Na anglofonních forech je toho plno, holt amíci asi rádi překuchávají to, co jednou nějak v bavorsku nastavili… ale u nás jsem o tom moc info nenašel a ani většina garážmistrů co jsem se ptal kolem sebe neměla zkušenosti:
Máte někdo na autě provedený tzv. "CDV delete", tj. odstranění zpoždění spojky? Tady je k tomu info: http://www.zeckhausen.com/cdv.htm
V podstatě mě pořád točí trhané řazení mezi 1.–2. kvaltem, vždycky jsem si myslel, že je to nohama, ale ani s největší snahou se mi díky tomuhle kurvítku nedaří dosáhnout plynulosti. Možná je to v émerice populární proto, že jsou na spojku levý jak poleno, ale podle mě je to naopak — s tím modem (tj. kdy citlivost spojky není opožděná) se dá pak řadit výrazně přesnějš. BTW některé ///M5/6 modely ten ventil třeba nemají… asi soudruzi z NDR ví proč.
No nicméně už asi půl roku zvažuju, že ten ventil taky necham vyměnit za upravenej od Zeckhausenů…
Někdo zkušenosti? Díky!
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Zpožďovací ventil spojky (CDV)
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5995
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
Nestačilo by ventil prostě vymontovat a trubku našroubovat přímo do spojkového válce? Tedy pokud jsou závity stejné ...
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
Jsou, v podstatě stačí ohnout… Jen řekněme, že na E63 bych to radši udělal "čistě" :) vypreparovaným ventilem… Mechanicky to problém není, jen je to potřeba nakonec odvzdušnit, toť celý drama…
Jde mi spíš o nějaký praktický postřehy ze změny, pocity před/po, jestli to pomohlo, nebo naopak se ty projevy dají nějak naučit obcházet atp. … Díky!
Jde mi spíš o nějaký praktický postřehy ze změny, pocity před/po, jestli to pomohlo, nebo naopak se ty projevy dají nějak naučit obcházet atp. … Díky!