Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
e39 - TA Technix štelovák
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 102
- Registrován: pon 20.04.2009 00:00
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Klubové ID: 3056
Zdravím všetkých!
Máte niekto skúsenosti s podvozkom TA Technix na e39? Na jar/začiatkom leta bude treba vymeniť tlmiče (M fahrwerk S703A) tak rozmýšlam že by som skúsil TA Technix, za tie prachy...
Nedočítal som sa že by boli nahovno a nič nevydržali, skorej naopak. Ale žiadne info od nikoho kto by dal daný podvozok na e39, všetko e36 a e46.
Podstatné je pre mňa aby to zvládlo aspoň dva roky a tých 60tis km čo za tú dobu najazdím. Pokial to máte niekto na aute tak budem rád keď mi napíšete svoju skúsenosť.
Vďaka!
Máte niekto skúsenosti s podvozkom TA Technix na e39? Na jar/začiatkom leta bude treba vymeniť tlmiče (M fahrwerk S703A) tak rozmýšlam že by som skúsil TA Technix, za tie prachy...
Nedočítal som sa že by boli nahovno a nič nevydržali, skorej naopak. Ale žiadne info od nikoho kto by dal daný podvozok na e39, všetko e36 a e46.
Podstatné je pre mňa aby to zvládlo aspoň dva roky a tých 60tis km čo za tú dobu najazdím. Pokial to máte niekto na aute tak budem rád keď mi napíšete svoju skúsenosť.
Vďaka!
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1199
- Registrován: ned 23.12.2007 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 2503
Stelovak Ta-Technix na E36. Predky mam jety, maji asi 25tkm, zadky maji najeto asi 10tkm. Jezdeno sesroubovano na doraz. Podvozek je dost tvrdej, JOM je mekci, ale jde sesroubovat niz. Pri jezdeni standartnich kol a profilu pneu se chova dobre i na rozbitych cestach. Ja jezdil hodne nizky gumy a tim padem je to jeste trvdsi. Kdyz je to sesroubovany az na zem, chce to upravit zadni tlumice. Zkratit jim pistnici, protoze jinak chodi porad do dorazu. Pak vydrzi delsi dobu. Za ty penize je to dobry
Momentalne jezdim pevnej Ta-Technix 60/40 s beznyma 15" pneu. Tvrdsi jak serie, ale pohoda. Nasadil jsem mirne jetej
Kamosuv Seat Toledo 1.generace. Jezdenej stelovaci JOM asi 30-40tkm a porad v pohode. Pri pouzivani 195/50R15 i 205/45R16 to bylo tvrdsi ale to se od toho cekalo. Asi nejnizsi Toledo u nas. Momentalne je na aute stelovaci Ta-Technix, auto je v seriove vysce a je neskutecne tvrdy
Celkove jsou tydle podvozky umerny cene. Za tudle porizovaci cenu si nemuze vubec nikdo stezovat. Kvuli pohodli si je nikdo nekupuje, a kdyz vydrzi dva roky, pak se koupi novy a jezdi se dal

Momentalne jezdim pevnej Ta-Technix 60/40 s beznyma 15" pneu. Tvrdsi jak serie, ale pohoda. Nasadil jsem mirne jetej
Kamosuv Seat Toledo 1.generace. Jezdenej stelovaci JOM asi 30-40tkm a porad v pohode. Pri pouzivani 195/50R15 i 205/45R16 to bylo tvrdsi ale to se od toho cekalo. Asi nejnizsi Toledo u nas. Momentalne je na aute stelovaci Ta-Technix, auto je v seriove vysce a je neskutecne tvrdy
Celkove jsou tydle podvozky umerny cene. Za tudle porizovaci cenu si nemuze vubec nikdo stezovat. Kvuli pohodli si je nikdo nekupuje, a kdyz vydrzi dva roky, pak se koupi novy a jezdi se dal
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 129
- Registrován: stř 26.01.2011 01:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 3367
Takze, ja mam Ta Technix pevnej -60/40 na E34, najeto cca 3tis a dojmy jsou takove: Oproti serii tvrdsi, mene se naklani, ale stale se houpe, vetsi nerovnosti jsou rana do zad... porovnaval jsem to s kamaradovo bilsteinama, a je to jina liga absolutne, je to taky tvrde, ale pohodlne a neodskakuje atd...na druhou stranu za ty prachy co bychom chteli, ovsem znova do toho nejdu, radsi nasetrim na kvalitni podvozek 

-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
- Kontaktovat uživatele:
přesně tyto dojmy jsem měl i na tříce, jsem rád, že nejsem sámHagen píše:Takze, ja mam Ta Technix pevnej -60/40 na E34, najeto cca 3tis a dojmy jsou takove: Oproti serii tvrdsi, mene se naklani, ale stale se houpe, vetsi nerovnosti jsou rana do zad... porovnaval jsem to s kamaradovo bilsteinama, a je to jina liga absolutne, je to taky tvrde, ale pohodlne a neodskakuje atd...na druhou stranu za ty prachy co bychom chteli, ovsem znova do toho nejdu, radsi nasetrim na kvalitni podvozek

E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Už jsem vystřídal dost podvozků a tak napíšu nějaký shrnutí. Měl jsem JOM ve štelováku a ten jsem utahal za dva roky. Obecně jsem zjistil, že štelováky jsou tvrdíš než sportovní komplety s pevným snížením.
Co se týče jízdních vlastností, tak štelovák je vždycky kompromis, protože je to vlastně jezdící pružina na tlumiči nebo mimo tlumič. Dál jsou taky těžší a to je cejtit.
Další výběr mi pak padl na podvozek od TAčka pevný: http://tatechnix.cz/10893-bmw , spokojenost vyšší než u JOMu. Chování mnohem lepší, byla cítit i ta menší váha a hlavně to bylo znatelně měkčí byl to 40/30. Podvozek jsem měl 3 roky a nebyl s nim nejmenší problém. Další majitel na to pak nasadil 19ky a po roce ho vymlátil.
Bavil jsem se o tom i s kamarádama a největší smrt na tyhle levnější povozky jsou nepovolený těžký kola a prasecká jízda. Kámoš si dal podvozek na VW Golf IV měl to v kombinaci s 18kama replikama Audi, takový ty děsný plechy. Jezdil s tim jako dobytek a odepral to po dvou letech. Ale myslim si, že by takhle odepsal asi úplně všecko možná trochu dýl, ale asi jo..
Nakonec jsem měl tu zkušenost s H&R kompletem. Bylo to lepší, ale když si vezmu 4 násobnou pořizovací cenu, tak při běžné jizdě se ten rozdíl nepromítne. Při jízdě na krev je to znát víc. Takže na závody okruhy, tvrdou jízdu bych asi šel do dražších, ale jinak na ty 2,3 roky bych se levnějších nebál.
Co se týče jízdních vlastností, tak štelovák je vždycky kompromis, protože je to vlastně jezdící pružina na tlumiči nebo mimo tlumič. Dál jsou taky těžší a to je cejtit.
Další výběr mi pak padl na podvozek od TAčka pevný: http://tatechnix.cz/10893-bmw , spokojenost vyšší než u JOMu. Chování mnohem lepší, byla cítit i ta menší váha a hlavně to bylo znatelně měkčí byl to 40/30. Podvozek jsem měl 3 roky a nebyl s nim nejmenší problém. Další majitel na to pak nasadil 19ky a po roce ho vymlátil.
Bavil jsem se o tom i s kamarádama a největší smrt na tyhle levnější povozky jsou nepovolený těžký kola a prasecká jízda. Kámoš si dal podvozek na VW Golf IV měl to v kombinaci s 18kama replikama Audi, takový ty děsný plechy. Jezdil s tim jako dobytek a odepral to po dvou letech. Ale myslim si, že by takhle odepsal asi úplně všecko možná trochu dýl, ale asi jo..
Nakonec jsem měl tu zkušenost s H&R kompletem. Bylo to lepší, ale když si vezmu 4 násobnou pořizovací cenu, tak při běžné jizdě se ten rozdíl nepromítne. Při jízdě na krev je to znát víc. Takže na závody okruhy, tvrdou jízdu bych asi šel do dražších, ale jinak na ty 2,3 roky bych se levnějších nebál.