Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Plyn a M62
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 325
- Registrován: čtv 15.12.2011 01:00
Plyn ma vliv spis na hlavu, kdy delsi doba horeni nedela dobre ventilum. To je treba doladit dostatecne bohatou smesi. Ale stejne smes dohoriva jeste na otevrenych vyfukovych ventilech. Konkretne M62 ma asi dostatecne predimenzovane ventily. Samotny blok si te trochu vetsi teploty ani nevsimne.
Nikasil nema moc rad vysoky obsah siry v palivu, to by vsak nemel byt problem u lpg. Si si jisty ze mas nikasil? Ja mam za to ze ten byl v M60 a vsechny M62 uz maji alusil.
Udajne vsak lpg nedela dobre guferum na ventilech, kdyz pri chcipnuti zustane ve spal. prostoru jeste plyn = mozny unik oleje. Toto ale nemam overene a ani nejsem schopen to nejak vyzkouset, sam pred vypnutim motoru jeste prepnu na benzin.
Co to znamena vyssi spotreba oleje? Nejdrive bych se podival, jestli neni hodne oleje v sani - pres vadnou membranu.
Btw. moje M62tu ma na lpg najeto uz pres 120k a olej bere 0,5l/10k km. podle me je to naopak jeden z nejvhodnejsich motoru na lpg
Nikasil nema moc rad vysoky obsah siry v palivu, to by vsak nemel byt problem u lpg. Si si jisty ze mas nikasil? Ja mam za to ze ten byl v M60 a vsechny M62 uz maji alusil.
Udajne vsak lpg nedela dobre guferum na ventilech, kdyz pri chcipnuti zustane ve spal. prostoru jeste plyn = mozny unik oleje. Toto ale nemam overene a ani nejsem schopen to nejak vyzkouset, sam pred vypnutim motoru jeste prepnu na benzin.
Co to znamena vyssi spotreba oleje? Nejdrive bych se podival, jestli neni hodne oleje v sani - pres vadnou membranu.
Btw. moje M62tu ma na lpg najeto uz pres 120k a olej bere 0,5l/10k km. podle me je to naopak jeden z nejvhodnejsich motoru na lpg
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5995
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
Mám motor M52B25 vyrobený 3/98, najeto celkem 413k km a z toho 313k km na LPG. V motoru je vše originální, všechna těsnění a gufera, krom těsnění pod ventilovým víkem.
Olej nebere (záleží na stylu jízdy) ani olej nikde neteče. LPG se neboj, pomlouvají ho ti, co s tím nejezdí
Olej nebere (záleží na stylu jízdy) ani olej nikde neteče. LPG se neboj, pomlouvají ho ti, co s tím nejezdí

328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition