Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E34 M50B25 kat (není, bude?)
- Perunwit
- Registrovaný
- Příspěvky: 1846
- Registrován: čtv 16.06.2011 00:00
- Bydliště: Pilsen city
- Klubové ID: 2962
Ahoj, před rokem jsem na svojí E34 měnil komplet výfuk od svodů až po konec... první díl s katem origo je hrozně drahej, tak jsem sehnal nějaký Polsko, kde místo katů je jakejsi tlumič, aspoň tak se to zvenku tváří...
Uvažuju, pod tíhou různých okolností, že bych tam nějakej kat dal. Auto nedůstojně kouří a smrdí nespálenym benzínem a mě to rozčiluje.
Lambda je cca rok a půl stará.
Původně jsem myslel, že by to mohla být ECU a i jsem ji sháněl. Včera jsem tam měl půjčenou jednotku z dvoulitra a krom toho, že se to hrozně hádalo, to smrdělo a počuzovalo stejně.... teď se přikláním k tomu katu....
1) Máte někdo vyzkoušenej nějakej ten uni-kat, že by se vyříz ten polskej hrnec co tam je a hodil se tam nějakej ten nerez válec/dva, jak to má i origo?
2) Máte někdo případně něco v nabídce, co máte ověřeno, že fungovalo, nebo víte o origo katu z E34, kterej není buď původní a nebo je zaručeně funkční?
3) Šel by mi tam rozměrově a technicky kat i z jiný motorizace E34?
Moje:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=18&fg=10
Nejakej dvoulitr:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... 10&lang=cs
Díky za rady, jak byste svoji případnou touhu po katu na mém místě realizovali vy, případně děkuju za nabídky...
Uvažuju, pod tíhou různých okolností, že bych tam nějakej kat dal. Auto nedůstojně kouří a smrdí nespálenym benzínem a mě to rozčiluje.
Lambda je cca rok a půl stará.
Původně jsem myslel, že by to mohla být ECU a i jsem ji sháněl. Včera jsem tam měl půjčenou jednotku z dvoulitra a krom toho, že se to hrozně hádalo, to smrdělo a počuzovalo stejně.... teď se přikláním k tomu katu....
1) Máte někdo vyzkoušenej nějakej ten uni-kat, že by se vyříz ten polskej hrnec co tam je a hodil se tam nějakej ten nerez válec/dva, jak to má i origo?
2) Máte někdo případně něco v nabídce, co máte ověřeno, že fungovalo, nebo víte o origo katu z E34, kterej není buď původní a nebo je zaručeně funkční?
3) Šel by mi tam rozměrově a technicky kat i z jiný motorizace E34?
Moje:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=18&fg=10
Nejakej dvoulitr:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... 10&lang=cs
Díky za rady, jak byste svoji případnou touhu po katu na mém místě realizovali vy, případně děkuju za nabídky...
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
- Kontaktovat uživatele:
uni kat bych nedaval , tady par ldii na foru kupovalo UNI od bosalu atd. nekteri meli stesti ze jim vydrzel rok , nekteri min a byl vprdeli po dvou mesicich ...
bud sezen origo pouzitej (coz nema cenu pac bude ve stavu v jakym vsimchni vime že je po 20ti letech) a nebo novej za strašnou mordu pěnězí no
nejlevnejsi zpusob je nejchat to tak jak to mas, kourivost se s katem nejak dramaticky nezlepsi , v zime huli kazdy auto
já mam bez katu 1.8 ta hulí jak parní vláček
a moje m20b25 bez katu se stredovym tlumičem si pokouřívá , ale oproti 1.8 nehulí vůbec 
bud sezen origo pouzitej (coz nema cenu pac bude ve stavu v jakym vsimchni vime že je po 20ti letech) a nebo novej za strašnou mordu pěnězí no

nejlevnejsi zpusob je nejchat to tak jak to mas, kourivost se s katem nejak dramaticky nezlepsi , v zime huli kazdy auto



E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance