Zdravím,
vyskytl se mi problém, a to házení volantu při brždění. Tohle se tu už řešilo a je toho tu spousty, ale moje otázka zní.
Pokud je to kotoučema, je možné, že auto se chová normálně při brždění, žádné vibrace. Po 14 denním neježdění sednu do auta a nad 100km/h i při mírném brždění se rozchvěje volant. jak jedu pod 80 tak to ustane a ve volantu jen cítím velmi nepatrné vibrace, skoro žádné.
Je tohle opravdu špatným kotoučem?
Je nutné asi dodat, že se mi kousl pístek asi v únoru a já jsem si toho nevšiml až po nějaké době, takže kotouč dostal značně na zadek. Po spravení a repasování brzdiče byly brzdy uplně v poho a nic neházelo.
Taky jsem měl auto na geometrii a měnila se tyčka řízení. Je možné, že by mohl být problém v tyčce? Že ji tam špatně dali, nebo že nějak posrali geo? Taky když natočím volant tak o 40 trupnu doleva nebo doprava tak by se mi volant měl sám vrátit do neutrální polohy. To sice dělá, ale dost líně a pomalu. Prosím o rady.
Díky
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Házení volantu při brždění
- m4zzy
- Registrovaný
- Příspěvky: 519
- Registrován: sob 11.02.2012 01:00
- Bydliště: Vysočina
- Klubové ID: 3096
Vyvážené kola mám právě čerstvě a i před vyvážením a přezouváním na stejné disky to bylo v cajku.
Já mám spíš podezření na ten kotouč.
Nicméně jsem měl za to, že nevyvážená kola vibrujou při normální jízdě a ty vibrace většinou mají plynulý náběh, a nevibruje to jen při brždění, ale pořád. To jsem zažil..měl jsem v zadních kolech spoustu nalepené hlíny a dělalo to bordel docela dost. Proto jsem nevyváženost kol vyloučil.
Už je tady vlákno právě s tímto problémem, kde kluci měnili téměř všechno na nápravě, čepy, tyčky, hřebeny řízení, silentbloky, tlumiče atd. Nakonec to bylo tím, že byly buď špatné brzdové destičky, nebo destičky i kotouče. ty se koupily nové a pak ty vibrace při brždění přestaly.
Já mám spíš podezření na ten kotouč.
Nicméně jsem měl za to, že nevyvážená kola vibrujou při normální jízdě a ty vibrace většinou mají plynulý náběh, a nevibruje to jen při brždění, ale pořád. To jsem zažil..měl jsem v zadních kolech spoustu nalepené hlíny a dělalo to bordel docela dost. Proto jsem nevyváženost kol vyloučil.
Už je tady vlákno právě s tímto problémem, kde kluci měnili téměř všechno na nápravě, čepy, tyčky, hřebeny řízení, silentbloky, tlumiče atd. Nakonec to bylo tím, že byly buď špatné brzdové destičky, nebo destičky i kotouče. ty se koupily nové a pak ty vibrace při brždění přestaly.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
- Kontaktovat uživatele:
zřejmě kotouče KO... můžou to dělat zadní siláče předních ramen, ale tam je nepodstatny zahřátí či ne.
nevývažky se nejvíc projevujou od 80 do 120cca.
Udělal bych brzdy nově a pokud to bude pokračovat dál, bude problém ještě jinde
nevývažky se nejvíc projevujou od 80 do 120cca.
Udělal bych brzdy nově a pokud to bude pokračovat dál, bude problém ještě jinde

E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
- m4zzy
- Registrovaný
- Příspěvky: 519
- Registrován: sob 11.02.2012 01:00
- Bydliště: Vysočina
- Klubové ID: 3096
Ty brzdy jsou "zvlněné..to vím..on ten kotouč dostal na prdel jak byl zabržděný, ale po opravě se tvářil v pohodě.
Taky jsem tu pročítal spoustu vláken ohledně M3 brzd na e36ku. Děrované nechci a pak ty ATE powerdisky a bremba prý taky stojí za nic. chtěl bych normální origo, které vydrří, jsou kvalitní, ale nevím co to je za značku. Kdysi si mi Matty psal, že to vychází kolem 2000 za kotouč. Jaké bych teda měl koupit a i s tím destičky..na okruhy nejezdím denně, takže to nemusí být žádně super závodní brzdy
Doufám, že to tím bude, protože náprava, čepy a tyhle věci jsou v pohodě
Taky jsem tu pročítal spoustu vláken ohledně M3 brzd na e36ku. Děrované nechci a pak ty ATE powerdisky a bremba prý taky stojí za nic. chtěl bych normální origo, které vydrří, jsou kvalitní, ale nevím co to je za značku. Kdysi si mi Matty psal, že to vychází kolem 2000 za kotouč. Jaké bych teda měl koupit a i s tím destičky..na okruhy nejezdím denně, takže to nemusí být žádně super závodní brzdy
