Ahoj,
chtěl bych koupit e61 (525i a 530i) se záměrem nechat dát LPG. Nebo i e91.
Kůli tomu jsem od začátku přečetl celé 43stránkové vlákno ohledně LPG. Bohužel až nyní na poslední straně jsem se dočetl, že tyto motory nejdou momentálně na LPG udělat přotože mají přímý střik.
Víte někdo jaký je v těchto dvou motorizacích rozdíl (oba jsou 3litry R6), liší se výkonem... víc nevím (kolik se bude lišit spotřeba a jaké jsou konstrukční rozdíly) 525i má 217HP a 530i má cca 270HP. Docela rozdíl na to že se jedná o stejný objem.
Víte do jakého roku tedy byly motory po staru (ne přímé střiky) ? Do jakého roku 5tka nebo 3jka?
Ještě dotaz. Kolik udělá u tříltru benzínu navíc spotřeby Xdrive?
Díky za odpovědi
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Nové benzinové motory v 525i a 530i resp 325i a 330i
U E60 to bylo na 99% do faceliftu, pak uz byli (pokud tedy opravdu jsou) primovstrikove, ale i ty se daji predelat na plyn, jen je to zatim stale cca 3x drazsi, rika se tomu LPI, je to vstrikovani kapalneho LPG a dela to firma Vialle, zkus si to pohledat..
Jinak co vim, budto se to dela tak, ze pri provozu na plyn musi auto cca kazde 5. otevreni vstriku pouzit i benzinovy aby se nezanesly vstriky, nebo se uplne odstavi benzin a jede se jen na plyn. Problem je, ze uz to neni tak "jednoduche" a hlavne bezporuchove zarizeni jako posledni systemy LPG vstrikovani jeste s reduktorem, protoze u LPI uz mas v plynove nadrzi cerpadlo, ktere pry moc nevydrzi a lacine neni..
Jinak co vim, budto se to dela tak, ze pri provozu na plyn musi auto cca kazde 5. otevreni vstriku pouzit i benzinovy aby se nezanesly vstriky, nebo se uplne odstavi benzin a jede se jen na plyn. Problem je, ze uz to neni tak "jednoduche" a hlavne bezporuchove zarizeni jako posledni systemy LPG vstrikovani jeste s reduktorem, protoze u LPI uz mas v plynove nadrzi cerpadlo, ktere pry moc nevydrzi a lacine neni..