Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
s jakym motorem?
ahoj, chtel bych koupit E39 touring v co nejlepsi vybave(kuze, klima, vse v el.( sedacky, volant, operky, atp) ale nevim jaky motor bych mel vyzadovat. asi by se mi libila 525i nebo 525 tds a spatna nebude asi ani 528i. Rad bych vedel jaka je asi tak spotreba co byva kamen urazu.
Na co si mam vubec dat pozor pri vyberu tohoto auta? predem diky moc za odpoved
Na co si mam vubec dat pozor pri vyberu tohoto auta? predem diky moc za odpoved
MUŠÍŠ ZASE ZKLOUBIT CO VLASTNĚ CHCEŠ.MÁM TDS NA ČIPU .A K§N FILTR A JSEM MAX SPOKOJENÝ.R.V96 E34 UŽ NOVĚJŠÍ MOTOR (E39) ALE JEŠTE BEZ VÁHY VZDUCHU.POJISTKA DO 2,5L, JEZDÍ TO VÝBORNĚ A POKUD KOUPÍŠ S DOBRÝM MOTOREM TAK JSI VYSMÁTÝ.3,0D JE VYNIKAJÍCÍ ALE KURVÍ SE TAM VÁHY VZDUCHU A TEN MOTOR JE JEŠTĚ NÁCHYLNĚJSÍ NEŽ TDS. BUKUD JEZDÍŠ JAK JÁ TAK SE NIKDY S 528i NEVLEZEŠ DO 10-TI LITRů(MĚL JSEM HO PŮJČENÝ).
chlapi já mám 523i obsah 2,5l necelých . (Vlezu se do nižší pojistky
no 2.500/rok to asi nevytrhne ale..) má 170koní a včera jsem mu trochu protáhl bačkory na 2 cca105km/h na 3 140km/h jsem absolutne spokojen. Myslím ze se s nim vlezu pod 10l kdyz budu chtít. Pravda je ze kdybych mel jezdit stále ve 4 lidech asi by to nebylo to pravé. Většinou však jezdím sám nebo ve dvou

stepan píše:ahoj, chtel bych koupit E39 touring v co nejlepsi vybave(kuze, klima, vse v el.( sedacky, volant, operky, atp) ale nevim jaky motor bych mel vyzadovat. asi by se mi libila 525i nebo 525 tds a spatna nebude asi ani 528i. Rad bych vedel jaka je asi tak spotreba co byva kamen urazu.
Na co si mam vubec dat pozor pri vyberu tohoto auta? predem diky moc za odpoved
Kdybys chtěl tak známý by možná prodal 528i v plné palici bez navi.Na pěkných kolech,ostatní otázky ale jen kdybys fakt chtěl kupovat.Jinak si myslím,že to je z těch benz.motorů zlatá cesta,on s ní jezdí za 10 a to nejezdí pomalu bych řek

margos píše:Z dieselu jedině 530d..Nejlepší výkon a nízká spotřeba. 525 tds je slaba..
Jinak mrkni do sekce Technika a pomoc, jsou tam vyčerpávající informace
nacipovane tdsko jede jen o malinko hur nez 530d 184koni....na okresce emas sanci s ni to tdsko predjet. Co se tyce benzinu, tak uz radeji 528. Na spotrebe to vubec nepoznas a jede to podstatne lip....
RuDoSh píše:bpytlik píše:nacipovane tdsko jede jen o malinko hur nez 530d 184koni....na okresce emas sanci s ni to tdsko predjet. Co se tyce benzinu, tak uz radeji 528. Na spotrebe to vubec nepoznas a jede to podstatne lip....
jsi zapomnel napsat TDSo v manualu a 530d v automatu, ne?


- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Já Ti poradím jako kluci předemnou..... v benzínu běž do 328i v dieslu bych šel do 530d.
528i X 525i ... má stejnou nebo lepší spotřebu (nikdy ne horší) a jede líp
525TDS X 530d ... pocitově se mi zdá že TDS vyráží rychleji, ale je to jen zřetelnějším nástupem turba ... jinak 3,0dje novější, plynulejší ještě o litr úspornější a dnes bych volil raději tuto variantu.
Ty si rozmysli zda Benzín nebo naftu a pak je to jednoduché... na pojistku v této kategorii aut nemá smysl myslet, protože na spotřebě se to rychle vrátí.
528i X 525i ... má stejnou nebo lepší spotřebu (nikdy ne horší) a jede líp
525TDS X 530d ... pocitově se mi zdá že TDS vyráží rychleji, ale je to jen zřetelnějším nástupem turba ... jinak 3,0dje novější, plynulejší ještě o litr úspornější a dnes bych volil raději tuto variantu.
Ty si rozmysli zda Benzín nebo naftu a pak je to jednoduché... na pojistku v této kategorii aut nemá smysl myslet, protože na spotřebě se to rychle vrátí.




Huska píše:Já Ti poradím jako kluci předemnou..... v benzínu běž do 328i v dieslu bych šel do 530d.
528i X 525i ... má stejnou nebo lepší spotřebu (nikdy ne horší) a jede líp
525TDS X 530d ... pocitově se mi zdá že TDS vyráží rychleji, ale je to jen zřetelnějším nástupem turba ... jinak 3,0dje novější, plynulejší ještě o litr úspornější a dnes bych volil raději tuto variantu.
Ty si rozmysli zda Benzín nebo naftu a pak je to jednoduché... na pojistku v této kategorii aut nemá smysl myslet, protože na spotřebě se to rychle vrátí.
No nevím co se ti na spotřebě vrátí


M3maniac píše:Huska píše:Já Ti poradím jako kluci předemnou..... v benzínu běž do 328i v dieslu bych šel do 530d.
528i X 525i ... má stejnou nebo lepší spotřebu (nikdy ne horší) a jede líp
525TDS X 530d ... pocitově se mi zdá že TDS vyráží rychleji, ale je to jen zřetelnějším nástupem turba ... jinak 3,0dje novější, plynulejší ještě o litr úspornější a dnes bych volil raději tuto variantu.
Ty si rozmysli zda Benzín nebo naftu a pak je to jednoduché... na pojistku v této kategorii aut nemá smysl myslet, protože na spotřebě se to rychle vrátí.
No nevím co se ti na spotřebě vrátí530dA jezdí za 10l nafty normálni jízdou 528 to samé,při jízdě na spotřebu se dá s 530dA jet za 7,2 ale to se musíš fakt snažit.Jedinou výhodu má že ikdyž jedeš kládu tak přes 12 to nejde,u 528 my to bude víc,hádám tak 16l.Každopádně pro 530d mluví jasně supr zátah od spodu.530d v manuálu je na tom líp,bere tak o 2l míň,tam se můžem bavit o úsporné káře. Fpoho se dalo jet do 6l ,při jízdě kdy mě nikdo nepředjel brala 8,5l nafty.Ale automat je ve spojení s tímto motorem luxus
Co dodat?? Vyjmecne ale naprosto vyjmecne totalni souhlas

- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
M3maniac píše:Huska píše:Já Ti poradím jako kluci předemnou..... v benzínu běž do 328i v dieslu bych šel do 530d.
528i X 525i ... má stejnou nebo lepší spotřebu (nikdy ne horší) a jede líp
525TDS X 530d ... pocitově se mi zdá že TDS vyráží rychleji, ale je to jen zřetelnějším nástupem turba ... jinak 3,0dje novější, plynulejší ještě o litr úspornější a dnes bych volil raději tuto variantu.
Ty si rozmysli zda Benzín nebo naftu a pak je to jednoduché... na pojistku v této kategorii aut nemá smysl myslet, protože na spotřebě se to rychle vrátí.
No nevím co se ti na spotřebě vrátí530dA jezdí za 10l nafty normálni jízdou 528 to samé,při jízdě na spotřebu se dá s 530dA jet za 7,2 ale to se musíš fakt snažit.Jedinou výhodu má že ikdyž jedeš kládu tak přes 12 to nejde,u 528 my to bude víc,hádám tak 16l.Každopádně pro 530d mluví jasně supr zátah od spodu.530d v manuálu je na tom líp,bere tak o 2l míň,tam se můžem bavit o úsporné káře. Fpoho se dalo jet do 6l ,při jízdě kdy mě nikdo nepředjel brala 8,5l nafty.Ale automat je ve spojení s tímto motorem luxus
Měl jsem namysli spotřebu vyšších obsahů stejných paliv...525i X 528i
A 525TDS X 530d ...... nenapadlo mě že by někdo mohl v tomto případě porovnávat spotřebu benzíňáků X dieslům.... Kdo hledí na spotřebu tak má jen jednu volbu





-
- Registrovaný
- Příspěvky: 50
- Registrován: sob 07.08.2004 00:00
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Tak já osobně jsem měl E39 530d 135kW a myslím si, že E39 525tds 105kW nemá žádnou šanci. Když se načipuje, tak možná se přiblíží, ale kdo do zase čip do 530, tak zase ujede. Podle mě je čipování týrání motoru. Od BMW vědí dobře, co motor zvládne. Dobrá volba je E39 525d 120kW, kde je to odvozeno od 3,0d common-rail, která byla od 10/2000 ( model 2001 ) zvednuta novým sáním na 142kW. Teď mám 525d Touring v manuálu a dokáže se plazit ( cca 80km/h při 1500rpm) pod 4l. Na dálnici do 130km/h 5-6l. Když se jede kláda, tak jsem jel Praha - Liberec cca přes 15l, ale taky jsem byl na pětku pořád na 4500rpm a můj nárazník byl hromadný hřbitov podzimního hmyzu. V normálním spíše rychlejším provozu lze jezdit za 7l nafty. Asi měsíc jsem měl půjčenou E39 528iA 142kW a když jsem se palzil, tak jsem atakoval 8l benzínu. Běžné mimo město lehce přes 10l a když jedeš, tak začínáš na 12l. Kládu jsem si nedovolil, ale rychlejší jízda se rovná 15l a kláda bude přes 20l. Tak raději jsem zůstal u diesela. Ale jízda s benzínem je úplně někde jinde. Jak se to dá pěkně vytočit přes 6000rpm. Kdybych měl hodně peněz, tak bych si koupil benzina E39 540i 210kW a nic bych neřešil. Jedině zda existuje v manuálu. M5 se bohužel nedělá v Touringu.