Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

s jakym motorem?

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
stepan
Registrovaný
Příspěvky: 1
Registrován: čtv 09.09.2004 00:00

#1 Příspěvek od stepan »

ahoj, chtel bych koupit E39 touring v co nejlepsi vybave(kuze, klima, vse v el.( sedacky, volant, operky, atp) ale nevim jaky motor bych mel vyzadovat. asi by se mi libila 525i nebo 525 tds a spatna nebude asi ani 528i. Rad bych vedel jaka je asi tak spotreba co byva kamen urazu.
Na co si mam vubec dat pozor pri vyberu tohoto auta? predem diky moc za odpoved
margos
Registrovaný
Příspěvky: 654
Registrován: sob 05.06.2004 00:00
Bydliště: Vyškov
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od margos »

Z dieselu jedině 530d.. 8) Nejlepší výkon a nízká spotřeba. 525 tds je slaba.. :(
Jinak mrkni do sekce Technika a pomoc, jsou tam vyčerpávající informace :)
Pivson
Registrovaný
Příspěvky: 2587
Registrován: stř 12.02.2003 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Pivson »

Pokud chces BMW s šestihrnkem v benzinu tak 528
Kdyz tohle auto kupujes, pocitej prumer kolem 10 l/100 km
Nevydrzis s tim autem se courat 90.
tds
Registrovaný
Příspěvky: 1058
Registrován: úte 29.06.2004 00:00
Bydliště: MIKULOV

#4 Příspěvek od tds »

MUŠÍŠ ZASE ZKLOUBIT CO VLASTNĚ CHCEŠ.MÁM TDS NA ČIPU .A K§N FILTR A JSEM MAX SPOKOJENÝ.R.V96 E34 UŽ NOVĚJŠÍ MOTOR (E39) ALE JEŠTE BEZ VÁHY VZDUCHU.POJISTKA DO 2,5L, JEZDÍ TO VÝBORNĚ A POKUD KOUPÍŠ S DOBRÝM MOTOREM TAK JSI VYSMÁTÝ.3,0D JE VYNIKAJÍCÍ ALE KURVÍ SE TAM VÁHY VZDUCHU A TEN MOTOR JE JEŠTĚ NÁCHYLNĚJSÍ NEŽ TDS. BUKUD JEZDÍŠ JAK JÁ TAK SE NIKDY S 528i NEVLEZEŠ DO 10-TI LITRů(MĚL JSEM HO PŮJČENÝ).
kadlec
Registrovaný
Příspěvky: 136
Registrován: ned 05.09.2004 00:00

#5 Příspěvek od kadlec »

chlapi já mám 523i obsah 2,5l necelých . (Vlezu se do nižší pojistky :P no 2.500/rok to asi nevytrhne ale..) má 170koní a včera jsem mu trochu protáhl bačkory na 2 cca105km/h na 3 140km/h jsem absolutne spokojen. Myslím ze se s nim vlezu pod 10l kdyz budu chtít. Pravda je ze kdybych mel jezdit stále ve 4 lidech asi by to nebylo to pravé. Většinou však jezdím sám nebo ve dvou
M3maniac Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6969
Registrován: ned 29.06.2003 00:00

#6 Příspěvek od M3maniac Čestný člen »

stepan píše:ahoj, chtel bych koupit E39 touring v co nejlepsi vybave(kuze, klima, vse v el.( sedacky, volant, operky, atp) ale nevim jaky motor bych mel vyzadovat. asi by se mi libila 525i nebo 525 tds a spatna nebude asi ani 528i. Rad bych vedel jaka je asi tak spotreba co byva kamen urazu.
Na co si mam vubec dat pozor pri vyberu tohoto auta? predem diky moc za odpoved


Kdybys chtěl tak známý by možná prodal 528i v plné palici bez navi.Na pěkných kolech,ostatní otázky ale jen kdybys fakt chtěl kupovat.Jinak si myslím,že to je z těch benz.motorů zlatá cesta,on s ní jezdí za 10 a to nejezdí pomalu bych řek :D
bpytlik
Registrovaný
Příspěvky: 2085
Registrován: stř 31.07.2002 00:00
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od bpytlik »

margos píše:Z dieselu jedině 530d.. 8) Nejlepší výkon a nízká spotřeba. 525 tds je slaba.. :(
Jinak mrkni do sekce Technika a pomoc, jsou tam vyčerpávající informace :)


nacipovane tdsko jede jen o malinko hur nez 530d 184koni....na okresce emas sanci s ni to tdsko predjet. Co se tyce benzinu, tak uz radeji 528. Na spotrebe to vubec nepoznas a jede to podstatne lip....
RuDoSh
Registrovaný
Příspěvky: 9986
Registrován: ned 20.04.2003 00:00
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od RuDoSh »

bpytlik píše:nacipovane tdsko jede jen o malinko hur nez 530d 184koni....na okresce emas sanci s ni to tdsko predjet. Co se tyce benzinu, tak uz radeji 528. Na spotrebe to vubec nepoznas a jede to podstatne lip....


jsi zapomnel napsat TDSo v manualu a 530d v automatu, ne? :-D
bpytlik
Registrovaný
Příspěvky: 2085
Registrován: stř 31.07.2002 00:00
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od bpytlik »

RuDoSh píše:
bpytlik píše:nacipovane tdsko jede jen o malinko hur nez 530d 184koni....na okresce emas sanci s ni to tdsko predjet. Co se tyce benzinu, tak uz radeji 528. Na spotrebe to vubec nepoznas a jede to podstatne lip....


jsi zapomnel napsat TDSo v manualu a 530d v automatu, ne? :-D


:)))) Co se tyce okresky, tak je to fuck :)
Uživatelský avatar
Huska
Registrovaný
Příspěvky: 3224
Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
Bydliště: Brno / Olomouc
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od Huska »

Já Ti poradím jako kluci předemnou..... v benzínu běž do 328i v dieslu bych šel do 530d.
528i X 525i ... má stejnou nebo lepší spotřebu (nikdy ne horší) a jede líp
525TDS X 530d ... pocitově se mi zdá že TDS vyráží rychleji, ale je to jen zřetelnějším nástupem turba ... jinak 3,0dje novější, plynulejší ještě o litr úspornější a dnes bych volil raději tuto variantu.

Ty si rozmysli zda Benzín nebo naftu a pak je to jednoduché... na pojistku v této kategorii aut nemá smysl myslet, protože na spotřebě se to rychle vrátí.
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d :-)
roan
Registrovaný
Příspěvky: 47
Registrován: ned 27.07.2003 00:00
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od roan »

Pokud chceš E39 tak v dieslu jedine 530D, a v benzinu jedine 530i nebo a to bych ti doporučil 540i.
M3maniac Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6969
Registrován: ned 29.06.2003 00:00

#12 Příspěvek od M3maniac Čestný člen »

Huska píše:Já Ti poradím jako kluci předemnou..... v benzínu běž do 328i v dieslu bych šel do 530d.
528i X 525i ... má stejnou nebo lepší spotřebu (nikdy ne horší) a jede líp
525TDS X 530d ... pocitově se mi zdá že TDS vyráží rychleji, ale je to jen zřetelnějším nástupem turba ... jinak 3,0dje novější, plynulejší ještě o litr úspornější a dnes bych volil raději tuto variantu.

Ty si rozmysli zda Benzín nebo naftu a pak je to jednoduché... na pojistku v této kategorii aut nemá smysl myslet, protože na spotřebě se to rychle vrátí.


No nevím co se ti na spotřebě vrátí :D 530dA jezdí za 10l nafty normálni jízdou 528 to samé,při jízdě na spotřebu se dá s 530dA jet za 7,2 ale to se musíš fakt snažit.Jedinou výhodu má že ikdyž jedeš kládu tak přes 12 to nejde,u 528 my to bude víc,hádám tak 16l.Každopádně pro 530d mluví jasně supr zátah od spodu.530d v manuálu je na tom líp,bere tak o 2l míň,tam se můžem bavit o úsporné káře. Fpoho se dalo jet do 6l ,při jízdě kdy mě nikdo nepředjel brala 8,5l nafty.Ale automat je ve spojení s tímto motorem luxus :D
bpytlik
Registrovaný
Příspěvky: 2085
Registrován: stř 31.07.2002 00:00
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od bpytlik »

M3maniac píše:
Huska píše:Já Ti poradím jako kluci předemnou..... v benzínu běž do 328i v dieslu bych šel do 530d.
528i X 525i ... má stejnou nebo lepší spotřebu (nikdy ne horší) a jede líp
525TDS X 530d ... pocitově se mi zdá že TDS vyráží rychleji, ale je to jen zřetelnějším nástupem turba ... jinak 3,0dje novější, plynulejší ještě o litr úspornější a dnes bych volil raději tuto variantu.

Ty si rozmysli zda Benzín nebo naftu a pak je to jednoduché... na pojistku v této kategorii aut nemá smysl myslet, protože na spotřebě se to rychle vrátí.


No nevím co se ti na spotřebě vrátí :D 530dA jezdí za 10l nafty normálni jízdou 528 to samé,při jízdě na spotřebu se dá s 530dA jet za 7,2 ale to se musíš fakt snažit.Jedinou výhodu má že ikdyž jedeš kládu tak přes 12 to nejde,u 528 my to bude víc,hádám tak 16l.Každopádně pro 530d mluví jasně supr zátah od spodu.530d v manuálu je na tom líp,bere tak o 2l míň,tam se můžem bavit o úsporné káře. Fpoho se dalo jet do 6l ,při jízdě kdy mě nikdo nepředjel brala 8,5l nafty.Ale automat je ve spojení s tímto motorem luxus :D


Co dodat?? Vyjmecne ale naprosto vyjmecne totalni souhlas :)
Uživatelský avatar
Huska
Registrovaný
Příspěvky: 3224
Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
Bydliště: Brno / Olomouc
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od Huska »

M3maniac píše:
Huska píše:Já Ti poradím jako kluci předemnou..... v benzínu běž do 328i v dieslu bych šel do 530d.
528i X 525i ... má stejnou nebo lepší spotřebu (nikdy ne horší) a jede líp
525TDS X 530d ... pocitově se mi zdá že TDS vyráží rychleji, ale je to jen zřetelnějším nástupem turba ... jinak 3,0dje novější, plynulejší ještě o litr úspornější a dnes bych volil raději tuto variantu.

Ty si rozmysli zda Benzín nebo naftu a pak je to jednoduché... na pojistku v této kategorii aut nemá smysl myslet, protože na spotřebě se to rychle vrátí.


No nevím co se ti na spotřebě vrátí :D 530dA jezdí za 10l nafty normálni jízdou 528 to samé,při jízdě na spotřebu se dá s 530dA jet za 7,2 ale to se musíš fakt snažit.Jedinou výhodu má že ikdyž jedeš kládu tak přes 12 to nejde,u 528 my to bude víc,hádám tak 16l.Každopádně pro 530d mluví jasně supr zátah od spodu.530d v manuálu je na tom líp,bere tak o 2l míň,tam se můžem bavit o úsporné káře. Fpoho se dalo jet do 6l ,při jízdě kdy mě nikdo nepředjel brala 8,5l nafty.Ale automat je ve spojení s tímto motorem luxus :D


Měl jsem namysli spotřebu vyšších obsahů stejných paliv...525i X 528i
A 525TDS X 530d ...... nenapadlo mě že by někdo mohl v tomto případě porovnávat spotřebu benzíňáků X dieslům.... Kdo hledí na spotřebu tak má jen jednu volbu :wink:
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d :-)
Dolphin
Registrovaný
Příspěvky: 50
Registrován: sob 07.08.2004 00:00
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od Dolphin »

Tak já osobně jsem měl E39 530d 135kW a myslím si, že E39 525tds 105kW nemá žádnou šanci. Když se načipuje, tak možná se přiblíží, ale kdo do zase čip do 530, tak zase ujede. Podle mě je čipování týrání motoru. Od BMW vědí dobře, co motor zvládne. Dobrá volba je E39 525d 120kW, kde je to odvozeno od 3,0d common-rail, která byla od 10/2000 ( model 2001 ) zvednuta novým sáním na 142kW. Teď mám 525d Touring v manuálu a dokáže se plazit ( cca 80km/h při 1500rpm) pod 4l. Na dálnici do 130km/h 5-6l. Když se jede kláda, tak jsem jel Praha - Liberec cca přes 15l, ale taky jsem byl na pětku pořád na 4500rpm a můj nárazník byl hromadný hřbitov podzimního hmyzu. V normálním spíše rychlejším provozu lze jezdit za 7l nafty. Asi měsíc jsem měl půjčenou E39 528iA 142kW a když jsem se palzil, tak jsem atakoval 8l benzínu. Běžné mimo město lehce přes 10l a když jedeš, tak začínáš na 12l. Kládu jsem si nedovolil, ale rychlejší jízda se rovná 15l a kláda bude přes 20l. Tak raději jsem zůstal u diesela. Ale jízda s benzínem je úplně někde jinde. Jak se to dá pěkně vytočit přes 6000rpm. Kdybych měl hodně peněz, tak bych si koupil benzina E39 540i 210kW a nic bych neřešil. Jedině zda existuje v manuálu. M5 se bohužel nedělá v Touringu.
Odpovědět