Ahoj, psal jsem to už do vlákna trojkařů.. ale tohle může být spíš obecný problém.
Když vytočím motor do otáček (se zařazenou rychlostí) a sundám nohu z plynu, jsou cítit takové vibrace, nebo spíš hrubost.. Čím vyšší rychlost a čím vyšší rychlostní stupeň, tím víc to je cítit. Na trojku se musí člověk hodně snažit, na šestku to je docela znát. Při 130 (na šestku) to možná laik nepostřehne, při 200 už to je celkem zřetelné.
Když přidám opět trochu plynu, přestane to. Trošku jsem googloval a našel jsem, že v těchhle případech byl na vině nějaký silentblok motoru. Že kdyby to byl kardan, diferenciál..., nezmizí to při přidání plynu. Co myslíte?
Nevím jestli s tím může souviset i určitá hrubost při akceleraci na šestku, spíš z nižších rychlostí.. Vzhledem ke zvýšení výkonu o skoro 50% bych tohle až tak neřešil, stačí akcelerovat "mírně", nebo zařadit pětku a je to OK.
Díky
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Vibrace při "brždění motorem", E92 335i
Co jsem googloval, tak do úvahy připadají tyhle věci:
- setrvačník: Vzhledem k tomu, že žádné jiné projevy nepozoruju (problémy při řazení atd.), tak nevím. Dokud by se to nehoršilo, ani by nemělo smysl řešit. Bez plynu ve vysokých otáčkách až tak často nejezdím
- silentbloky (asi na převodovce): je to skoro 6ti leté auto, proč ne?
- uchycení výfuku, rezonance plechů...: někomu to už pomohlo. Proč by to ale bylo výraznější na vyšší převodové stupně?
- spojka: Proč ne, jednou mi zůstal viset spojkový pedál, tak asi úplně OK nebude. Ale neprokluzuje. Klukům se Subaru se ty vibrace dokonce po výměně spojky zvětšily, pravděpodobně vlivem montáže a změně napětí na silentblocích...
Jinak je zajímavé, že tyhle "vibrace" se většině lidí objevuje spíš na nižší rychlostní stupně a třeba okolo 60kmh
- setrvačník: Vzhledem k tomu, že žádné jiné projevy nepozoruju (problémy při řazení atd.), tak nevím. Dokud by se to nehoršilo, ani by nemělo smysl řešit. Bez plynu ve vysokých otáčkách až tak často nejezdím

- silentbloky (asi na převodovce): je to skoro 6ti leté auto, proč ne?
- uchycení výfuku, rezonance plechů...: někomu to už pomohlo. Proč by to ale bylo výraznější na vyšší převodové stupně?
- spojka: Proč ne, jednou mi zůstal viset spojkový pedál, tak asi úplně OK nebude. Ale neprokluzuje. Klukům se Subaru se ty vibrace dokonce po výměně spojky zvětšily, pravděpodobně vlivem montáže a změně napětí na silentblocích...
Jinak je zajímavé, že tyhle "vibrace" se většině lidí objevuje spíš na nižší rychlostní stupně a třeba okolo 60kmh