podle me prijatelna, vzhledem ke zvyseni komfortu a jistoty jizdy, doporucuji vsem.Sam jsem mel ramena jeste jakstaks OK, servisak i kdyz to dal do sveraku tak zadna vule, ale novy
jsou o 100% jinde.
3. Brzdove kotouce
4.Tlumice
Ja jsem jen udelal kontrolu a zjistil jsem, ze mam v predu tlumice origo BMW ve vybornem stavu a 75% na testeru, ale jinak mohou spatne tlumice skutecne auto rozvybrovat pri brzdeni.
Vsechny veci ktere jsem zde napsal, jsem vymenil za nove a nyni se moje auto ani nehne pri brzdeni z jakychkoli rychlosti, volant zustava v klidu.
Kotouice jsou na tretim miste proto, protoze mely v mem pripade az tak maly vliv na odstraneni kmitani.Proste vubec neplati, ze vymena kotoucu vyresi tyto problemy na 100%, E 34 je na predek nemocna a dost citliva, v nekterych pripadech je odstrabneni chveni temer nemozne...