ManyP: Proč měníš staggered setup za obojí stejné? Je to nedotáčivý? Já jedu v pátek pro 540i E34 tam je 235/45/17 všude tak by mě to zajímalo. Jel jsem s M5 E34 315PS a tam bylo 225-17 / 245-17 a bylo to super, ten zadek prostě potřebuje trakci.ManyP píše:Panove tak ja sem si tam dal ate desky a brembo kotouce a mam s nema uz 5t a zatim v poho. Tuk tuk tuk na drevo. No a zadek sem dal Brembo s ferodama ale ty sem zatim nejel.
Ma jizda je svizna takze brzdy pouzivam a myslim ze e34 brzdi fakt moc dobre!!!
Kola mam teda 235/45-17 a zadek 255/40-17. Ted ale zadek pude na 235. Komplet vsechno na podvozku (zaveseni, silace, cepy, servo, pruziny riegger sport, tlumice) mam nove.
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Jak brzdí E 39
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 940
- Registrován: úte 02.09.2003 00:00
- Bydliště: ČB
- Klubové ID: 178
- Kontaktovat uživatele:
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 424
- Registrován: čtv 06.11.2003 01:00
- Bydliště: Hovorany
- Klubové ID: 102
- Kontaktovat uživatele:
menim pac sem koupil nova kola a tam sou gumy 235/45. Byla to akce. Ale casem tam zase pude 255/40-17 ale az se to sjezdi. No ja tam mel prva i 225 ale to bylo nic moc pak 235 to bylo lepsi ale nej se mi ukazalo 235 predek a zadek 255 to sedelo uplne suprove to uz se v zatacce fakt nehlo a ten zadek byl v prudkech rychlech zatackach bombove stabilni! Doporucuju 255 zadek a 235 predek ale co mam v planu v lete tak ze dam 255/40 na vsechna kola a verim ze to bude uplne nej akorat ze cim sirsi tim se hur sjizdeji. Spotreba stoupla o 1 litr pri prestupu z plechacu (205) na letni 235 resp 255 a sekunda na rozjezdu ale na tu ja seru pac v zatackach se to hodi a pri brzdeni na dalnici z 180 (200) je to znat nehorazne.
Zatim cus
Zatim cus
Tak na stromě zatím nevisím, ale konstatuji, že po najetí 3.000 km jsou ty brzdový kotouče zase zkroucenýMaca píše:Nevím jestli tohle téma už není passé, ale v pátek mi vyměnili oba přední brzdiče, oba náboje, dali mi tam nové kotouče a destičky (oboji ATE - doufám, že ne z Polska) a nakonec kontrola a seřízení geometrie, takže tak během měsíce uvidíme jestli to pomohlo (zatím to funguje). A jestli už nic nenapíšu, tak proto že to nepomohlo a visím na nejbližším stromě
, páč už nikdo neví co by s tím bylo jinýho.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 940
- Registrován: úte 02.09.2003 00:00
- Bydliště: ČB
- Klubové ID: 178
- Kontaktovat uživatele:
Mám neskutečný nutkání říct něco hodně neslušnýho o politice výrobců autodílů. Do prvovýroby jdou třeba sachs tlumiče, vydrží někomu i přes 100 tisíc km a když potom koupíš sachsy jako náhradní díl, jsou po dvaceti tisících v prdeli. Teď ještě ATE s těma kotoučema z máslové oceli, jsem zvědav co bude další a kde budeme shánět aspoň trochu slušné komponenty pro naše miláčkyMaca píše:Tak na stromě zatím nevisím, ale konstatuji, že po najetí 3.000 km jsou ty brzdový kotouče zase zkroucenýMaca píše:Nevím jestli tohle téma už není passé, ale v pátek mi vyměnili oba přední brzdiče, oba náboje, dali mi tam nové kotouče a destičky (oboji ATE - doufám, že ne z Polska) a nakonec kontrola a seřízení geometrie, takže tak během měsíce uvidíme jestli to pomohlo (zatím to funguje). A jestli už nic nenapíšu, tak proto že to nepomohlo a visím na nejbližším stromě
, páč už nikdo neví co by s tím bylo jinýho.
a servisákům už docházejí možnosti, co by tak ještě bylo možný vyměnit, aby k tomu nedocházelo. Jakékoliv rady uvítám.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1010
- Registrován: úte 11.03.2003 01:00
- Bydliště: Plzeň
- Klubové ID: 1930
No ja nevím, ale to mají širší gumy vliv na rychlost zpomalování na dálnici ze 180? Myslel jsem, že to má vliv až v okamžiku, kdy by kola měly jít do smyku a tím pádem se využívala rovnice čím širší gumy=tím větší styčná plocha=lepší brzdný účinek. Ale pokud brzdíš na dálnici ze 240 na 100 třeba během několika sekund, tak se kola stejně nezablokují a šířka gumy by neměla mít vliv, protože stejně má stálý kontakt s vozovkou. Nebo se mýlím? Píšeš, že je to znát nehorázně, tak proto tahle reakce...ManyP píše:pri brzdeni na dalnici z 180 (200) je to znat nehorazne.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1010
- Registrován: úte 11.03.2003 01:00
- Bydliště: Plzeň
- Klubové ID: 1930
Snad jsem o tom blokování něco psal ne? Vypadá to, jako by jsi nečetl vůbec můj příspěvek. Nebo ty když na 205 kolech zbrzdíš z 200 za 100 na dálnici, tak se tě zablokujou kola? Mně se ještě nestalo, abych zablokoval na dálnici kola. To nemyslíš vážně... Chápu, že na normální silnici to má vliv od doby zablokování kol, ale na dálnici?ManyP píše:Pro Lukkeho: sirsi guma = vetsi treni = neblokno se. Skus si to s 205 a pak s 255 a obe vem na tvrdo a poznas.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 424
- Registrován: čtv 06.11.2003 01:00
- Bydliště: Hovorany
- Klubové ID: 102
- Kontaktovat uživatele:
no pochop: abs je zarizeni ktere ti zabranuji bloknuti kol pri brzdeni. Abs snima kola "jak rychlo se toci". No a cim sirsi tim vetsi sila k bloknuti pac maji daleko vetsi prilnavost => tim pozdeji ti zacne prerusovat nebo omezovat brzdeny tlak! Takze cim sirsi tim min bere abs pac neni potreba a jak je znamo tak pokud je silnice sucha a neni mokra atd tak abs prodluzuje brzdnou drahu. No a tak jak sem rikal obuj tam 205 a zadupni a poznas jak se to abs bude moc posrat z teho bloknuti ktere musi odstranit zmenou talku nebo prerusenim brzdne sily a pak si to skus s papucama (255) a to servo bude spinkat pac ho nic nevzbudi.
=>cim sirsi tim kratsi brzdna draha
=>cim sirsi tim kratsi brzdna draha
No ono u BMW vůbec je s těma kotoučema problém,a nejen u zimermmanu,ale i tak světové značky jako ate a brembo tak nevím... teď až budu potřebovat koupím origo BMW! Nebo něco racingového...LOPOLO píše:Mam je taky a hazou jako svine .. vazeni, nikdy si je nekupujte. A ja kreten jsem stary dobry original kotouce nechal v servisu lezet.abdul píše:musim taky potvrdit reneho slova...
bytlik ma ty zimmermany taky a uz jsme je museli nechavat dvakrat liznout... proste se to pokrivi a hotovo...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1010
- Registrován: úte 11.03.2003 01:00
- Bydliště: Plzeň
- Klubové ID: 1930
Vysvětluješ mi to tady jak malýmu Lojzovi ze školky.ManyP píše:no pochop: abs je zarizeni ktere ti zabranuji bloknuti kol pri brzdeni. Abs snima kola "jak rychlo se toci". No a cim sirsi tim vetsi sila k bloknuti pac maji daleko vetsi prilnavost => tim pozdeji ti zacne prerusovat nebo omezovat brzdeny tlak! Takze cim sirsi tim min bere abs pac neni potreba a jak je znamo tak pokud je silnice sucha a neni mokra atd tak abs prodluzuje brzdnou drahu. No a tak jak sem rikal obuj tam 205 a zadupni a poznas jak se to abs bude moc posrat z teho bloknuti ktere musi odstranit zmenou talku nebo prerusenim brzdne sily a pak si to skus s papucama (255) a to servo bude spinkat pac ho nic nevzbudi.
=>cim sirsi tim kratsi brzdna draha


255 - muzes pusobit vetsim tlakem na pedal bez toho aby se ty kola zacaly blokovat to znamena, ze zastavis zpomalis driv nez s 205 kdy se ty kola zacnou blokovat driv, to znamena ze na ne musis pusobit mensim tlakem kdyz nechces aby se blokly tim padem mas mensi zpomaleni, aspon tak to chapuLukke píše:Nemá cenu tohle rozebírat, když každý se bavíme o něčem jiném.RuDoSh píše:no dite jsem jeste nastesti nedobrzdoval, ale kreteny na dalnici stokrat...![]()

