530DAT píše:Teda tady se z brzd staly gumy ale ted ma muj krasavec nalitano 30k a zacal ??? brzdit jak vsteklej, je to neco uplne jinyho nez driv???!!! Nechapu, libi se mi to, ale jak to????
E39 brděj na prd, aspoň co jsem cekal od M-ka. E36 M3 brzdi urcite lepe nez M5. Ted tam dam derovane kotouce a desky Ferodo 2000, takze to snad bude ok:)
JFK píše:E39 brděj na prd, aspoň co jsem cekal od M-ka. E36 M3 brzdi urcite lepe nez M5. Ted tam dam derovane kotouce a desky Ferodo 2000, takze to snad bude ok:)
Ahoj nebyls nahodou v Autecu, cca 14 dni nazpet??? dole u prodeje náhradních dilu a M5 (cerna) stala pred vydejem novejch kar???
530DAT píše:Teda tady se z brzd staly gumy ale ted ma muj krasavec nalitano 30k a zacal ??? brzdit jak vsteklej, je to neco uplne jinyho nez driv???!!! Nechapu, libi se mi to, ale jak to????
JFK píše:E39 brděj na prd, aspoň co jsem cekal od M-ka. E36 M3 brzdi urcite lepe nez M5. Ted tam dam derovane kotouce a desky Ferodo 2000, takze to snad bude ok:)
Ahoj nebyls nahodou v Autecu, cca 14 dni nazpet??? dole u prodeje náhradních dilu a M5 (cerna) stala pred vydejem novejch kar???
JFK píše:E39 brděj na prd, aspoň co jsem cekal od M-ka. E36 M3 brzdi urcite lepe nez M5. Ted tam dam derovane kotouce a desky Ferodo 2000, takze to snad bude ok:)
Ahoj nebyls nahodou v Autecu, cca 14 dni nazpet??? dole u prodeje náhradních dilu a M5 (cerna) stala pred vydejem novejch kar???
jsou to tak 3 týdny, s Lukášem H., je to možný:)
pěkné.....
super kara
koukal jsem na tebe ale rikal jsem si jsi to ty nebo ne...
nyní na své 5630d řeším problém předních kotoučů.. Nevíte zda mám každá e39 stejné uchycení brzdových třmenů.. původně mam malý kotouč a zkoupil jsem si velké (334mm) a vše otřebné ale nepasují mi třmeny tak prosím o radu...
To je divné já mám třetí kotouče ate,brembo,a ted i sportovní zimmerman a vsechny po 1000 km kopou nevite cim by to mohlo byt mam dojem ze kope je l strana nemuze byt nektery ze silentbloku praskly a pak se to znasobi nejezdim jaki prase kotouce vzdy zajedu a ty sporty uz taky kopou
Regis píše:Eh, Mko ma tusim spolecny s 540 a ostatni maj jiny, ale bez zaruky. Snad napise nekdo kdo to vi na tuty.
Jinak se muzes podivat do ETK na cisla dilu.
nejak moc neumim s etk pracovyt spis by mi mpomohl zda vite nekdo jestli kazda e39 ma stejny predny naboj s uchycením kotouci jelikoz nevim zda mám schánět jiné třmeny a nebo jiný náboj...
pupik33 píše:To je divné já mám třetí kotouče ate,brembo,a ted i sportovní zimmerman a vsechny po 1000 km kopou nevite cim by to mohlo byt mam dojem ze kope je l strana nemuze byt nektery ze silentbloku praskly a pak se to znasobi nejezdim jaki prase kotouce vzdy zajedu a ty sporty uz taky kopou
Nebude to materialem, ale montáží. Určitě ti v servise kde ti kotouče montujou, nedělají test házivosti kotoučú a potom se nemůžeš divit, že začnou po 1000km kopat. Samozřejmě předpokládám, že nejezdíš s urvanym silentblokem.
Problém je, že jsou všude v servisech líný jako prasata a nemaj na to přístroje, protože nachtěj investovat . Jednoduše ti řeknou, že je to materialem a čau !
Ted me napada, ze me zacne vzdycky taky kopat leva strana, tam mam stare rameno a mozna ma vytahanej silentblock. Na praves trane mam cely ramenonovy a tam je kotouc vydycky OK... To je na zamysleni
pupik33 píše:To je divné já mám třetí kotouče ate,brembo,a ted i sportovní zimmerman a vsechny po 1000 km kopou nevite cim by to mohlo byt mam dojem ze kope je l strana nemuze byt nektery ze silentbloku praskly a pak se to znasobi nejezdim jaki prase kotouce vzdy zajedu a ty sporty uz taky kopou
Stejnej problém jsem kdysi řešil s Mondeem V6, kotouče a desky Ferodo, po cca 5k km začaly kopat. Pokaždý daný nový kotouče + desky, kotouče 2x úspěšně vyreklamovaný, desky bohužel ne. Potom jsem dal origo (Motorcrafty) a naprosto v pohodě. Na E39 jsem dával pouze origo a naprosto bez problémů.
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
pupik33 píše:To je divné já mám třetí kotouče ate,brembo,a ted i sportovní zimmerman a vsechny po 1000 km kopou nevite cim by to mohlo byt mam dojem ze kope je l strana nemuze byt nektery ze silentbloku praskly a pak se to znasobi nejezdim jaki prase kotouce vzdy zajedu a ty sporty uz taky kopou
Nebude to materialem, ale montáží. Určitě ti v servise kde ti kotouče montujou, nedělají test házivosti kotoučú a potom se nemůžeš divit, že začnou po 1000km kopat. Samozřejmě předpokládám, že nejezdíš s urvanym silentblokem.
Problém je, že jsou všude v servisech líný jako prasata a nemaj na to přístroje, protože nachtěj investovat . Jednoduše ti řeknou, že je to materialem a čau !
kotouče jsem si dělal sám je pravda že v práci mám hodinky na měření házivosti ale to jsem nedělal:dělám v autor.servise a musím se tedy přiznat že za celých 10 let jsem neměl reklamaci na házivost kotoučů po koupi a jak na potvoru já je mám samozřejmě házivost jsem neměřil přisuzuji to silentbloku a něco při záběru bouchne v l části do podlahy jakoby urv sil.motoru