Čau,
věděl by někdo jak jsou na tom s kvalitou tyto motory. Předchůdce M54 t.j. 2,2L 125kW
2,5L 141kW a 3,0L 170kW byly hliníkové s dual vanosem a dost držáky.
u N52 přibyl valvetronic (variabilní zdvih ventilů) a magnesiový blok - je to něco na škodu, co by se mohlo více srát na úkor nárustů výkonu u 2,5L a 3,0L o 20kW. To není úplně málo.
Zejména pokud bude motor fungovat na LPG. Může LPG poškodit magnesium nebo je to stejné jako u hliníku?
Vybírám něco na LPG přestavbu v letech co se tyto motory osazovali. Novější nepřicházejí v úvahu z hlediska přímého vstřikování paliva a tím složitému LPG systému. To jsem již načetl.
díky za tipy
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Motory N52 vs M54
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 460
- Registrován: čtv 22.09.2011 00:00
Spalovana smes se s blokem motoru nedostane do kontaktu - ve vnitrku valce jsou bud vlozky (tak to ma M52TU a M54), nebo je na povrchu tenka vrstva odolneho materialu - alusil, nikasil (napr. starsi M52). Jak je to presne resene u N52 nevim..
Spis bych videl problem v tom, ze e90 nema prostor na rezervu (nadrz jde pak dat jedine do kufru), takze s timto motorem jen e60, nebo X5..
Spis bych videl problem v tom, ze e90 nema prostor na rezervu (nadrz jde pak dat jedine do kufru), takze s timto motorem jen e60, nebo X5..