Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
automat
Mám dotaz ,zkoušel jste někdo sprint s automatem? Když dám D levou nohu na brzdu, plnej plyn a pak pustim brzdu, tak max ot. když stojim jsou cca 1500. Chci se zeptat zda jste někdo nezkoušel motor roztočit a pak mu tam šoupnout D nebo 1. Známej to dělal na 525 a šlo to, ale nechci riskovat a pak měnit špajz.Samozřejmě je mě jasný že 750 s automatem a ještě v longu nebude na sprintu žádná kuna.
brzda a plnej plyn, neodvážil jsem se to roztočit a pak tam dát rychlost.Jinak co se týče Sportu tak ten tam dám kdykoliv to potřebuju, a někdy to odřadí i o 2 kvalty, myslím že na tohle je převodovka stavěná a počítá s takovou zátěží, protože třeba při 100km/h nelze dát třeba 1, ECU si to hlídá a případně by tu 1 zařadila až když dostatečne klesne rychlost. Zkrátka pokud by toto převodovku kurvilo tak by to bylo ošetřeno programem v ECU a jistě by o tom byla zmínka i v návodu, ale o tom mém dotazu ani zmínka.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1220
- Registrován: čtv 16.05.2002 00:00
- Bydliště: Lomnice
- Klubové ID: 1028
Tak tak. Převodovka si poradí se vším a pokud kopne, je to špatný. Ale dávat D pod plným kotlem je čirá hloupost. Převodovka se sice nevysype, ale celej vnitřek dostane pěkně zabrat a vzhledem k hydraulickýmu tlaku při vysokejch otáčkách bych řekl, že se začne kurwit veškerej "spotřební materiál", jako jsou lamely, těsnění, dost dostane zabrat i měnič momentu.
Já sprintoval tak, že jsem měl nohu krátce na plynu i na brzdě, ale hned jsem ji pustil. Tohle je jediný, čím se dá start s automatem trošku popohnat. Nic jinýho nedoporučuju :nene:
I tak jsem LOPOLOvi dýchal na záda, což je se stejným výkonem a větším krou?ákem na automat celkem good. A to jsem jel na SETU. Bejt tam normál nafta, měl bych ho

Já sprintoval tak, že jsem měl nohu krátce na plynu i na brzdě, ale hned jsem ji pustil. Tohle je jediný, čím se dá start s automatem trošku popohnat. Nic jinýho nedoporučuju :nene:
I tak jsem LOPOLOvi dýchal na záda, což je se stejným výkonem a větším krou?ákem na automat celkem good. A to jsem jel na SETU. Bejt tam normál nafta, měl bych ho



No uplně původně tam byl manuál a maník v německu (asi 1 majitel) to nechal předělat na automat. Proč to netuším?! Každopádně to stím pětikvaltem nejede špatně ale manuál je manuál:drive2:Originál zaslal d.aemon
Co vím z vlastní zkušenosti, taxe tam dávaly minimálně 2 typy převodovek. Já měl např. General Motors 4-kvalt. Ale '91 mi přijde na pětikvalt celkem brzo, možná se pletu. Nemáš spíš tu převodovku měněnou?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3701
- Registrován: úte 07.01.2003 01:00
- Klubové ID: 91
- Kontaktovat uživatele:
Originál zaslal RuDoSh
jj....je to na to staveno.......tam zkus dat tu dvojku (za jizdy) a uvidis ze to podrazuje podle rychlosti a otacek......postupne ne hned na dva.........nic new![]()
jenze kdyz tam das dvojku za jizdy tak to je neco jinyho nez kdyz rozhodne pocitac od prevodovky ze ted prijde dvojka.