Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
žere jak protržené
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 281
- Registrován: čtv 13.03.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Hm zajímavá diskuze a sám jsem dlouho tento problém řešil.
Těch aspektů jsem bral několik a bylo těžké se rozhodnout.
Hlavní bylo rozhodnutí zda si ponechat stávající shit přibližovadlo a k tomu dokoupit něco na zábavu nebo koupit nějakej kompromis na mé každodenní pracovní ježdění.Tomu by odpovídal krásně 525 TDS Touring.Jenže ropáky ze zásady nemám rád a též na akcích bych asi nebyl spokojen s výkonem.
Tak jsem se rozhodl pro variantu druhého auta a uvažoval v rámci možností o min. 535 E34 , M3 E30 atd.Nakonec jsem šel do M5 E34 a nelituji toho.To auto skvěle jede i brzdí a radši víc připlatím za M než čipovat a filtrovat a nevím co ještě něco "pod".
No a teď již samozrejmě pokukuji po E39 ,ale než koupit 528,540 a čipovat atd. si radši zase "chvilku"počkám na M.A zrejmě do té doby vyměním i "služebáka"třeba zrovna za ten E34 525 TDS Touring,protože BMW má fakt něco do sebe.
Těch aspektů jsem bral několik a bylo těžké se rozhodnout.
Hlavní bylo rozhodnutí zda si ponechat stávající shit přibližovadlo a k tomu dokoupit něco na zábavu nebo koupit nějakej kompromis na mé každodenní pracovní ježdění.Tomu by odpovídal krásně 525 TDS Touring.Jenže ropáky ze zásady nemám rád a též na akcích bych asi nebyl spokojen s výkonem.
Tak jsem se rozhodl pro variantu druhého auta a uvažoval v rámci možností o min. 535 E34 , M3 E30 atd.Nakonec jsem šel do M5 E34 a nelituji toho.To auto skvěle jede i brzdí a radši víc připlatím za M než čipovat a filtrovat a nevím co ještě něco "pod".
No a teď již samozrejmě pokukuji po E39 ,ale než koupit 528,540 a čipovat atd. si radši zase "chvilku"počkám na M.A zrejmě do té doby vyměním i "služebáka"třeba zrovna za ten E34 525 TDS Touring,protože BMW má fakt něco do sebe.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2225
- Registrován: pon 14.04.2003 00:00
- Bydliště: Bedřichov
- Kontaktovat uživatele:
Herry: Když si koupim auto, chci s nim jezdit a ne aby stálo v garage a já jezdil s něčim jiným a to z garage vytáhl jenom někdy. (od toho mám motorku)
Proč platit 2x pojistku, gumy, oleje, filtry a různý nutnosti?
525 TDS touring jsem měl, takže jsem se už povozil. Je to taková pohodička.
Jinak M5 :super: a souhlasím s tebou, že to není na každodenní ježdění. Měl jsem tu čest se taky povozit. V Autecu u prodeje dílů:sok: :sok: , to jsme šli vždycky do kolen.
Mimochodem někde jsem četl, že máš tu barvu kakao blau:hehehe: , to samí jsme měly my. Není to dovežený ze Švajcu?
Proč platit 2x pojistku, gumy, oleje, filtry a různý nutnosti?
525 TDS touring jsem měl, takže jsem se už povozil. Je to taková pohodička.
Jinak M5 :super: a souhlasím s tebou, že to není na každodenní ježdění. Měl jsem tu čest se taky povozit. V Autecu u prodeje dílů:sok: :sok: , to jsme šli vždycky do kolen.
Mimochodem někde jsem četl, že máš tu barvu kakao blau:hehehe: , to samí jsme měly my. Není to dovežený ze Švajcu?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 281
- Registrován: čtv 13.03.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
No tak ji treba poznas
http://www.tuning.cz/bmw_e30/fotos/srazy/sosnova7_11_05_2003/e30_sosnova110503_31.JPG
http://www.tuning.cz/bmw_e30/fotos/srazy/sosnova7_11_05_2003/e30_sosnova110503_31.JPG
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 571
- Registrován: sob 15.02.2003 01:00
- Bydliště: Boskovice
- Kontaktovat uživatele:
AGS automat:
Trochu jsem si pročítal tohle téma. Nevím co máte proti automatické převodovce. Myslím že hodně záleží s jakým motorem je automatická převodovka spražená. Ve své 540 E34 (V8 4,0l) mám AGS automatickou převodovku (0-100 Km za 6,8s). Snaží se řadit, podle Vašeho stylu jízdy. Myslím, že ji to celkem dobře jde. Skoro na 99% používám klasický režim řazení, málo kdy dávám režim Sport. A to zrychlení při Kick-down je fakt něco. Se spotřebou to také není nejhorší. Průměr mám 13l/100Km. Dlouhé trasy dokonce 10,2l (možná i míň). V zimě jezdím za 16l. Otec má také 540, ale typ E39 (V8 4,4l, 0-100 Km za 6,5s). Také nemá manuál, ale tiptronik. Jeho motor výrazně lépe táhne od spodu. Je fakt, že jeho BMW má najeto 130t Km a moje má o 100t Km víc. Kdybych měl na to háky, tak bych si nechal do své 540 namontovat ten motor a tiptronik co má otec, nebo rovnou V8 4,6l co chystají do nové pětky. To je můj názor na automatickou převodovku.
Trochu jsem si pročítal tohle téma. Nevím co máte proti automatické převodovce. Myslím že hodně záleží s jakým motorem je automatická převodovka spražená. Ve své 540 E34 (V8 4,0l) mám AGS automatickou převodovku (0-100 Km za 6,8s). Snaží se řadit, podle Vašeho stylu jízdy. Myslím, že ji to celkem dobře jde. Skoro na 99% používám klasický režim řazení, málo kdy dávám režim Sport. A to zrychlení při Kick-down je fakt něco. Se spotřebou to také není nejhorší. Průměr mám 13l/100Km. Dlouhé trasy dokonce 10,2l (možná i míň). V zimě jezdím za 16l. Otec má také 540, ale typ E39 (V8 4,4l, 0-100 Km za 6,5s). Také nemá manuál, ale tiptronik. Jeho motor výrazně lépe táhne od spodu. Je fakt, že jeho BMW má najeto 130t Km a moje má o 100t Km víc. Kdybych měl na to háky, tak bych si nechal do své 540 namontovat ten motor a tiptronik co má otec, nebo rovnou V8 4,6l co chystají do nové pětky. To je můj názor na automatickou převodovku.
Originál zaslal Michael
[B]je pravda ze v silnejsich Bmw s motorem vic jak 2.0L je potreba dat plyn s vstrikovanim paliva do valcu, ne ten obyc co jde pres vahu, pak to zlobi, ten kdo ti to tam dal je pekny cune;)
taky preju hodne km bez nehody s 3.5L motorem to potrebujes
kolik jsi s tim jel max ? kolik to zere ?
neni, mam plyn v 735i. naprosto bez problemu
btw zadnej plyn nejde pres vahu vzduchu, je napojenej mezi vahu a skrtici klapku. Cloveka co ma vstrikovani plynu do valcu v e32 znam.
Na plynu je nejdulezitejsi to kdo to delal.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2225
- Registrován: pon 14.04.2003 00:00
- Bydliště: Bedřichov
- Kontaktovat uživatele:
Já jsem to tak už koupil, skušenost s LPG do té doby 0-ová. Nikdy jsem o tom ani neuvažoval. Řek jsem si, že to vykopat můžu vždycky. Ve finále to tak dopadlo.
A ten přede mnou, to fakt dobytek byl. Kdybys viděl co tam napasoval za extra hnus křídlo na zadní kufr, tak by sis sedl na pr*el a sedíš tam ještě teď. To šlo do koše jako první. Někteří jsou fakt nefkusáci.
A ten přede mnou, to fakt dobytek byl. Kdybys viděl co tam napasoval za extra hnus křídlo na zadní kufr, tak by sis sedl na pr*el a sedíš tam ještě teď. To šlo do koše jako první. Někteří jsou fakt nefkusáci.
Originál zaslal Baxon
[B]Beru. No, ale nezlob se až tě přeletim s 523. No možná asi ne, musím to pořádně nastudovat. Ale od spoda ti to určitě nedaruju.:gobeer:
Tak už se těším, až mě přeletíš. :gobeer: Jsem na tvrdou porážku od tebe připraven. :joo:
Pak dám vědět a můžeš se povozit, jestli tedy nebudeš ustříkávat. :lool2: Mělo by to bejt kolem 25.-30.června doma.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2225
- Registrován: pon 14.04.2003 00:00
- Bydliště: Bedřichov
- Kontaktovat uživatele:
to: Lukke
Tak jsem to trochu studoval, že by v těch autech byl nějakej markantní rozdíl, tak to bych nepísk.
Jedno vim jistě, když pofrčíš za mnou, tak mě nepředjedeš, no a když přede mnou, tak mi neujedeš.
Ale jedno ti teda musim nechat. Budeš mít funglofku autí :super: no a ještě k tomu BMW :super: :super: .
Já do to ho praštim po prázdninách, tak ho mazla zatim rozdejchej, má na to 2 měsíce. :gobeer:
Tak jsem to trochu studoval, že by v těch autech byl nějakej markantní rozdíl, tak to bych nepísk.
Jedno vim jistě, když pofrčíš za mnou, tak mě nepředjedeš, no a když přede mnou, tak mi neujedeš.
Ale jedno ti teda musim nechat. Budeš mít funglofku autí :super: no a ještě k tomu BMW :super: :super: .
Já do to ho praštim po prázdninách, tak ho mazla zatim rozdejchej, má na to 2 měsíce. :gobeer: