Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
525tds štarty
Vedel by mi prosím niekto poradi??Velmi neštastne som kúpil BMW525TDS r.v.1992 - ešte som sa v podstate na tom aute normálne neviezol.Stručne:motor neštartuje už pri teplote +10°C !!! Ak je vonkajšia teplota vyššia naštartuje okamžite...
Ktorým smerom mám pátra? po príčine? Môže by? vôbec motor tak opotrebovaný aby nenaštartoval ani pri takej relatívne vysokej teplote???...pri -10°C by som to ešte pochopil....Dakujem
Ktorým smerom mám pátra? po príčine? Môže by? vôbec motor tak opotrebovaný aby nenaštartoval ani pri takej relatívne vysokej teplote???...pri -10°C by som to ešte pochopil....Dakujem
...se zhavicema rovnou zkontrolovat vstriky, potom cerpadlo, aby davalo slusny tlak (tam byva ale problem, ze to nestartuje v teple, ale chladnu jo)...no a pak dalsich milion dvacet ruznych vetsich a mensich oprav a budes to 3 roky opravovat, pak rok jezdit a pak to prodas....takhle to chodi.
Jo, jeste jsem zapomel....za chvili si budes rikat, proc sis koupil zasranou naftu, kdyz na spotrebe sice jezdis levneji, ale vsechny opravy stoji mnohem vic...takze se to ve finale nevyplati.
Jo, jeste jsem zapomel....za chvili si budes rikat, proc sis koupil zasranou naftu, kdyz na spotrebe sice jezdis levneji, ale vsechny opravy stoji mnohem vic...takze se to ve finale nevyplati.
RostaO píše:...se zhavicema rovnou zkontrolovat vstriky, potom cerpadlo, aby davalo slusny tlak (tam byva ale problem, ze to nestartuje v teple, ale chladnu jo)...no a pak dalsich milion dvacet ruznych vetsich a mensich oprav a budes to 3 roky opravovat, pak rok jezdit a pak to prodas....takhle to chodi.
Jo, jeste jsem zapomel....za chvili si budes rikat, proc sis koupil zasranou naftu, kdyz na spotrebe sice jezdis levneji, ale vsechny opravy stoji mnohem vic...takze se to ve finale nevyplati.
jojo,rovnou...to tady v životě 90%lidí neudělá....rovnou

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 763
- Registrován: čtv 14.03.2002 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
majo píše:Vedel by mi prosím niekto poradi??Velmi neštastne som kúpil BMW525TDS r.v.1992 - ešte som sa v podstate na tom aute normálne neviezol.Stručne:motor neštartuje už pri teplote +10°C !!! Ak je vonkajšia teplota vyššia naštartuje okamžite...
Ktorým smerom mám pátra? po príčine? Môže by? vôbec motor tak opotrebovaný aby nenaštartoval ani pri takej relatívne vysokej teplote???...pri -10°C by som to ešte pochopil....Dakujem
Odhadem podle (ne)startovací teploty: tři upálené žhavící svíčky.
M3maniac píše:RostaO píše:...se zhavicema rovnou zkontrolovat vstriky, potom cerpadlo, aby davalo slusny tlak (tam byva ale problem, ze to nestartuje v teple, ale chladnu jo)...no a pak dalsich milion dvacet ruznych vetsich a mensich oprav a budes to 3 roky opravovat, pak rok jezdit a pak to prodas....takhle to chodi.
Jo, jeste jsem zapomel....za chvili si budes rikat, proc sis koupil zasranou naftu, kdyz na spotrebe sice jezdis levneji, ale vsechny opravy stoji mnohem vic...takze se to ve finale nevyplati.
jojo,rovnou...to tady v životě 90%lidí neudělá....rovnouaž to upadne tak se to udělá.....
...to vis, me ten turbodiesel taky vyskolil. Uz na to seru a az to auto prodam, tak si koupim benzin. Sice budu jezdit za vic, ale aspon se to jednoduseji opravuje a neni to zdaleka tak citlivy. Uz me to fakt nebavi...za 2.5 roku, co to mam sem menil elektrickej vrch cerpadla, potom znovu cely cerpadlo, delal jsem vstriky, ted jsem zrepasoval turbo ...a na to se fakt muzu vysrat...vrazet do auta v hodnote 90k dalsich 50k mi pripada malo ftipny kvuli mensi spotrebe
...a samozrejme standardni udrzba typu brzdove kotouce, pruziny, tlumice, komplet spojka, nove prahy, zadni lemy atp....to beru...to holt chce kazdy auto

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1035
- Registrován: pát 23.01.2004 01:00
- Bydliště: Old Pillsen
- Kontaktovat uživatele:
1/Myslím si taky, že to budou svíčky.
2/Ještě vyzkoušej baterku, jestli už není stará.
Já jsem koupil baterku 110Ah a vpoho mi to nastartovalo i se dvěmi odpálenými svíčkami.
Jenom to asi 5s trochu víc kouřilo.
Ty svíčky proměř a každopádně vyměň.
3/Jestli je to baterkou, tak by jsi nemusel to auto taky odemknout.
V tom případě se podívej do hloubi fóra, někde se tady dobívání E34 řešilo.

2/Ještě vyzkoušej baterku, jestli už není stará.



3/Jestli je to baterkou, tak by jsi nemusel to auto taky odemknout.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1035
- Registrován: pát 23.01.2004 01:00
- Bydliště: Old Pillsen
- Kontaktovat uživatele:
RostaO píše:M3maniac píše:RostaO píše:...se zhavicema rovnou zkontrolovat vstriky, potom cerpadlo, aby davalo slusny tlak (tam byva ale problem, ze to nestartuje v teple, ale chladnu jo)...no a pak dalsich milion dvacet ruznych vetsich a mensich oprav a budes to 3 roky opravovat, pak rok jezdit a pak to prodas....takhle to chodi.
Jo, jeste jsem zapomel....za chvili si budes rikat, proc sis koupil zasranou naftu, kdyz na spotrebe sice jezdis levneji, ale vsechny opravy stoji mnohem vic...takze se to ve finale nevyplati.
jojo,rovnou...to tady v životě 90%lidí neudělá....rovnouaž to upadne tak se to udělá.....
...to vis, me ten turbodiesel taky vyskolil. Uz na to seru a az to auto prodam, tak si koupim benzin. Sice budu jezdit za vic, ale aspon se to jednoduseji opravuje a neni to zdaleka tak citlivy. Uz me to fakt nebavi...za 2.5 roku, co to mam sem menil elektrickej vrch cerpadla, potom znovu cely cerpadlo, delal jsem vstriky, ted jsem zrepasoval turbo ...a na to se fakt muzu vysrat...vrazet do auta v hodnote 90k dalsich 50k mi pripada malo ftipny kvuli mensi spotrebe
...a samozrejme standardni udrzba typu brzdove kotouce, pruziny, tlumice, komplet spojka, nove prahy, zadni lemy atp....to beru...to holt chce kazdy auto
To chce si auto při koupi dokonale prověřit. Já mam taky 524td/91 a za dva a půl roku jsem měnil jen vstřikovací pumpu,(O tom jsem ,ale věděl a stím jsem to i kupoval.) žhavící svíčky na loňskou tuhou zimu a brzdové destičky na předku. Víc ani ?uk.



- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Jo Jo jak říkají kluci máš problém se žhavením. Pokud Ti vše ostatní funguje jak má, se divím že jsi takouvou "maličkost" neopravil.
Jinak podle mě Ti z vás co si ztěžují že se jim auto sere je jen špatná koupě. Otec když kupoval TDSo tak jsme ho důkladně prolezli, srazili 20tisíc na nutné opravy a skutečně jsme hned z kraje uvedli vše do stavu jak má být. Máme najeto asi 50tis.km bez problémů a to jsme typovali že auto mělo stočené tacho. Takže když někdo blbě koupí tak prodělá víc než ¨kdyby si nechal poradit od odborníků a něco jim při koupi zaplatil.
Jinak podle mě Ti z vás co si ztěžují že se jim auto sere je jen špatná koupě. Otec když kupoval TDSo tak jsme ho důkladně prolezli, srazili 20tisíc na nutné opravy a skutečně jsme hned z kraje uvedli vše do stavu jak má být. Máme najeto asi 50tis.km bez problémů a to jsme typovali že auto mělo stočené tacho. Takže když někdo blbě koupí tak prodělá víc než ¨kdyby si nechal poradit od odborníků a něco jim při koupi zaplatil.




-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1035
- Registrován: pát 23.01.2004 01:00
- Bydliště: Old Pillsen
- Kontaktovat uživatele:
Huska píše:Jo Jo jak říkají kluci máš problém se žhavením. Pokud Ti vše ostatní funguje jak má, se divím že jsi takouvou "maličkost" neopravil.
Jinak podle mě Ti z vás co si ztěžují že se jim auto sere je jen špatná koupě. Otec když kupoval TDSo tak jsme ho důkladně prolezli, srazili 20tisíc na nutné opravy a skutečně jsme hned z kraje uvedli vše do stavu jak má být. Máme najeto asi 50tis.km bez problémů a to jsme typovali že auto mělo stočené tacho. Takže když někdo blbě koupí tak prodělá víc než ¨kdyby si nechal poradit od odborníků a něco jim při koupi zaplatil.


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2225
- Registrován: pon 14.04.2003 00:00
- Bydliště: Bedřichov
- Kontaktovat uživatele:
RostaO píše:...to vis, me ten turbodiesel taky vyskolil. Uz na to seru a az to auto prodam, tak si koupim benzin. Sice budu jezdit za vic, ale aspon se to jednoduseji opravuje a neni to zdaleka tak citlivy. Uz me to fakt nebavi...za 2.5 roku, co to mam sem menil elektrickej vrch cerpadla, potom znovu cely cerpadlo, delal jsem vstriky, ted jsem zrepasoval turbo ...a na to se fakt muzu vysrat............................
ale každej si to musí vyzkoušet sám aby na to přišel
úplně mi mluvíš z duše a plně tě chápu

ona taková repase nebo oprava čerpadla nebo turba, což je u diesla běžná věc - stojí víc než plno lidí projezdí v benzínu za celej rok

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1035
- Registrován: pát 23.01.2004 01:00
- Bydliště: Old Pillsen
- Kontaktovat uživatele:
Baxon píše:RostaO píše:...to vis, me ten turbodiesel taky vyskolil. Uz na to seru a az to auto prodam, tak si koupim benzin. Sice budu jezdit za vic, ale aspon se to jednoduseji opravuje a neni to zdaleka tak citlivy. Uz me to fakt nebavi...za 2.5 roku, co to mam sem menil elektrickej vrch cerpadla, potom znovu cely cerpadlo, delal jsem vstriky, ted jsem zrepasoval turbo ...a na to se fakt muzu vysrat............................
ale každej si to musí vyzkoušet sám aby na to přišel
úplně mi mluvíš z duše a plně tě chápu![]()
ona taková repase nebo oprava čerpadla nebo turba, což je u diesla běžná věc - stojí víc než plno lidí projezdí v benzínu za celej rok
Podle mě, když se kupuje auto, takto:

Dejme tomu, že stojí 170k a já mam 175k = kravina, protože podle stavu vozidla se musí počítat: Cena auta+7k na povinné ručení+5k na předkupní diagnostiku+10k na nutné opravy+10k na tuzink

Možná nebude někdo souhlasit, ale je to jen věc názoru a mě se tento názor zatím vždy vyplatil.

No myslel jsi to dobře,akorát nemůžu souhlasit,že pokud jjsou investice víc jak 10k ,že je to šrot či cosi podobného.Např. koupíš pěkné zachovalé tds,dokonce v origo laku nebité a má poctivejch 200tkm,no a ikdyž vypadá nádherně a zdravě...může se stát,že jsou tlumiče a spojka origo původní,a kopou kotouče no a už jsi na 20k.A to se nebudem bavit o čerpadle,žhavičkách atd....
P.S. co obnáší tuning za 10k?
P.S. co obnáší tuning za 10k?

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1035
- Registrován: pát 23.01.2004 01:00
- Bydliště: Old Pillsen
- Kontaktovat uživatele:
Jinak, když diesel nechce chytit, tak je to buď:
1/špatné svíčky
-vyměnit
2/špatná baterka
-vyměnit nebo se pokusit ji oživit
3/špatné vstř.čerpadlo
-vyměnit celé nebo hořejšek
3a/ucpané vstřiky
-vyčistit nebo vyměnit
4/špatné palivové čerpadlo
-vyměnit
5/došla nafta!
-natankovat
6/zadřenej motor
-kua a dopedele
7/chybějící motor
-namontovat
1/špatné svíčky

2/špatná baterka

3/špatné vstř.čerpadlo

3a/ucpané vstřiky

4/špatné palivové čerpadlo

5/došla nafta!

6/zadřenej motor

7/chybějící motor

....dakujem za všetky dobré aj "dobré" rady - mám iba malý komentár-samozrejme, že tie žhaviče ma napadli ako prvé,ale obávam sa že to nebude to "pravé" - možno je vadný jeden, max.dva - to si ale myslím,že by to auto aspon trochu zakašlalo a možno aj po chvíli chytilo.
Zvláštne je,že po konzultáciach asi v 3 autorizovaných servisoch si ani jeden z technikov nemyslel,že to sú žhaviče!!!Tipujú to na špatne nastavený predstih na čerpadle čo je dos? možné,lebo auto je málo ostré slabo akceleruje(lenivé) a má vcelku problém do kopca.Dnes bolo o 3°C teplejšie (cca12°C) a naštartovalo.Tie žhaviče ale pre istotu pozriem,ale tak ako sú uložené na tej 525tds - to som ešte nevidel-kto sa tam má dosta????kua!
Zvláštne je,že po konzultáciach asi v 3 autorizovaných servisoch si ani jeden z technikov nemyslel,že to sú žhaviče!!!Tipujú to na špatne nastavený predstih na čerpadle čo je dos? možné,lebo auto je málo ostré slabo akceleruje(lenivé) a má vcelku problém do kopca.Dnes bolo o 3°C teplejšie (cca12°C) a naštartovalo.Tie žhaviče ale pre istotu pozriem,ale tak ako sú uložené na tej 525tds - to som ešte nevidel-kto sa tam má dosta????kua!
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1035
- Registrován: pát 23.01.2004 01:00
- Bydliště: Old Pillsen
- Kontaktovat uživatele:
majo píše:....dakujem za všetky dobré aj "dobré" rady - mám iba malý komentár-samozrejme, že tie žhaviče ma napadli ako prvé,ale obávam sa že to nebude to "pravé" - možno je vadný jeden, max.dva - to si ale myslím,že by to auto aspon trochu zakašlalo a možno aj po chvíli chytilo.
Zvláštne je,že po konzultáciach asi v 3 autorizovaných servisoch si ani jeden z technikov nemyslel,že to sú žhaviče!!!Tipujú to na špatne nastavený predstih na čerpadle čo je dos? možné,lebo auto je málo ostré slabo akceleruje(lenivé) a má vcelku problém do kopca.Dnes bolo o 3°C teplejšie (cca12°C) a naštartovalo.Tie žhaviče ale pre istotu pozriem,ale tak ako sú uložené na tej 525tds - to som ešte nevidel-kto sa tam má dosta????kua!
Tak to je jednoduché.

