Nedělal bych si iluze, že " profesionálně vyrobené " je něco extra proti Francisově variantě. Prostě to tam nabastlí někdo jinej a za víc peněz, princip pravděpodobně stejný.Vlasta píše:Promiň, ale do profesionálního provedení to má dost daleko. Do E30 je to možná dobré, ale u novějšího auta tahle montáž nebude to pravé ořechové, tam kde BC pozná i prasklou žárovku by tohle zařízení mohlo vyvolat chybu. Podobné zařízení profesionálně udělané nabízí např. Jablotron.Francis píše:Kdyby jsi to precetl cele, tak se tam pise ze se rozsveci se zpozdenim.Vlasta píše: Takovouhle zbastleninu bych si do auta nikdy nedal. Myslím si, že automatické zapnutí světel po nastartování by mohlo jít nastavit MODICem. Viděl jsem to u SAABu dovezenáho ze Švédska, světla se zapnuly s mírným zpožděním, když už běžel motor.
Autor zbastleniny.
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Denní svícení
Touring & Compact Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 6000
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
Do profesionality to ma skutecne dalekoVlasta píše:Promiň, ale do profesionálního provedení to má dost daleko. Do E30 je to možná dobré, ale u novějšího auta tahle montáž nebude to pravé ořechové, tam kde BC pozná i prasklou žárovku by tohle zařízení mohlo vyvolat chybu. Podobné zařízení profesionálně udělané nabízí např. Jablotron.
Prasklo zarovku to pozna, proc myslis ze je tam dvojite rele? Tlumena/dalkova svetla to ovlada spinanim standardniho rele, parkovacky premostenim zapinace, takze je to jako kdybys pouzil standardni zapinac. Check-control mam, nefunkcni zarovku to vyhodnoti v tomto zapojeni. Nic ve zlem, ale kdyz jsi takovy odbornik jiste jsi to poznal ze schematu zapojeni a nebo si podle schematu umis vyrobit neco "profi"
Diky, predsedo, ze jsi se me zastalDan td píše:Nedělal bych si iluze, že " profesionálně vyrobené " je něco extra proti Francisově variantě. Prostě to tam nabastlí někdo jinej a za víc peněz, princip pravděpodobně stejný.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
Dnes jsem volal do BMW a řekli mi, že funkce zapnutí světel při nastartování jde aktivovat MODICem. Po podrobnostech jsem nepátral. Nejsem taky velký odborník v elektronice, ale princip, že se světla zapnou, až se nabije kondenzátor mně přijde trochu úchylný, když vysycháním elektrolytu v kondíku se mění jeho kapacita i doba nabití. Já modul z Jablotronu nikomu nevnucuju, ale je to homologované zařízení s atestem ČTÚ a světla se zapnou v okamžiku, když motor opravdu naskočí - snímá se signál po zhasnutí kotrolky mazání.
Tak to je opravdu profesionalniVlasta píše:Dnes jsem volal do BMW a řekli mi, že funkce zapnutí světel při nastartování jde aktivovat MODICem. Po podrobnostech jsem nepátral. Nejsem taky velký odborník v elektronice, ale princip, že se světla zapnou, až se nabije kondenzátor mně přijde trochu úchylný, když vysycháním elektrolytu v kondíku se mění jeho kapacita i doba nabití. Já modul z Jablotronu nikomu nevnucuju, ale je to homologované zařízení s atestem ČTÚ a světla se zapnou v okamžiku, když motor opravdu naskočí - snímá se signál po zhasnutí kotrolky mazání.
Aha, takze kdyz mi bude blbnout kontrolka mazani, nebo budu mit malo oleje, tak mi budou svetla blikat?Vlasta píše:Dnes jsem volal do BMW a řekli mi, že funkce zapnutí světel při nastartování jde aktivovat MODICem. Po podrobnostech jsem nepátral. Nejsem taky velký odborník v elektronice, ale princip, že se světla zapnou, až se nabije kondenzátor mně přijde trochu úchylný, když vysycháním elektrolytu v kondíku se mění jeho kapacita i doba nabití. Já modul z Jablotronu nikomu nevnucuju, ale je to homologované zařízení s atestem ČTÚ a světla se zapnou v okamžiku, když motor opravdu naskočí - snímá se signál po zhasnutí kotrolky mazání.
V tom případě se to zapojit na dobíjení. A jestli ti bude blbnout i kontrolka dobíjení, tak ti to možná nebude dobíjet, nikam nepojedeš a nebude ti to blikat. http://www.jablotron.cz/autotechnika.ph ... ucts/as-12bpytlik píše:Aha, takze kdyz mi bude blbnout kontrolka mazani, nebo budu mit malo oleje, tak mi budou svetla blikat?Vlasta píše:Dnes jsem volal do BMW a řekli mi, že funkce zapnutí světel při nastartování jde aktivovat MODICem. Po podrobnostech jsem nepátral. Nejsem taky velký odborník v elektronice, ale princip, že se světla zapnou, až se nabije kondenzátor mně přijde trochu úchylný, když vysycháním elektrolytu v kondíku se mění jeho kapacita i doba nabití. Já modul z Jablotronu nikomu nevnucuju, ale je to homologované zařízení s atestem ČTÚ a světla se zapnou v okamžiku, když motor opravdu naskočí - snímá se signál po zhasnutí kotrolky mazání.)
-
Doktor1
- Registrovaný
- Příspěvky: 782
- Registrován: pon 08.12.2003 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 78
- Kontaktovat uživatele:
Hosi,neni treba se hadat,ne
?
Cose tyce naprogramovani svetel na denni sviceni,tak u nodelu E46,39 a vis neni zadny problem.U E34 jsem to abych pravdu rekl jeste nezkousel a dost pochybuju ze by to slo,ale milit se muzu... Ja to mam vyresene podobne jako Francis,jen s tim,Ze to mam napájene na puvodni kabelazi,takze to jde kdykoli bez sebemensich problemu vymontovat(ale proc bych to delal,kdyz to funguje perfektne) a pri jakymkoli skratu stejne praskne pojistka v aute.Delal mi to kamos,Stalo me to 300 a montoval jsem si to sam,to zvladne kazdy.Co v tom je,nebo jak to funguje jsem ani moc nepatral. Je to zapojeny tak,ze kdyz zhasne kontrolka dobijeni,tak se svetla(parkovacky i potkavacky)samy zapnou a s vypnutim klicku samy vypnou.Oproti E46 atd to ma dve vyhody-da se to prepinacem vypnout a zapnout(zadne programovani
) a svetla se rozsvecuji az kdyz motor dobiji-E46 atd sviti uz po zapnuti klicku do polohy 2. Tot moje verze...
Cose tyce naprogramovani svetel na denni sviceni,tak u nodelu E46,39 a vis neni zadny problem.U E34 jsem to abych pravdu rekl jeste nezkousel a dost pochybuju ze by to slo,ale milit se muzu... Ja to mam vyresene podobne jako Francis,jen s tim,Ze to mam napájene na puvodni kabelazi,takze to jde kdykoli bez sebemensich problemu vymontovat(ale proc bych to delal,kdyz to funguje perfektne) a pri jakymkoli skratu stejne praskne pojistka v aute.Delal mi to kamos,Stalo me to 300 a montoval jsem si to sam,to zvladne kazdy.Co v tom je,nebo jak to funguje jsem ani moc nepatral. Je to zapojeny tak,ze kdyz zhasne kontrolka dobijeni,tak se svetla(parkovacky i potkavacky)samy zapnou a s vypnutim klicku samy vypnou.Oproti E46 atd to ma dve vyhody-da se to prepinacem vypnout a zapnout(zadne programovani
Já bych řekl, že Francis to má dobře vymyšlené. Mám tam jen relé, stačilo mi to do teď, ale to zpoždění mě zaujalo, tak to předělám. Jablotron je sice profi, ale dělá to samé a nechce se mi dávat peníze za něco co si můžu udělat sám a myslím stejně dobře jen bez "profi" krabičky, návodu a podobně. Navíc to není žádný zásah do instalace, jde to kdykoliv vrátit nebo odpojit.
Když mám zapnutá světla, tak pohasnou, ale jen z důvodu poklesu napětí na baterce a tak raději nestartuju se zapnutými světly.
Když mám zapnutá světla, tak pohasnou, ale jen z důvodu poklesu napětí na baterce a tak raději nestartuju se zapnutými světly.
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 6000
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
Zpoždění je tam kvůli xenonům, s obyčejnýma H1/H7 jsem zpoždění neřešil.kupca píše:... to zpoždění mě zaujalo, tak to předělám...
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
Vzdycky me nasere ze radio to vypne ale svetla zbytecne svitej,je mi prave jasny ze by melo vsechno vypnout aby mela baterka co nejmensi odber,ale u me ne,asi neco na picu,neni to asi prvni a posledni vec.Jinak mam e 36.darmon píše:vypnou, je tam od toho sada rele co vypinaj zbytecnosti pri startovaniDande píše:Blba otazka kdyz startujete se zapnutymi svetly sviti vam dal kdyz toci motor nebo na okamzik vypnou?
-
Zave
- Registrovaný
- Příspěvky: 7883
- Registrován: sob 22.05.2004 00:00
- Bydliště: Charlie's in da Starobrno
- Klubové ID: 90
- Kontaktovat uživatele:
No rek bych ze nejakych 400amper co si bere starter uz neovlivni nejaky 2ampery co berou svetla...Dande píše:Vzdycky me nasere ze radio to vypne ale svetla zbytecne svitej,je mi prave jasny ze by melo vsechno vypnout aby mela baterka co nejmensi odber,ale u me ne,asi neco na picu,neni to asi prvni a posledni vec.Jinak mam e 36.darmon píše:vypnou, je tam od toho sada rele co vypinaj zbytecnosti pri startovaniDande píše:Blba otazka kdyz startujete se zapnutymi svetly sviti vam dal kdyz toci motor nebo na okamzik vypnou?
