Naskládat mezi přítlačák a setrvák obyčejné ploché podložky nebude to správné řešení, šest segmentů též ne (bylo by třeba všechny pojistit proti pootočení kolíkem, takže nezbývá než nechat vyrobit souvislé mezikruží po celém obvodu. I tak riskuješ nesouosost, nerovnoběžnost ploch a tím nerovnoměrný záběr spojky.
Po prohledání ceníků vypadají zajímavě varianty:
1) přítlačák originál BMW pro S38B35 (E28 M5) + LUK 624158800 spojková sada M5 E28/E34, celkem 13.300 Kč, avšak bude třeba přelisovat věnec pro startér (ohřát, sklepnout, použít jiný z mrtvého setrváku pro M50/M52)
2) Valeo SP 835038 sada s jednohmotovým setrvákem pro M52B28, která se dá sehnat pod 12.000 Kč. Neznám hmotnost, předpokládám že bude obdobná jako u M50B25 monomass setrváku, takže bude třeba stočit=odlehčit a vyvážit.
Obě varianty vyjdou +- za podobnou cenu. Věnec setrváku je možno vyměnit svépomocí = stačí ohřát autogenem a jde odebrat nebo nasadit, tedy cena úpravy "za flašku" u někoho kdo má autogen, kdežto soustružení setrváku a zejména vyvážení bude třeba zaplatit.
Výhodou varianty M5 je nadimenzování na vyšší přenášený kroutící moment (282 Nm u M52 vs. 354 Nm u S38) a vznikne rezerva pro další úpravy motoru
