Zdar, mam dotaz ohledně volby disků. Mam bmw3 e90, kde je rozměr 5x120, díra 72,5 a et34. Našel jsem disky 5x120 72,5 ale et je 44. Pujdou mi nasadit na mojí e90?
Odkaz na kola zde: http://auto.aukro.cz/4-x-zimni-hlinikov ... 15528.html
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
rozměr et a volba disků
Jinak se mi líbí i tyhle star spoke 256 z modelu 1, ale zda půjdou i na e90 nevím... Poraďte, díky!
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ht=zimn%ED
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ht=zimn%ED
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
- Kontaktovat uživatele:
ty z aukra na auto pujdou ale ET 44 budes mit uz o centak zalezlé vic dovnitr , 7.5lky by vevnitř o nic drhnout neměli ... ty z 1er by šli taky , podstatny je jaký maji ET 

E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
- scooter_x
- Registrovaný
- Příspěvky: 523
- Registrován: ned 15.05.2011 00:00
- Bydliště: Německo, Františkovy Lázně, Praha, Kolín
- Klubové ID: 3560
Na auto se Ti vejdou oboje, půjdou nasadit a půjde s tím jezdit. Přináší to ale dva problémy.
1) Budeš jezdit na kolech, která nemáš v TP, což může být při nehodě potenciální problém s pojišťovnou, atd.
2) Oboje budou dost zalezlé, ty z 1er mají ET 47, ty druhé 44, takže budou o cca centimetr víc zalezlé. Drhnout by nic nemělo, ale vypadat to bude blbě, chtělo by to menší ET, originál je nějakých 34, takže buď tak nebo ještě o něco méně.
1) Budeš jezdit na kolech, která nemáš v TP, což může být při nehodě potenciální problém s pojišťovnou, atd.
2) Oboje budou dost zalezlé, ty z 1er mají ET 47, ty druhé 44, takže budou o cca centimetr víc zalezlé. Drhnout by nic nemělo, ale vypadat to bude blbě, chtělo by to menší ET, originál je nějakých 34, takže buď tak nebo ještě o něco méně.
podlozky bych osobne resil az jako krajni moznost, protoze a) problem pri defektu/vymene disku obecne (dlouhe srouby nebo stefty a pod) b) vetsi snaha o vibrace diky dalsi plose/osazení (ne vsechny podlozky jsou presne) c) zbytecna vyssi neodpruzena hmotnost (vaha podlozek, delsich sroubu pripadne 4x5=20 zcela zbytecnych steftu navic)...
reseni je koupit správna origo kola nebo "uni" s ET35 (nejbeznejsi ET)
reseni je koupit správna origo kola nebo "uni" s ET35 (nejbeznejsi ET)
“Ability is what you're capable of doing.”
- scooter_x
- Registrovaný
- Příspěvky: 523
- Registrován: ned 15.05.2011 00:00
- Bydliště: Německo, Františkovy Lázně, Praha, Kolín
- Klubové ID: 3560
Souhlas, taky bych radši koupil origo kola, která tam pasují a nemusí se to nijak "bastlit" zpětně. To jsem udělal jednou, poučil se ze zbytečné práce a shánění věcí navíc, a od té doby už vždycky jen origo kola z origo modelu, potažmo kola s přesnými parametry jako origo.
Nejde jen o vzhled, psal jsem dva body, ten první je taky důležitý, prý to poslední dobou policajti víc kontrolujou, je to prostě potenciální problém. Jeho alternativní řešení je dodatečný zápis rozměru nových disků do velkého TP. Ale musíš mít papít od BMW a pak na úřad a něco to stojí, byť ne tolik.
Nejde jen o vzhled, psal jsem dva body, ten první je taky důležitý, prý to poslední dobou policajti víc kontrolujou, je to prostě potenciální problém. Jeho alternativní řešení je dodatečný zápis rozměru nových disků do velkého TP. Ale musíš mít papít od BMW a pak na úřad a něco to stojí, byť ne tolik.