Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Katalyzator Bosal
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 265
- Registrován: pát 10.09.2010 00:00
- Bydliště: Trutnov
Vysypal se kat,dal jsem rouru,ale chtěl bych ho zpět,neb auto možná kvůli tomu trochu zlobí.Rozhodně nebudu dávat 30tis za origo nový a taky nechci kupovat jetej za 5tis,aby pak vydržel nic...Co ten v odkazu?Má někdo zkušenost?Nejedná se o univerzál,ale přímo pro daný typ auta (M52B25).Tak by mohl vydržet,ne?A cena pod 5tis taky krásná!
http://www.vyfukovesystemy.cz/index.php?item=02097029
http://www.vyfukovesystemy.cz/index.php?item=02097029
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
- Kontaktovat uživatele:
s bosalama at uz typovyma , ci uni tu ma par lidi zkusenost ... ne fakt to nevydrzi ... proste origo eberspecher ci boysen vydrzi nejvic... cena je holt 30... 

E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 265
- Registrován: pát 10.09.2010 00:00
- Bydliště: Trutnov
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 870
- Registrován: úte 26.07.2005 00:00
- Bydliště: Rokycany
- Klubové ID: 788
- Kontaktovat uživatele:
Je fakt,že s Bosalama jsem už slyšel dost lidí,skoro všichni si na to stěžují,že to drnčí a nic nevydrží.Nicméně snad neznám nikoho,kdo by si koupil origo katy,např. na e39 540i stojí cca 60tis.kč.Takže to i kdyby se ti nějaký unikaty sraly každý 2-3 roky(myšleno na e39 540i),tak by trvalo za cenu např. Bosalu 6000kč cca 20 let,než by si byl na stejně ceně jako za origo katy.Tímto směrem je prostě hovadina se ubírat kór na autě,který už nemá zas takovou hodnotu.Zkus se kouknout na ebay např. tady http://www.ebay.de/itm/Metall-Sport-kat ... 085wt_1008 kde nabízejí uni sport.katy s různou propustností,ale plní i určité emisní normy.Myslím,že za cenu cca 155€ i s poštovným tě nemusí srát,že se ti to za třeba 2-3 roky vysype,i když to nebude tak žhavý.Otec si nechal např. dělat v Polsku u jedněch šikulů oba katy z nerezu na MB E55 AMG a už s tím jezdí 1.5r a naprosto bez problémů a dával za to myslím okolo 6000kč.Na tom ebayi jsou dost pozitivní recenze,takže ty náckové by to tam taky nepsali jen tak z plezíru 

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 226
- Registrován: úte 19.05.2009 00:00
- Bydliště: Aussig(Ústí/L)
To BMWIIIPower Pokud jsi vyndal s katem i ten absorpční tlumič co je "nalepený" hned za ním ,tak věřím že se to při určitých režimech doslova dusí.
Problém neorigo katů je účinnost.Něktéré jednotky mají nastavenou dost úzkou toleranci kdy je kat. ok.(Hlavně Ford.Pokud nemáte LS za katem, tak je to jedno.)
Problém neorigo katů je účinnost.Něktéré jednotky mají nastavenou dost úzkou toleranci kdy je kat. ok.(Hlavně Ford.Pokud nemáte LS za katem, tak je to jedno.)
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 265
- Registrován: pát 10.09.2010 00:00
- Bydliště: Trutnov
Tlumič zůstal,čistě jen kat nahrazený rourou.Problém je,že v nízkých otáčkách a na volnoběh střílí,jako že nepravidelně vynechává,nebo to tak zní..Vyměnil jsem už kde co a myslím,že to bude tímhle.Zatím dělám pokus-navařil jsem do katu přepážku-272děr čtyřkou vrtákem(docela makačka,když není stojanovka),přesně na místo,kde začínala keramika a uvidím až to tam nabastlím...Ono něco bude na tom,kde narazí vlna.......
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 226
- Registrován: úte 19.05.2009 00:00
- Bydliště: Aussig(Ústí/L)
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 265
- Registrován: pát 10.09.2010 00:00
- Bydliště: Trutnov
Moc ti nerozumím co přiškrtit.S katem to fungovalo..odešel a blbne to.Jinak jsem na nic nesahal,kromě odřezání dvou hranatých koncovek a nahrazení kulatými.Těsnění určitě v pohodě,ale třeba můžou být křuplý svody.Ale žádná díra slyšet není...Jo,s bohatostí mám problém,v nízkých chudá,střed dobrej a nahoře bohatý.A podměřuje mi nová origo váha(teda měřeno jen na volnoběh).magorcondoria píše:Spíš odpor výfuku,přiškť to vzádu a uvidíš.Pokud je malý ,tak se při střihu vent. dostává směs do výfuku.Rozhazuje to i bohatost.A nemá to výkon.Ale ten kat nemá zas takový vliv na odpor.
Těsní ti spoj před LS?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 265
- Registrován: pát 10.09.2010 00:00
- Bydliště: Trutnov
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 265
- Registrován: pát 10.09.2010 00:00
- Bydliště: Trutnov
A auto ti funguje úplně beze změny?Mě lehce na volnoběh zahřátý střílí z výfuku.johnyfly1 píše:ja mam teraz tiez ruru lebo sa mi kat rozpadol a vyzvedal som sa po uni a radsej kupim origo ale pouzivany(ja potrebujem cele vyfuk potrubie)
vraj pri niektorych uni katoch nemusis prejst cez emisnu kontrolu