Papíry
-
Neo_n
- Registrovaný
- Příspěvky: 67
- Registrován: úte 01.04.2008 00:00
- Klubové ID: 1501
-
libovka
- Registrovaný
- Příspěvky: 2752
- Registrován: pát 09.11.2007 01:00
- Bydliště: praha-západ
-
Cuky
- Registrovaný
- Příspěvky: 316
- Registrován: sob 02.05.2009 00:00
- Bydliště: Plesná u Chebu
-
Mishak
- Registrovaný
- Příspěvky: 260
- Registrován: úte 19.10.2010 00:00
- Klubové ID: 2854
Pokud je to třeba 318 do které někdo dal šestivál, tak to bude problém. I kdybys to nějak protlačil do TP. Protože když někde něco za volantem nezvládneš, tak se pojišťovna bude snažit najít něco proč neplatit a začne technickým stavem auta a všechno s tim spojený. Takže když někde žvejneš prcka ne přechodu, tak se nedoplatiš.
-
MattyX
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
pokud udelas vse , jako ma 2.5lka , projdes s tim v podstate technickou rekneme , tak da se udela ofico prestavba z malovalce na sestivalec , u tricitek celkem bezna vec
ale stoji to nejaky penize ktery v souctu s fyzickou prestavbou daji cenu 2.5lky 
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
Mishak
- Registrovaný
- Příspěvky: 260
- Registrován: úte 19.10.2010 00:00
- Klubové ID: 2854
Jak je psáno nade mnou. Myslim, že by na to měly stačit brzdy. Bude se to lišit ještě délkou asi převodovkou nebo diferákem, to by němělo mít vliv na legální přepsání. Jestli ještě něčím dalším nevím. Podobnou věc teď řeším já z 320 na 328 a tam je to podle mě o hodně jednodušší než z jakéhokoliv 4válu na R6
-
KKarlos111
- Registrovaný
- Příspěvky: 154
- Registrován: ned 27.02.2011 01:00
