http://www.mobile.de/SIDEP782eiP4NjWs44 ... 1143782818&
M5 touring
-
adam
- Registrovaný
- Příspěvky: 1151
- Registrován: úte 11.03.2003 01:00
- Bydliště: MSK
- Klubové ID: 155
-
RuDoSh
- Registrovaný
- Příspěvky: 9986
- Registrován: ned 20.04.2003 00:00
- Bydliště: Zlín
- Klubové ID: 5
m5 e34 touring neni zadna extra vzacnost... rec byla o e39....adam píše:Porad tady nekdo basni o M5 touring... snad tam uz neni mesic a vsichni ho neznaji![]()
![]()
http://www.mobile.de/SIDEP782eiP4NjWs44 ... 1143782818&
-
Zave
- Registrovaný
- Příspěvky: 7883
- Registrován: sob 22.05.2004 00:00
- Bydliště: Charlie's in da Starobrno
- Klubové ID: 90
-
adam
- Registrovaný
- Příspěvky: 1151
- Registrován: úte 11.03.2003 01:00
- Bydliště: MSK
- Klubové ID: 155
-
Fido
- Registrovaný
- Příspěvky: 215
- Registrován: úte 14.05.2002 00:00
- Klubové ID: 648
-
adam
- Registrovaný
- Příspěvky: 1151
- Registrován: úte 11.03.2003 01:00
- Bydliště: MSK
- Klubové ID: 155
-
bpytlik
- Registrovaný
- Příspěvky: 2085
- Registrován: stř 31.07.2002 00:00
Jedina vzacnost co se seriove delala z e34 je e34 M55 touring s 6ti kvaltem...Tech bylo kolem tisice nebo dvou kusu a pali se snad od 400k vys...Tahle neni 6ti kvalt..RuDoSh píše:m5 e34 touring neni zadna extra vzacnost... rec byla o e39....adam píše:Porad tady nekdo basni o M5 touring... snad tam uz neni mesic a vsichni ho neznaji![]()
![]()
http://www.mobile.de/SIDEP782eiP4NjWs44 ... 1143782818&
-
M3maniac
- Čestný člen
- Příspěvky: 6974
- Registrován: ned 29.06.2003 00:00
- Klubové ID: 76
-
Vlasta
- Člen Klubu
- Příspěvky: 7554
- Registrován: sob 20.03.2004 01:00
- Klubové ID: 148
-
M3maniac
- Čestný člen
- Příspěvky: 6974
- Registrován: ned 29.06.2003 00:00
- Klubové ID: 76
No jednu fotku jsem našel na polském fŕu a u druhé jsem osobně stál,nemůžu tvrdit že se to dělalo ve fabrice ale četl jsem o tom.Každopádně jsem di původně myslel že to je jen M-packet,ale vše bylo od M5 velké brzdy,budíky do 300,4laufy a hlavně za chvíli odjížděl a měl 100ku kolem 5ti vteřin!!! A jestli vyrobyli 3kusy ,tak myslím že v ETK o tom nic nebude....Vlasta píše:To je nějaký divný, protože o tom není ani zmínka v ETK.
-
Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
Jen pro zajimavost: o M5
V září roku 1988 byla zahájena výroba M5 3,6L E34- motor řadový šestiválec, 24 ventilů,DOHC o objemu 3,6L(3535cm3), max.výkon 232 kW(315PS), max.točivý moment 360 Nm při 4750 ot/min.5-ti stupňová převodovka, brzdy jednopístkové o průměru 315 x 28 mm, zadní 300 x 10 mm,od 10/89 s vnitřním chlazením300x20.Max. rychlost 250km/h(el.omezena), zrychlení 6,3s na 100km/h.Tohoto provedení celkem vyrobeno cca.8070 ks.
V prosinci roku 1991-M5 3,8L provedena modernizace pohonné jednotky.Motor vycházel z motoru M3 E30 Sport Evo 2,5L .Objem 3,8L(3795 cm3), max. výkon 250kW(340PS), max. točivý moment 400 Nm při 4750 ot/min.Řízení motoru Bosch Motronic 3.3(3,6 má 1.2)vyznačuje se použitím 6-ti indukčních cívek. Brzdy a převodovka shodné s předchozím provedením.Max. rychlost 250km/h(el.omezovač), zrychlení 5,9s na 100 km/h. Celkem vyrobeno cca.2600 ks.
V březnu roku 1992-zahájení výroby karosářského provedení kombi-M5Touring.Ve své době se jednalo o nejrychlejší sériově vyráběný kombík na světě. Pohonná jednotka stejná jako u sedanu včetně brzd a převodovky. Až do ukončení výroby v červnu 1995, bylo vyrobeno 890 ks.
V květnu roku 1994-další modernizace.Použity 4-pístkové přední brzdy o rozměru 345 x 32 mm s plovoucím kotoučem a zadní 328 x 20 mm (jednopístkové). Do vozů sedan i kombi se začala montovat nová šesti-stupňová převodovka, byl pozměněn přední nárazník, vůz dostal širokou kapotu z modelu 540i, široké ledvinky, zpětná zrcátka v jiném provedení a nová byla i 18‘ kola v odlišném designu.Zrychlení a max. rychlost stejná s předchozím provedení.Celkem se tohoto provedení
vyrobilo cca.585 ks-415sedanů a 170 vozů kombi.
V září roku 1988 byla zahájena výroba M5 3,6L E34- motor řadový šestiválec, 24 ventilů,DOHC o objemu 3,6L(3535cm3), max.výkon 232 kW(315PS), max.točivý moment 360 Nm při 4750 ot/min.5-ti stupňová převodovka, brzdy jednopístkové o průměru 315 x 28 mm, zadní 300 x 10 mm,od 10/89 s vnitřním chlazením300x20.Max. rychlost 250km/h(el.omezena), zrychlení 6,3s na 100km/h.Tohoto provedení celkem vyrobeno cca.8070 ks.
V prosinci roku 1991-M5 3,8L provedena modernizace pohonné jednotky.Motor vycházel z motoru M3 E30 Sport Evo 2,5L .Objem 3,8L(3795 cm3), max. výkon 250kW(340PS), max. točivý moment 400 Nm při 4750 ot/min.Řízení motoru Bosch Motronic 3.3(3,6 má 1.2)vyznačuje se použitím 6-ti indukčních cívek. Brzdy a převodovka shodné s předchozím provedením.Max. rychlost 250km/h(el.omezovač), zrychlení 5,9s na 100 km/h. Celkem vyrobeno cca.2600 ks.
V březnu roku 1992-zahájení výroby karosářského provedení kombi-M5Touring.Ve své době se jednalo o nejrychlejší sériově vyráběný kombík na světě. Pohonná jednotka stejná jako u sedanu včetně brzd a převodovky. Až do ukončení výroby v červnu 1995, bylo vyrobeno 890 ks.
V květnu roku 1994-další modernizace.Použity 4-pístkové přední brzdy o rozměru 345 x 32 mm s plovoucím kotoučem a zadní 328 x 20 mm (jednopístkové). Do vozů sedan i kombi se začala montovat nová šesti-stupňová převodovka, byl pozměněn přední nárazník, vůz dostal širokou kapotu z modelu 540i, široké ledvinky, zpětná zrcátka v jiném provedení a nová byla i 18‘ kola v odlišném designu.Zrychlení a max. rychlost stejná s předchozím provedení.Celkem se tohoto provedení
vyrobilo cca.585 ks-415sedanů a 170 vozů kombi.
-
Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
-
Vlasta
- Člen Klubu
- Příspěvky: 7554
- Registrován: sob 20.03.2004 01:00
- Klubové ID: 148
-
Pivson
- Registrovaný
- Příspěvky: 2587
- Registrován: stř 12.02.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 570
-
bpytlik
- Registrovaný
- Příspěvky: 2085
- Registrován: stř 31.07.2002 00:00
-
Slavisimo
- Registrovaný
- Příspěvky: 1790
- Registrován: pon 09.06.2003 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 1127
-
Zave
- Registrovaný
- Příspěvky: 7883
- Registrován: sob 22.05.2004 00:00
- Bydliště: Charlie's in da Starobrno
- Klubové ID: 90
-
Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
-
M3maniac
- Čestný člen
- Příspěvky: 6974
- Registrován: ned 29.06.2003 00:00
- Klubové ID: 76
-
Lukáš
- Registrovaný
- Příspěvky: 1151
- Registrován: pon 11.03.2002 01:00
- Bydliště: Praha
