Dobrý deň, browsloval som fórum a hľadal som cez search ešte v práci, ale nič som nenašiel. Potreboval by som radu alebo praktickú skúsenosť nech sa môžem vyhnúť diagnostike alebo servisnej kontrole.
Problém číslo 1:
Naštartujem auto so studeným motorom a otáčky vybehnú na 1200 a začnú klesať na 900 a potom mi motor zdochne, v zime som to bral ako normálnu vec, ale baterka kedže mala v zime zníženú kapacitu tak som mohol opakovať 2-3 štarty, na jar to prestalo, ale teraz v lete kto by to čakal a vrátilo sa to zase ten istý problém ako v zime teraz akurát môžem skúsiť aj viac štartov, ale na 5ty krát som dupol na plyn nad 2000 otáčok a zaradil 1 a rozbehol som sa auto už nezdochlo na voľnobehu.
Môj typ: váha vzduchu alebo regulátor alternátora
Problém číslo 2:
Naštartujem auto so studeným motorom a keď náhodou auto nezdochne tak sa stáva, že nemá vôbec ťah, púštam spojku a pridávam plyn a začne cukať, pustím plyn a stlačím spojku otáčky trocha vybehnú otáčky nahor a skúšam to znova, proste problém s rozbehom.
Môj typ: lambda sondy alebo váha vzduchu
Poprosím Vás o rady, jedná sa o BMW compact e36 r.v. 8/99 motor M43TU s SOHC rozvodom. Prosím o odpoveď, dúfam, že už tu niekto mal podobný problém. Ďakujem za odpovede.
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 