Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Prasklej rozvodak u M50??
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2208
- Registrován: čtv 18.12.2003 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Dnes jsem jel asi 70km/hod a 3000 ot a nejadnou se neco neurciteho ozvalo v motoru, mozna jen ztratou vykonu a motor byl mrtvej.Proste rychla smrt.Kontroloval jsem pojistky atd a vsechny se zdaji v poradku.Elektrika jede vsude normalne.
Kdyz jsem se snazil nastartovat tak se me zda ze se motor toci strasne na prezdno, jako moc lehce, rozhodne jinak nez normalne.Take jsem oddelal kryt k cerpadlu a pri klickach na 2 ani potom pri startovani benzinova pumpa nebyla slyset,tak doufam ze to treba bude tim.
Bojim se ze je prdlej rozvodovej retez, ale to by se stat nemelo ne???
Je to motor M50 2,5i 24v VANOS.
Diky pokud zde sdelite svoje nazory, traba jak zjistit pricinu atd.nez to dam do servisu.
Kdyz jsem se snazil nastartovat tak se me zda ze se motor toci strasne na prezdno, jako moc lehce, rozhodne jinak nez normalne.Take jsem oddelal kryt k cerpadlu a pri klickach na 2 ani potom pri startovani benzinova pumpa nebyla slyset,tak doufam ze to treba bude tim.
Bojim se ze je prdlej rozvodovej retez, ale to by se stat nemelo ne???
Je to motor M50 2,5i 24v VANOS.
Diky pokud zde sdelite svoje nazory, traba jak zjistit pricinu atd.nez to dam do servisu.
- TURBO_KrteK
- Registrovaný
- Příspěvky: 824
- Registrován: úte 01.10.2002 00:00
- Bydliště: Praha/Káraný
Nazdar chlape,
jak už tady zmiňoval někdo předemnou takto by byl fakt velkej extrém!
Životnost rozvoďáku u e 34 535 i starej model motoru - ne Vanos- byl něco kolem 400 000 tisíc km.Tak to by ten tvůj měl být tak lehce zajetej.
pumpa to být může , ale je to divný - u startování by měli být rozdíly v délce točení motorem předtim než se to stalo, docházel by ti benzín ještě než by ti počítač hlásil že tam neni - pumpa neni schopná vytvořit dostatečný tlak když je v nádrži málo benzínu - atd.
A v neposlední řadě, kdyby ti prasknul rozvoďák tak by jsi nemoh točit motorem - prostě by se ti to potkalo a bylo by vymalováno.
Nejjednodužší je podívat se zda neni prasklej , ale když řikáš že neni slyšet pumpa tak je to asi pumpa.Na obyčejnej typ motoru se dá pořídit za litr jetá, nová druhovýroba kolem 7 tis.pozor na typ výčka pumpy.
jak už tady zmiňoval někdo předemnou takto by byl fakt velkej extrém!
Životnost rozvoďáku u e 34 535 i starej model motoru - ne Vanos- byl něco kolem 400 000 tisíc km.Tak to by ten tvůj měl být tak lehce zajetej.
pumpa to být může , ale je to divný - u startování by měli být rozdíly v délce točení motorem předtim než se to stalo, docházel by ti benzín ještě než by ti počítač hlásil že tam neni - pumpa neni schopná vytvořit dostatečný tlak když je v nádrži málo benzínu - atd.
A v neposlední řadě, kdyby ti prasknul rozvoďák tak by jsi nemoh točit motorem - prostě by se ti to potkalo a bylo by vymalováno.
Nejjednodužší je podívat se zda neni prasklej , ale když řikáš že neni slyšet pumpa tak je to asi pumpa.Na obyčejnej typ motoru se dá pořídit za litr jetá, nová druhovýroba kolem 7 tis.pozor na typ výčka pumpy.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2208
- Registrován: čtv 18.12.2003 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
tak pratele konec dohadu....je to ten extrem, ruplej rozvodovej retez!!
V Moravanech na to cumeli jak na zjeveni ze to za dobu co delaji BMW vidi poprve na benzinaku!Vzdy jsem si myslel ze jsem vyjmecny, ale ze budu jeden z 10 000 sem necekal....
Jinak motor se toci, protoze ventily uz jsou pozohybane,jsou slaboucke takze no problem.
V podstate vyjde nastejno jestli das jinej motor nebo opravis starej, ale ja sem se rozhodl pro generalku, protoze ten motor byl skvelej.jeden z nejzivejsich co jsem v petkach jel.
Oprava bude bratru za 30 000, takze to co jsem od vanoc setril na vyspraveni drobnosti na aute, tak padne na motor.
Ale za dva tydny uz zas budu driftovat po Brnenskych ulicich.....
Trochu me nemcouri nasrali, ale zustavam verny BMW.
V Moravanech na to cumeli jak na zjeveni ze to za dobu co delaji BMW vidi poprve na benzinaku!Vzdy jsem si myslel ze jsem vyjmecny, ale ze budu jeden z 10 000 sem necekal....
Jinak motor se toci, protoze ventily uz jsou pozohybane,jsou slaboucke takze no problem.
V podstate vyjde nastejno jestli das jinej motor nebo opravis starej, ale ja sem se rozhodl pro generalku, protoze ten motor byl skvelej.jeden z nejzivejsich co jsem v petkach jel.
Oprava bude bratru za 30 000, takze to co jsem od vanoc setril na vyspraveni drobnosti na aute, tak padne na motor.
Ale za dva tydny uz zas budu driftovat po Brnenskych ulicich.....
Trochu me nemcouri nasrali, ale zustavam verny BMW.
tak to je pešek.... to máš to samý jak když jsem koupil v něm . passata tdi se serviskou nebouraný,výměna rozvod.řemene byla v 90.000km a ve 150tkm mi rupnul!!! kdybych neměl origo servisku vyměnil bych ho bez váhání,ale prostě smůla....bum bác a bylo... ještě že mám supr lidi,za 2dny a 11k hotovo,včetně nového řemene a kladek s olejem ! 

Jawak píše:Pivson píše:darmon píše:neni to extrem, u M50 vubec ne a nejsi prvni komu se to tady na foru stalo
brrrr nestraš!!! ještě to tak
No tak už jsme tady 2 s M50 kaputt...
Komu se to tady na foru stalo ještě?
myslim don_t, v lete loni mi vecer volal ze se mu auto zastavilo a chova se divne a ja mu rek dle popisu ze to je sice divny ale vypada to na mrdlej rozvodak a dal mu cislo na lacinou odtahovku a byl to mrdlej rozvodak. na bimmer.org se o tom diskutuje docela casto.
- TURBO_KrteK
- Registrovaný
- Příspěvky: 824
- Registrován: úte 01.10.2002 00:00
- Bydliště: Praha/Káraný
TURBO_KrteK píše:jde o to ze mas rozvodovy remen a retez
nevim presne v jakem aute je ktery, ale snad sesti hrnky maj retez, ostatni remen
mno to je jasne M40 ma remen zbytek ma retez, tusim
TURBO_KrteK píše:ten retez je trochu o necem jinem, me bylo receno, ze za cenu toho retezu + neco za praci, muzu mit jiny motor ....
to je kravina... si myslim
- TURBO_KrteK
- Registrovaný
- Příspěvky: 824
- Registrován: úte 01.10.2002 00:00
- Bydliště: Praha/Káraný
- TURBO_KrteK
- Registrovaný
- Příspěvky: 824
- Registrován: úte 01.10.2002 00:00
- Bydliště: Praha/Káraný
skautik píše:TURBO_KrteK píše:jde o to ze mas rozvodovy remen a retez
nevim presne v jakem aute je ktery, ale snad sesti hrnky maj retez, ostatni remen
mno to je jasne M40 ma remen zbytek ma retez, tusim
no sak sem to rikal M4x > 4 hrnek tj. remen
skautik píše:TURBO_KrteK píše:ten retez je trochu o necem jinem, me bylo receno, ze za cenu toho retezu + neco za praci, muzu mit jiny motor ....
to je kravina... si myslim
ze je drahej ? a ze za tu cenu co bych dal za novy muzu mit jetej motor ?

- TURBO_KrteK
- Registrovaný
- Příspěvky: 824
- Registrován: úte 01.10.2002 00:00
- Bydliště: Praha/Káraný
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1151
- Registrován: pon 11.03.2002 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
skautik píše:mno ja jen, ze kamos ted menil rozvodak (retez) na Oplu omega 2,5 TD
coz je vlastne motor M51 bmw a krom toho, ze je to drbacka si nestezoval, ze by ho to stalo nejake strasne penize... s ohledem na to ze s tim najel pres 300k
jo ale tady na tom motoru je to opravdu drbarna, je to prace na celej den