Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

SKUBANI?DUSENI?

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Anonymous

#1 Příspěvek od Anonymous »

ZDAR MAM DOTAZ PREDTIM NEZ ZAJEDU NA DIAGNOSTIKU NEVITE NEKDO CO TO MUZE BYT KDYZ JEDU A PRI RYCHLIM SESLAPNUTI PLYNU TO ZACNE CUKAT A JAKO BY SE DUSIT A KDYZ PLYN PRIDAVAM POMALU TAK JE TO O.K?SVICKY SOU V POHO JO A TAKY KOLISAJ OTACKY 700-1000 DIKES JO A JE TO VANOS MOTOR :cry:
Anonymous

#2 Příspěvek od Anonymous »

Mně to dálo to samí dal novou lamdu a pohoda.Na vrakáči zánovní 1500kč.
Doktor1
Registrovaný
Příspěvky: 782
Registrován: pon 08.12.2003 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Doktor1 »

Diagnostika ti rekne vic...
JFK Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4718
Registrován: pát 15.03.2002 01:00
Bydliště: Lhota

#4 Příspěvek od JFK Čestný člen »

cidlo vacky a sestelovat vanos. mel jsem ten samej miniproblem u M5, neni to tak desny po vymene cidla vacky a svicek, ale jeste ten zatah neni ok. vymenim palivovej filtr, necham sestelovat vanos a potom se uvidi. kdyz to nepomuze, vymena katalizatoru. to je ale za 160 s dph, takze tam frknu sportovni po 20 a bude klid. Lambdy jsou ok podle diagnostiky
mayklmaykl
Registrovaný
Příspěvky: 159
Registrován: čtv 24.07.2003 00:00

#5 Příspěvek od mayklmaykl »

to muze bejt hodne veci...cidlo vacky tepelne cidlo,potenciometr skrtici klapky,lambda sonda cidlo prutoku vzduchu....nejpravdepodobnejsi je to cidlo na vzduch nebo lambda pripadne muze bejt zasranej prutok benzinu pripadne zasranej benzin to by nebylo nic divnyho.nejlip udelas kdyz pojedes na tu diag. stoji asi 5tikilo na tohle ta vaha je horsi asi 14000 lambda asi 5000 ale mozna mas 2...
darmon
Registrovaný
Příspěvky: 3701
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od darmon »

ehm vanosovej motor s vahou vzduchu ?
Anonymous

#7 Příspěvek od Anonymous »

TOHLE TEMA TADY MYSLIM UZ NEKDO DRIV RESIL NO ZA KDYZ JE MOTOR STUDENEJ TAK JEDE V POHO ALE JAK SE OHREJE ZACNE BLBNOUT A JAKMILE SESLAPNU RYCHLEJI PLYN TAK TO NECHCE VUBEC TAHNOUT A MATO DIVNY ZVUK ALE KDYZ HO SESLAPNU POMALU TAK JE TO V POHO A TAKY JAK SE RIKAL KOLISAJ OTACKY DRZEJSE VETSINOU NA TECH 1000 ALE PO OHRATI SPADNOU NA 600 KDYZ VYNDAM SVICKY SOU V POHO NASTRIKAM JE TIM KONTAKTEM ABY LIP CHYTALI ALE VYDRZI TO 15 MIN A ZASE TO SPADNE NA 600.....................?JINAK NA TU DIAGNOSTIKU BYCH SI RAD ZASEL ALE VSUDE TO DELAJ JINAK NA HOVNO JAKBY NEVEDELI JAK SE STIM DELA PORADTE NEKDO KDE TO V PRAZE VAZNE UMEJ NERAD BYCH DAL 500-800 NEJAKYM BLBCUM
mayklmaykl
Registrovaný
Příspěvky: 159
Registrován: čtv 24.07.2003 00:00

#8 Příspěvek od mayklmaykl »

ta vaha = cidlo prutoku vzduchu rika se tomu tak i kdyz to je neco jinyho.
jo a jestli chces neco poradit diagnostiku ti sice udelaj v kazdym bmw servisu asi za to 5kilo jak jsem psal ale nevim jak kde jinak pri te diag si dej bacha v servisech te radi ojebou protoze vetsinou to hlasi najednou az 12 zavad/protoze vsechno se vsim souvisi/ a to by byl kotel na opravu takze odpojit diag. poradne prohnat a znova napojit a pak plynule pridavat plyn 500-6500ot a sledovat krivku vzduchu kolik to tam sype...nesmej tam bejt zadny schody....dej na to provadeni diag bacha protoze ty joudove jen vetsinou cumej co jim to napise a ono to nekdy nenapise a musis to vysledovat.jinakj kdyby lambda sondy tak hodnota ma byt kolem 1.00-1.02
Odpovědět