Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Výběr silného benzínu
Hele ta je moje!:-) dík.Filozof píše:beckham: Dám vědět ...určitě pokud to bude mít nižší spotřebu budu se muset pochlubit na co jsem došel
jinak takto si představuji auto na dlouhé trasy s usporným provozem na plyn... výbavu motor a LPG prostě paráda![]()
http://auto.bazos.cz/inzerat/22482971/B ... vidual.php
Bohužel už když jsem auto sháněl, bylo 10 z 12 s automatem. Taky nechápu proč. Jeden bazarista třeba řekl, že manuál je přežitek.. A že s automatem je auto rychlejší.. Budižpavproch píše:Návazně na beckhamův inzerát (prodej 335i) si dovolím jeden povzdech (a rýpnutí) konzervativního staromilce: jak si někdo může pořídit sporťák (což 335i rozhodně je - i bez čipu) v automatu? Tfuj!
Každopádně automat zabíjí charakter motoru. Ta nasranost, se kterou si odplivne při řazení ve vysokých otáčkách.. Je neopakovatelná
-
beckham-
- Registrovaný
- Příspěvky: 107
- Registrován: čtv 07.01.2010 01:00
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Klubové ID: 2689
Třeba proto, že manuálu je po netu pomálu - téměř žádný?pavproch píše:Návazně na beckhamův inzerát (prodej 335i) si dovolím jeden povzdech (a rýpnutí) konzervativního staromilce: jak si někdo může pořídit sporťák (což 335i rozhodně je - i bez čipu) v automatu? Tfuj!
Nebo to někomu vyhovuje? a když si chce zařádit - jsou tam pádla nebo sekvenční řazení ... Manuál to plně nenahradí, ale lepší než drátem do oka
No pošli mi do SZ cenu jakou by sis představoval. Jen to asi nebude bez odpočtu DPH co? EDIT: Aha, automat, tak nic 0:}beckham- píše:Ono tyto auto jsou stejně téměř neprodejná
Pokud se neutrhne olejový čerpadlo, nezmrzne vevnitř separát, neprdnou vodící lišty… a jiný srandy, kdy ti motor buď vdechne kusy železa, popraská nebo se poškrábou cylindry… (všechno na aspoň generálku, jindy až novej blok). To jen tak, že i BMW motory mají dětský nemoci a umírají i při nejlepší péči. (Dneska už bych N62 nebo N52 jen tak na blind nevzal, když jsem viděl co jsem viděl… Koho to zajímá víc tak čekujte v příštích týdnech fórum, budu se tady snažit posbírat postřehy všech kdo tyhle motory hodně servisujou…)Filozof píše:to je BMW to auto bude jezdit dalších 300-500tisic
Hele, Dallyho kára se vrací do koloběhu :))beckham- píše:http://www.sportovnivozy.cz/38878-bmw-6-645-individual-olomouc tohle je krasavec ... už se tu o něm kdysi psalo, opět je k mání ...
- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
janbrasna: Já měl za to že BMW motory jsou držáky a ono to už není tak docela pravda .... takže 90léta jsou pryč ? Kdy motory jezdí dodnes i 20-25let staré auta každý den.
Zvažuji 530i nebo 540i e39 do roka a do dne, tak snad tyto motory jsou stále v dobré kondici pokud se o ně člověk stará.
Někdo mi tvrdil že roky 04-05 a dál šla kvalita dolu u všech automobilek, ale co je na tom pravdy netuším...
Je dobré vidět že má někdo velké zkušenosti jako třeba ty.
Toho si vážím - vzácné to informace a aspon si člověk dává pozor při výběru dalšího auta.
Svoji 525i e34 si jistě nechám co kdyby náhodou jako pojistku.
Zlaté auto.
Zvažuji 530i nebo 540i e39 do roka a do dne, tak snad tyto motory jsou stále v dobré kondici pokud se o ně člověk stará.
Někdo mi tvrdil že roky 04-05 a dál šla kvalita dolu u všech automobilek, ale co je na tom pravdy netuším...
Je dobré vidět že má někdo velké zkušenosti jako třeba ty.
Toho si vážím - vzácné to informace a aspon si člověk dává pozor při výběru dalšího auta.
Svoji 525i e34 si jistě nechám co kdyby náhodou jako pojistku.
Zlaté auto.
Mno, N54 biturbo 3.0 má dobré předpoklady vydržet víc než dnešní (turbo) motory. Nehledě na nějaké koncernové TSI. Dokonce nástupce, jednoturbová N55.. která má ještě nižší spotřebu, není tak dobře postavená. N54 s jiným turbem snese snad i přes 550hp, bez žádných úprav krom toho turba.. N55 má nejvyšší doporučený výkon 360hp..
A těch V8 bez turba bych se taky extra nebál. Koneckonců risk to je vždy.
Každopádně, prodat E92 z výše uvedených důvodů je nesmysl. To už bych si možná koupil Prius na to popojizdeni a na cesty, kdy se stihne zahřát olej, měl tu e92. Až se uklidní počasí, otestuju agresivní mapu na E85. Jede to prý jako svině, což může znít legračně, vzhledem k tomu jak to jede teď.
Stejně je mi divný, že by i nezahřátá 335 brala tolik..
A těch V8 bez turba bych se taky extra nebál. Koneckonců risk to je vždy.
Každopádně, prodat E92 z výše uvedených důvodů je nesmysl. To už bych si možná koupil Prius na to popojizdeni a na cesty, kdy se stihne zahřát olej, měl tu e92. Až se uklidní počasí, otestuju agresivní mapu na E85. Jede to prý jako svině, což může znít legračně, vzhledem k tomu jak to jede teď.
Stejně je mi divný, že by i nezahřátá 335 brala tolik..
- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
jen tak z legrace jsem sledoval jak se mění spotřeba u 525i 24v při -5C.
Když jedu do fitka 2,2km daleko tak nastartuji vynuluji a jedu první křižovatka druhá křižovatka a ted jde o to jak dlouho stojím na světlech většinou 18-23L/100km spotřeba prvních 500-800metru.
Pak jedu rovinka další křižovatka ... a přijíždím k fitku a cca 16L spotřeba na sto. výsledek
Pokud je -15 až -20C tak to jde i za 22L/100km podotýkám město a klidná jízda 4semafory studený motor.
Pokud jedu na chalupu 12km tak dojedu už za cca 10-12L na sto.
behem 3-5km se motor zahřeje a jede rozumě a spotřeba padá strmě dolů.
když jedu do práce 36KM -5C tak prvních 10km stále svítí 12-13L/100km
v půlce cesty už mám 10-11L/100km.
a kousek od práce a příjezd mám většinou 8,5,-,9,2litru/100km.
rekord 7,7litru v létě.
takže pokud budu jezdit jen po městě v zimě a mrazu budu stále koukat na vysoké čísla 2km tam a 2km zpět a stále máme 16-20L v mrazech.
A silné mrazy není problém kolem 20-22L/100km.
tak se nedivím velké spotřebě na prvních pár kilometru u žádného auta.
Když jedu do fitka 2,2km daleko tak nastartuji vynuluji a jedu první křižovatka druhá křižovatka a ted jde o to jak dlouho stojím na světlech většinou 18-23L/100km spotřeba prvních 500-800metru.
Pak jedu rovinka další křižovatka ... a přijíždím k fitku a cca 16L spotřeba na sto. výsledek
Pokud je -15 až -20C tak to jde i za 22L/100km podotýkám město a klidná jízda 4semafory studený motor.
Pokud jedu na chalupu 12km tak dojedu už za cca 10-12L na sto.
behem 3-5km se motor zahřeje a jede rozumě a spotřeba padá strmě dolů.
když jedu do práce 36KM -5C tak prvních 10km stále svítí 12-13L/100km
v půlce cesty už mám 10-11L/100km.
a kousek od práce a příjezd mám většinou 8,5,-,9,2litru/100km.
rekord 7,7litru v létě.
takže pokud budu jezdit jen po městě v zimě a mrazu budu stále koukat na vysoké čísla 2km tam a 2km zpět a stále máme 16-20L v mrazech.
A silné mrazy není problém kolem 20-22L/100km.
tak se nedivím velké spotřebě na prvních pár kilometru u žádného auta.
-
beckham-
- Registrovaný
- Příspěvky: 107
- Registrován: čtv 07.01.2010 01:00
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Klubové ID: 2689
Tak to máme podobné hodnoty..už jsem si myslel, že s tím fakt něco mámFilozof píše:jen tak z legrace jsem sledoval jak se mění spotřeba u 525i 24v při -5C.
Když jedu do fitka 2,2km daleko tak nastartuji vynuluji a jedu první křižovatka druhá křižovatka a ted jde o to jak dlouho stojím na světlech většinou 18-23L/100km spotřeba prvních 500-800metru.
Pak jedu rovinka další křižovatka ... a přijíždím k fitku a cca 16L spotřeba na sto. výsledek
Pokud je -15 až -20C tak to jde i za 22L/100km podotýkám město a klidná jízda 4semafory studený motor.
Pokud jedu na chalupu 12km tak dojedu už za cca 10-12L na sto.
behem 3-5km se motor zahřeje a jede rozumě a spotřeba padá strmě dolů.
když jedu do práce 36KM -5C tak prvních 10km stále svítí 12-13L/100km
v půlce cesty už mám 10-11L/100km.
a kousek od práce a příjezd mám většinou 8,5,-,9,2litru/100km.
rekord 7,7litru v létě.
takže pokud budu jezdit jen po městě v zimě a mrazu budu stále koukat na vysoké čísla 2km tam a 2km zpět a stále máme 16-20L v mrazech.
A silné mrazy není problém kolem 20-22L/100km.
tak se nedivím velké spotřebě na prvních pár kilometru u žádného auta.
Když se zahřeje je to jiná písnička...
Jen zkoumej dál a dál ... a informuj
-
beckham-
- Registrovaný
- Příspěvky: 107
- Registrován: čtv 07.01.2010 01:00
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Klubové ID: 2689
S autem jezdím 4-5* týdně do města, kde najezdím do 10Km, takže motor se zahřeje těsně před příjezdem domů (v zimě ani to ne).Poldav6 píše:beckham: A kolik km ty takhle najezdíš, se studeným olejem atd? Je to vážně tak velký podíl na celkovém nájezdu..?
Napadá mě, jaký máš olej? Jsou experti schopní do toho motoru nalít Xw-60, což by třeba u tebe asi mohla být i smrtelná kombinace..
Olej - 5W-30.
Olej je v pohoděbeckham- píše: S autem jezdím 4-5* týdně do města, kde najezdím do 10Km, takže motor se zahřeje těsně před příjezdem domů (v zimě ani to ne).
Olej - 5W-30.
Natankoval jsem E85 tak, abych ho měl cca 20% v nádrži (pro max. výkon je možné dát 40%). Nastavil mapu5, bohužel jsem neprovedl kalibraci (2x vytočit motor na trojku / čtyřku 2 - 7tis. ot.)... Přesto výsledek je absurdní.
140-190 na čtyřku za 4s mluví za vše.
P.S. během toho ježdění město - periferie, kdy jsem párkrát zkoušel max. výkon na okreskách a dálnici (stejně to nešlo).. byla spotřeba asi 14l
http://www.youtube.com/watch?v=5DtG_TUDfGY.
Ještě se tady někdo chce zbavit 335i?
140-190 na čtyřku za 4s mluví za vše.
P.S. během toho ježdění město - periferie, kdy jsem párkrát zkoušel max. výkon na okreskách a dálnici (stejně to nešlo).. byla spotřeba asi 14l
http://www.youtube.com/watch?v=5DtG_TUDfGY.
Ještě se tady někdo chce zbavit 335i?
-
beckham-
- Registrovaný
- Příspěvky: 107
- Registrován: čtv 07.01.2010 01:00
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Klubové ID: 2689
No, to je dost zarážející ten výkonPoldav6 píše:Natankoval jsem E85 tak, abych ho měl cca 20% v nádrži (pro max. výkon je možné dát 40%). Nastavil mapu5, bohužel jsem neprovedl kalibraci (2x vytočit motor na trojku / čtyřku 2 - 7tis. ot.)... Přesto výsledek je absurdní.
140-190 na čtyřku za 4s mluví za vše.
P.S. během toho ježdění město - periferie, kdy jsem párkrát zkoušel max. výkon na okreskách a dálnici (stejně to nešlo).. byla spotřeba asi 14l
http://www.youtube.com/watch?v=5DtG_TUDfGY.
Ještě se tady někdo chce zbavit 335i?
Btw. na autě máš mimo JB4 ten kit sání? či ještě něco navíc?
Nemám první dvojici katalyzátorů a jiné koncovky výfuků - jen trubky, ale to je spíš pro efekt, než aby to něco dělalobeckham- píše:
No, to je dost zarážející ten výkona i ta spotřeba mi nějak nejde do hlavy za 14L a takovým stylem ...
Btw. na autě máš mimo JB4 ten kit sání? či ještě něco navíc?
-
beckham-
- Registrovaný
- Příspěvky: 107
- Registrován: čtv 07.01.2010 01:00
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Klubové ID: 2689
Dnes změřena tato spotřeba:
Mladá Bolesleslav - Liberec cca 50km, 100Km/h = 8,7L
Po-té popojíždění svižné po městě a do Jablonce cca 15Km spotřeba nahoru na 11,4L
Jablonec - Mladá Boleslav cca 40Km (beru čistě dálnice) 120Km/8,6
Sice je Liberec více do kopce, ale to určitě není spotřeba vyšší o 2-3L ...
Zpátky se to zlepšilo defakto stejná spotřeba jen o 20Km/h rychlejší...
Usuzuji, že zpátky při 100km/h by to bylo kolem 8L ...
Motor zahřátý, nevim tedy, kde berete vaše údaje 6-7L při 100Km/h
Mladá Bolesleslav - Liberec cca 50km, 100Km/h = 8,7L
Po-té popojíždění svižné po městě a do Jablonce cca 15Km spotřeba nahoru na 11,4L
Jablonec - Mladá Boleslav cca 40Km (beru čistě dálnice) 120Km/8,6
Sice je Liberec více do kopce, ale to určitě není spotřeba vyšší o 2-3L ...
Zpátky se to zlepšilo defakto stejná spotřeba jen o 20Km/h rychlejší...
Usuzuji, že zpátky při 100km/h by to bylo kolem 8L ...
Motor zahřátý, nevim tedy, kde berete vaše údaje 6-7L při 100Km/h
