Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
jednotka centrálu
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 315
- Registrován: sob 10.04.2004 00:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 315
- Registrován: sob 10.04.2004 00:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3701
- Registrován: úte 07.01.2003 01:00
- Klubové ID: 91
- Kontaktovat uživatele:
nic jako "jednotka centralu" neexistuje ovladani centralu je soucast GM presne na miste ktery tady lidi rikaj, k tomu je bud bodla jednotka dalkovyho ovladani (ir nebo rf) nebo nic. Na prislusny piny (viz schema) se pak pichne cizi dalka. Mam to stejne jako je psano, na sedesati sekundovej impulz aby se zavreli okna, zaroven jsem to jeste prekopal aby to zaviralo na doublelock (odemykaci a zamykaci impuls najednou)
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 315
- Registrován: sob 10.04.2004 00:00
Tak jsem se teď na todíval, ale budu muset vyhodit ven celý ten držák modulů, protože vlastní ovládání mám napojené na svazek pod ním. Zapomněl jsem na to, že to mám zapojené přes relátka (releový blok), takže to spíná opačně než jablotron. Do tohohle svazku mám zapojené všechno (napájení kostra blinkry spínače dveří atd.) Zítra to vyhodím odpoledne ven, chci tam udělat pár změn, tak to nafotím. Dneska na to nemám čas.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 315
- Registrován: sob 10.04.2004 00:00
kupca píše:Tak jsem se teď na todíval, ale budu muset vyhodit ven celý ten držák modulů, protože vlastní ovládání mám napojené na svazek pod ním. Zapomněl jsem na to, že to mám zapojené přes relátka (releový blok), takže to spíná opačně než jablotron. Do tohohle svazku mám zapojené všechno (napájení kostra blinkry spínače dveří atd.) Zítra to vyhodím odpoledne ven, chci tam udělat pár změn, tak to nafotím. Dneska na to nemám čas.
Ok hod to sem at vím jak to vypadá myslím že když to nemám na dálku od výroby tak je to asi taky přez relé.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3701
- Registrován: úte 07.01.2003 01:00
- Klubové ID: 91
- Kontaktovat uživatele:
to musi bejt vzdycky pres rele, protoze cizi alarmy vetsinou spinaj na kostru a bmw zamky jedou na plus dvanact, ale lezt k tomu u ridice nebo u spolujezdce od nohou kde jsou jednotky serva a prevodovky je picovina, kdyz pod sedackou u gm je mista tri prdelekupca píše:Tak jsem se teď na todíval, ale budu muset vyhodit ven celý ten držák modulů, protože vlastní ovládání mám napojené na svazek pod ním. Zapomněl jsem na to, že to mám zapojené přes relátka (releový blok), takže to spíná opačně než jablotron. Do tohohle svazku mám zapojené všechno (napájení kostra blinkry spínače dveří atd.) Zítra to vyhodím odpoledne ven, chci tam udělat pár změn, tak to nafotím. Dneska na to nemám čas.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 315
- Registrován: sob 10.04.2004 00:00
Fotky ti pošlu na SZ, ale myslím si, že moudrý z toho nebudeš, je tam víc svyzků a na fotkých to moc jasné není. Jinak zamykací a odemykací impulz jsou dráty co vedou k IR modulu (který nemáš, ale dráty tam budou) jeden je modro-žluto-hnědý a druhý je modro-žluto-červený. Jako napájení pro relé jsem použil červenočerný z téhož svazku. Ale jen k napájení relé pro ovládání centrálu, napájení alarmu mám vyřešené jinak.
To darmon:
GM modul je i "jednotkou centrálu" pro zjednodušení jsem to tam tak napsal, nemá smysl zabývat se podrobnostmi. Napsal jsi doublelock (dvojité zamykání?) Já spíš na stisknutí obou tlačítek najednou při odemčeném autě otevřu zadní dveře a při zamčeném jsem nechal vyhledávání auta na parkovišti. Přes relé to být nemusí, je spousta alarmů spínajících plus. (píšeš že většinou je to obráceně - takže ne vždy musí být relé). Ty tam máš jednotku serva? Jaký máš rok? Já mám servo čistě mechanické. A převodovku manuál.
Vzadu je opravdu dost místa, takže se tam vejde cokoliv, ale alarm mám úpně jinde, hlavně kvůli ztížení přístupu a taky kvůli citlivosti otřesového spínače. Na levé straně vpředu mám jednotku tempomatu. (Tam kde je na E30 právě jednotka centrálu.)
P.S. Omlouvám se za zpoždění, měl jsem moc práce a v noci to fakt fotit nebudu, navíc bych nepoznal barvy drátu pod oranžovou pouliční lampou.
To darmon:
GM modul je i "jednotkou centrálu" pro zjednodušení jsem to tam tak napsal, nemá smysl zabývat se podrobnostmi. Napsal jsi doublelock (dvojité zamykání?) Já spíš na stisknutí obou tlačítek najednou při odemčeném autě otevřu zadní dveře a při zamčeném jsem nechal vyhledávání auta na parkovišti. Přes relé to být nemusí, je spousta alarmů spínajících plus. (píšeš že většinou je to obráceně - takže ne vždy musí být relé). Ty tam máš jednotku serva? Jaký máš rok? Já mám servo čistě mechanické. A převodovku manuál.
Vzadu je opravdu dost místa, takže se tam vejde cokoliv, ale alarm mám úpně jinde, hlavně kvůli ztížení přístupu a taky kvůli citlivosti otřesového spínače. Na levé straně vpředu mám jednotku tempomatu. (Tam kde je na E30 právě jednotka centrálu.)
P.S. Omlouvám se za zpoždění, měl jsem moc práce a v noci to fakt fotit nebudu, navíc bych nepoznal barvy drátu pod oranžovou pouliční lampou.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3701
- Registrován: úte 07.01.2003 01:00
- Klubové ID: 91
- Kontaktovat uživatele:
mam 91, ale o to nejde, spis jako ze mi apriori pride blby doporucovat nekomu davat neco na misto, kde uz neco muze bejt. Ad dalky co spinaj plus. Ja takovou zatim nevidel, ale je fakt ze jich zas tolik mejma rukama neproslo. Kazdopadne jablotrona co tam mam spina na zem. Jo napsal jsem doublelock, protoze jsem si to vylepsil o to aby pri zamknutym autu to zamklo na doublelock a ne na normalni. (a stejne mi to je napicu, protoze jednu dalku jsem ztratil i s klicema a druhou sezral pes)kupca píše:
To darmon:
GM modul je i "jednotkou centrálu" pro zjednodušení jsem to tam tak napsal, nemá smysl zabývat se podrobnostmi. Napsal jsi doublelock (dvojité zamykání?) Já spíš na stisknutí obou tlačítek najednou při odemčeném autě otevřu zadní dveře a při zamčeném jsem nechal vyhledávání auta na parkovišti. Přes relé to být nemusí, je spousta alarmů spínajících plus. (píšeš že většinou je to obráceně - takže ne vždy musí být relé). Ty tam máš jednotku serva? Jaký máš rok? Já mám servo čistě mechanické. A převodovku manuál.
.
Já mu ale nedoporučoval montovat to dopředu. Na E30 to bylo něco jiného, ale stejně jsem to tam vepředu taky neměl, raději jsem natáhl delší dráty. Ale dálku k Jablotronu přeci můžeš koupit jakoukoliv novou a naučit jen ty co máš, teda jestli máš jablotron. Já používám jejich RC40, protože tím navíc zapínám a vypínám nezávislé topení. (nebo si taky otvírám si dveře v práci
)
Máš psa všežravce? Ta moje čuba by klíče nesežrala.Nemá ráda banán a pivo, jinak snad sežere všechno (klíče asi ne, na to je moc malá i v deseti letech.)

Máš psa všežravce? Ta moje čuba by klíče nesežrala.Nemá ráda banán a pivo, jinak snad sežere všechno (klíče asi ne, na to je moc malá i v deseti letech.)
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 315
- Registrován: sob 10.04.2004 00:00