Totic píše:Compacty jsou mrdky votom žádná. Jedině M paket a hodně přičapnutej to může ještě zachránit.
E90 sedan je zašklíbená, světla nic moc. Doufám, že tomu udělají facelift. Coupé super.
Ale co je u mě hnus je X3 ! Tak tohle BMW s proporcema traktoru Zetor mě opravdu rozesmívá.
naprosto souhlasim.. je dost nic moc modelu, jako jednicka ci X3, ale vetsinou to zachrani facelift a M paket.. treba e46 compact v paketu mi neprijde vubec marnej...
..jo a libi se mi, jak tu par lidi komentuje toho compacta, ale unikla jim jeho podstata..
Jasný a interiér Compactovy taky osekali tak, že se nemůže chytat..
Ale je pravda, že hodně e36tek jezdí po naší krajině škaredých a neudržovný (jak jsem se právě přesvědčil na tuningu ve Vyškově), i když jsou starý, tak by stačilo je naleštit, nebo přelakovat - a tak novější ročník Compacta vyjde třeba i atraktivněji..
Jinak X3 má hnusný světla a kabinu vysokou jak skleník, je to pro manželky aby měly výhled když jedou z Kauflandu.. Takže jednoznačně X5 !! (obě)
Ještě bych dodal, že BMW 1 prakticky nahradilo Compacty a je zajímavý a povedlo se. Navíc technicky bezvadný podozek.
Raaadja píše:
No zrovna tahle kombinace si myslím, že bude dost neovladatelná. Někde tu (nebo možná na e30.cz) bylo video ze závodů do vrchu s nějakou oturbenou třícou(přes 500PS) a moc účinně to nevypadalo. Přijde mi to použitelný maximálně na rychlý spálení gum. Ale třeba se pletu.
To video ze závodů do vrchu co jsi viděl, byla tragédie to uznávám (těch koní bylo tuším snad 700 nebo 800), ale mrkni se na jiná videa ať už oturbených nebo neoturbených E30 s ne tak brutálním výkonem (dejme tomu do těch 400PS). Dohadovat se o tom, že využití toho výkonu potom záleží na vhodném obutí a článkem mezi volantem a pedálama, snad nemá cenu.
jakekoliv X-ko, at X5 nebo X6. do mesta na prd, do terenu na prd, na okresky na prd, na dalnici na prd a jeste jsou to takove obludy(zlate compacty). obecne vsechny ty Q7, XC90 atd jsou hnusne(ta X6ka je na tom jeste relativne dobre)
no a nejvetsi trapas bude ta Q3, a X1...
(mozna nejsem moc objektivni ale nemam rad ten typ aut...)
Všechna BMW jsou většinou pěkná, když se o ně pečuje a není to šilénéj tuning. Každému se libí jinéj model BMW, co by to bylo za svět kdyby každéj jezdil třeba v E39 :-)To bych si hned koupil Ochcávku
Jo a kompact E36 a E46 s tím souhlasím, že nic moc
Hlavně by mě zajímalo kolik už jste toho v těch X1čkách a X6kách najezdili, když víte jak jsou k ničemu..
ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
No, copak o compakty a pominute tunery, ale třeba u první X3 mě pokaždé napadne, že bych i jako totální neumětel zvládl za odpoledne s flexou a pájkou nejakou 3er znetvořit o kus lépe..
Takové GT pak zvenčí lepší ani nekomentovat, a v interieru nutno spoléhat na výbavu S001-KOTZENSACK-BLICI PAKET..
Nechci se nikoho dotknout, třeba to budu za pár let a aut vnímat taky jinak,možná jsou užité materiály technicky dokonalé,ale interiéry od E60 výš vnímám jako snahu designově tunelovat čínskej McDonald..