Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Problém

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
martinmasat
Registrovaný
Příspěvky: 315
Registrován: sob 10.04.2004 00:00

#1 Příspěvek od martinmasat »

Mám problém dnes jedu a auto z ničeho nic jako by chcíplo ale jelo dál akorát do 2,5 až 3 tis moc netáhne má divnej zvuk a pak se krásně chytne jak kdyby tomu nic nebylo mám tam nový olej svíčky kabely tak nevím čím to může být??? Je to motor M30B30 Co třeba váha vzduchu??? Kde mi seštelujou ventily a kolik to tak stojí????
martinmasat
Registrovaný
Příspěvky: 315
Registrován: sob 10.04.2004 00:00

#2 Příspěvek od martinmasat »

to nikdo neporadí??? co darmone???
Anonymous

#3 Příspěvek od Anonymous »

martinmasat píše:to nikdo neporadí??? co darmone???
-xopak ty malej zlodejskej zmrde zlobi auto.....ukradni si skodovku a jezdi v tom a ne v BMW to neni pro hajzliky jako TY!!! :x
martinmasat
Registrovaný
Příspěvky: 315
Registrován: sob 10.04.2004 00:00

#4 Příspěvek od martinmasat »

Ve škodovce si jezdi sám a neotravuj nic sem neukrad a nikdo mi nic nedokázal,nechytil, tak mě tu neurážej a když už si vyskakuješ tak se podepiš ty blbečku.
darmon
Registrovaný
Příspěvky: 3701
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Klubové ID: 91
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od darmon »

to muze bejt ledascos, mne toho moc nenapada, motor ma zvuk normalni (pri votevreny haubne ?) tam kdybych to slysel tak zvladnu identifikovat podle sluchu naky ruzny zasadni problemy s mechanikou. diagnostiku nejdriv. PS. na naky anonymni osly ser.
Slavisimo
Registrovaný
Příspěvky: 1790
Registrován: pon 09.06.2003 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1127
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Slavisimo »

hele svoje problemy si reste nekde jinde a ne na BMW klubu
martinmasat
Registrovaný
Příspěvky: 315
Registrován: sob 10.04.2004 00:00

#7 Příspěvek od martinmasat »

darmon píše:to muze bejt ledascos, mne toho moc nenapada, motor ma zvuk normalni (pri votevreny haubne ?) tam kdybych to slysel tak zvladnu identifikovat podle sluchu naky ruzny zasadni problemy s mechanikou. diagnostiku nejdriv. PS. na naky anonymni osly ser.
Dík tak už asi vím čím to je když opominu slabou baterku a při každém pokusu o opravu ji vybyju opětovným startováním tak sem zjistil že mám zkorodované kontakty na konektoru od benz pumpy naštěstí mám nové pak bude problém asi někde v rozdělovači hádám palec jelikož auto jede na 5 válců a až ve vyžších otáčkách se chytne ten 6 jinak motor strašně vybruje ale to je tím válcem co vynechává tak v úterý rozeberu rozdělovač a budu vědět víc. Kabely a svíčky mám nové tak se mi nezdá že by odešly v prvním týdnu.
martinmasat
Registrovaný
Příspěvky: 315
Registrován: sob 10.04.2004 00:00

#8 Příspěvek od martinmasat »

Kolik stojí palec a víčko rozdělovače???
Zave
Registrovaný
Příspěvky: 7883
Registrován: sob 22.05.2004 00:00
Bydliště: Charlie's in da Starobrno
Klubové ID: 90
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od Zave »

martinmasat píše:Jaký maj bejt hodnoty na ventilech? Kolik stojí palec a víčko rozdělovače???
ja kupoval palec kdysi na M20 na vrakalu za 200
darmon
Registrovaný
Příspěvky: 3701
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Klubové ID: 91
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od darmon »

tak slabou baterku vyhod, ono to pri startovani poklesne napeti a pocitac to pak muze krmit v nouzovym modu
martinmasat
Registrovaný
Příspěvky: 315
Registrován: sob 10.04.2004 00:00

#11 Příspěvek od martinmasat »

Tak víko rozdělovače vyměněno už je to lepší ale ještě musím kouknout na svíčky a kabely a snímač otáček setrváku plus vyměnit konektor u benz pumpy a snad to bude v poho.
Odpovědět