Rad bych poprosil o "kozultaci" a to konkretne kde je v diamantovem klicku cip imobilizeru? Konkretne mam e39 z roku 2001, ale to nepredpokladam, ze bude mit na neco vliv.
Mel jsem za to, ze klasicky je čip plastová nebo skleněná tyčinka, která ale není nijak zapájena do plošňáku, kdyz jsem klic rozebral, jelikoz mi uz nefungovala dalka, tak abych vymenil baterku, tak me zaujalo, ze vlastne nevim co je cip, kdyz je vse priletovano.
Moment, monet, takze chces rict, ze je vlozen do "pouzdra" klicku a ne do tohoto tisteneho spoje, takze pokdu bych tenhle tistak vytahnul a vlozil do noveho obalu, ze nenastartuju???
ano, je mimo ten spoj... bývá černej jako ten klíček, takže je celkem přehlédnutelný a pokud s ním ještě nikdo předtím nemanipuloval, tak se musí k jeho vyndání použít i poměrně velká síla. V poudře klíčku je i takový menší výkroj kam ten chip patří...
Jojo, v origo diamantu je to takhle. Všechno jde přes "cívky" na tišťáku, čip už není separátní. Navíc oproti starší "klasice" nejde kompletně přepsat.
Rozumim, kdyz jsme u toho pajeni. Ja sem klic rozdelal, dal do noveho pouzdra a vymenil baterku. Puvodni tam byla pochopitelne priletovana, novou sem neletoval.
No a DO fungovalo, ale pak prestalo. Jen mi prosim Te potvrd domenku, pokud bych tam tu novou baterku zase priletoval, tak to bude fungovat vse jak ma? Myslim si totiz, ze jak ta baterka neni priletovana, ze jaxe klicek hybe v kapse apod., tak se baterka pohne a neni tam kontakt jak ma, je tomu tak?
A jeste k tomu cipu imobilizeru, jen ze zajmu o to jak to tam ted funguje. Imobilizer,kterej byl mimo tisteny spoj, slo vytahnout a dat do noveho obalu, tady, kdyby nekdo ten imobilizer odpajel od toho tisteneho spoje, tak by nefungoval?
Achilles_Warrior píše:Rozumim, kdyz jsme u toho pajeni. Ja sem klic rozdelal, dal do noveho pouzdra a vymenil baterku. Puvodni tam byla pochopitelne priletovana, novou sem neletoval.
No a DO fungovalo, ale pak prestalo. Jen mi prosim Te potvrd domenku, pokud bych tam tu novou baterku zase priletoval, tak to bude fungovat vse jak ma? Myslim si totiz, ze jak ta baterka neni priletovana, ze jaxe klicek hybe v kapse apod., tak se baterka pohne a neni tam kontakt jak ma, je tomu tak?
A jeste k tomu cipu imobilizeru, jen ze zajmu o to jak to tam ted funguje. Imobilizer,kterej byl mimo tisteny spoj, slo vytahnout a dat do noveho obalu, tady, kdyby nekdo ten imobilizer odpajel od toho tisteneho spoje, tak by nefungoval?
Ano, pokud jsi ji nepřipájel, tak ztrácí kontakt. Když se podíváš, jak velké jsou drážky v tišťáku oproti nožičkám na baterce, je to zjevné.
Jestli myslíš plusový a minusový kontakt, tak ano, pokud myslíš z obou stran tišťáku, tak ne - ze strany, kterou jsi nenafotil, ani nejsou kontaktní plochy.
Myslel jsem tu baterku, jestli musi byt priletovana z obou stran.
Puvodne byla baterka priletovana jen takovyma dvema malyma bodama (z obou stran jestli si dobre pamatuju), takze ja to udelam stejne ano?
Pořád nevím, jak to myslíš. Někteří totiž oddělí baterku od plíšků, který je připájený do tišťáku, to je vcelku špatně, protože ty plíšky jsou k baterce přiletované a potom už se to dělá špatně. Je potřeba baterku vyměnit za takovou, která má ty plechové vývody a připájet je k tišťáku.
Tu sem tam nasledne vlozil, koupil si novy obal na klicek, pac ten puvodni je po "rozlomeni" hnusnej a tistak i s baterkou zaklapnul dovnitr no a jaxem psal vyse po sparovani s autem vse fungovalo jak melo, rekl bych cca mesic bez problemu, pak to zacalo blbnou nekdy sem dalkou otevrel nekdy ne a ted uz to zase nefunguje vubec, takze sem si rikal, jestli to nebude tim, ze to neni priletovano...
Takze abych to ukoncil, je lepsi koupit baterku s pliskama (tusim ze je to VL2020-1HF) a plisky priletovat na misto tech puvodnich? Nebo je lepsi priletovat puvodni plisky k nove baterce. Rozumej lepsi pro me, jako pro lajka co to nikdy nedelal a co neni "kutil Tim"...
Baterka, která tam patří a pasuje, je VL2020-H1D, ale u nás není dostupná, tak se používá 1HF verze. Ta je běžně ve videokamerách apod, jen musíš drátkem nastavit jeden vývod k tišťáku.
Teoreticky, kdybys napružil ten plíšek, tak by to nějakou dobu asi taky fungovalo... Já jsem si nechal udělat na zakázku baterky LIR2016 s těma vývodama. Sice nejsou po 120, ale po 90 stupních, ale do toho tišťáku po lehkém ohnutí pacek vlezou v pohodě.
Potíž u těch navařených kontaktů je v tom, že dřív než se ti povede to v domácích podmínkách pevně spojit, ti ta baterka spíš bouchne.
Hmmm, takze podle toho co pises, bys mi asi moc nedoporucoval abych to zkousel co?
Zeptam se takhle, kdybych Ti poslal ten tistak postou (pac ja jsem od Brna a Ty z Prahy) za kolik bys mi tam dal takovou baterku a tak, aby mi dal fungovala ta dalka? Klidne mi to pisni do SZ.